• سه‌شنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401060806628
  • خبرنگار : 50180

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

ایران اسلامی در اوج اقتدار دفاعی است

ایران اسلامی در اوج اقتدار دفاعی است

ایسنا/کرمانشاه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار دفاعی و نظامی است، گفت: پیشرفت‌های کشور در حوزه دفاعی شگفت‌آور است.

حجت الاسلام سیدضیاء‌الدین آقاجانپور، امروز(هشتم شهریور) در ویژه‌ برنامه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در مسجدالنبی(ص) کرمانشاه، با گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: در هفته دولت، باید دولتمردان ضمن یاد کردن از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان نمادهای ارزشی دولت خدمتگزار، از فرصت ایجاد شده برای خدمت بیشتر به مردم استفاده کنند. 

آقاجانپور با بیان اینکه امروز دولت مردمی و انقلابی آقای رئیسی به جد در حوزه خدمتگزاری به مردم پای کار است، تصریح کرد: اطلاع دقیق دارم که ایشان هیچ فرصتی را برای استراحت نمی‌گذارند و حتی پنجشنبه و جمعه‌ها هم درگیر سفرهای استانی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم هستند.

وی افزود: مسئولان کشور باید با الگو گیری از رئیس جمهور، مسئولیت را همچون امانت دانسته و بدانند فرصتشان در مسئولیت‌ها برای خدمت رسانی به مردم محدود است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع سپس با بیان اینکه انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به پیروزی رسید، گفت: ما انقلاب کردیم چون می خواستیم روی پای خودمان بایستیم و دیگران در مقدرات سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... ما دخالتی نداشته باشند.

آقاجانپور با بیان اینکه دشمنان در جریان جنگ تحمیلی فکر می کردند با حمایت نظام سلطه می‌توانند ظرف یک هفته نظام اسلامی را از هستی ساقط کنند، گفت: در دوران دفاع مقدس در سایه ایستادگی، مقاومت و خداباوری ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی اجازه ندادیم دشمنان به اهداف شوم خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دست پیدا کنند، هرچند در همان زمان هم وادادگانی بودند که دم از مذاکره می‌زدند، اما ملت ایران راه مقاومت و ایستادگی را انتخاب کرد

وی در ادامه با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار دفاعی و نظامی قرار دارد، گفت: همین چند روز گذشته به مناسبت روز صنعت دفاعی کشور نمایشگاه دستاوردهای صنعت دفاعی کشور را برگزار کرده و بخشی از توان دفاعی کشور را نمایشگاه در معرض دید قرار دادیم. در این نمایشگاه که مورد بازدید مسئولین ارشد کشوری از جمله رئیس جمهور قرار گرفت، به اذعان مسئولین پیشرفت‌های رخ داده در صنعت دفاعی کشور نسبت به دو سه سال گذشته شگفت‌آور است که این جز در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی دانشمندان و نخبگان کشور بدست نیامده است.

آقاجانپور در ادامه اشاره‌ای هم به خدمات درخشان شهید فخری زاده در حوزه ارتقای صنعت دفاعی و هسته‌ای کشور داشت و گفت: خدمات ایشان در این حوزه به قدری مهم است که بسیاری از آنها هنوز ناگفته مانده است.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به امنیت کنونی حاکم بر کشور، گفت: همین امروز هم نظام سلطه برای دشمنی با ملت ایران دندان تیز کرده و منتظر این است که ضعف ما را ببیند و به ما حمله کند و اگر تاکنون هم حمله نکرده، بخاطر اقتدار نظامی و دفاعی کشور است.

آقاجانپور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر رژیم صهیونیستی حرکتی کند، حیفا و تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد، گفت: امروز این اقتدار در کشور وجود دارد و ایران اسلامی به جایگاهی رسیده که موشک‌های دوربرد که قدرت هدف زنی دقیق دارند را تولید کرده و با این اقتدار نظامی امروز سران رژیم صهیونیستی در کاخ‌ها و منازل خود امنیت ندارند.

وی در ادامه از شهیدان رجایی، باهنر، سردار سلیمانی، صیاد شیرازی و همت و باکری و سردار همدانی به عنوان نمادهای مقاومت و ایستادگی یاد کرد و افزود: آنچه شهدا را جاودانه کرد این بود که همه زندگی و عمر خود را وقف خدمت در راه خدا کردند.

آقاجانپور با بیان اینکه شهدا برای دفاع از اسلام و قرآن جان دادند، گفت: اصرار ما برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برای این است که نسل جوان و آیندگان که سالهای دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، بدانند در این کشور چه اتفاقاتی افتاده است.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه از مردم کرمانشاه به عنوان مردمی ولایی یاد کرد و افزود: مردم این استان در طول سالهای دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادگی کرده و با دفاع جانانه خود از خاک میهن اسلامی اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی در دست بیگانگان باقی بماند.

وی ادامه داد: مردم انقلابی استان کرمانشاه در دوران هشت ساله جمگ تحمیلی حدود 10 هزار شهید، 20 هزار جانباز و850 زن شهیده تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

آقاجانپور تصریح کرد: استان کرمانشاه اولین جایی بود که در سالهای دفاع مقدس درگیر تجاوز دشمنان و بیگانگان شد و نقاط مختلف این استان 1150 بار بمباران شده و زنان و کودکان بیگناه زیادی در این بمباران‌ها به شهادت رسیدند.

ایران اسلامی در اوج اقتدار دفاعی است


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha