• سه‌شنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401060806830
  • خبرنگار : 71588

گروه‌های مقاومت: عملیات "موج‌شکن" اسرائیل در مقابل مقاومت با شکست مواجه شد

گروه‌های مقاومت: عملیات "موج‌شکن" اسرائیل در مقابل مقاومت با شکست مواجه شد

گروه‌های مقاومت در غزه تاکید کردند، عملیات نابلس که به زخمی شدن دو شهرک‌نشین اسرائیلی منجر شد، شکست طرح نظامی اشغالگران تحت عنوان "عملیات موج‌شکن" را ثابت کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفت‌وگویی مطبوعاتی ضمن ستودن عملیات قهرمانانه نابلس، اعلام کرد، این عملیات شکست عملیات "موج‌شکن" رژیم صهیونیستی علیه مقاومت فلسطین در کرانه باختری را ثابت کرد.

در همین راستا، احمد المدلل، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی ضمن عرض تبریک به مناسبت این عملیات، تاکید کرد که کرانه باختری در موقعیت حساسی قرار دارد و دشمن صهیونیستی قادر به انجام هر کاری در آن نیست.

وی در ادامه افزود، این عملیات همچنین نشان داد که مقاومت در کرانه باختری زنده است.

کمیته‌های مقاومت مردمی نیز اعلام کرد، این عملیات پاسخ طبیعی به تشدید تروریسم ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان و پافشاری دولت این رژیم به سیاست‌های تروریستی و جنایتکارانه آنها علیه مسجدالاقصی و اسرای قهرمان فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر است.

کمیته‌های مقاومت مردمی همچنین تاکید کرد، این عملیات قدرت و صلابت مقاومت و جوانان فلسطینی و پایبندی مردم فلسطین به مقاومت به عنوان رویکردی را نشان می‌دهد که قادر به بازدارندگی و نابودی دشمن صهیونیستی و در هم شکستن استکبار است و اشغالگران مسئول کامل اقدامات تروریستی خود علیه مردم و جوانان فلسطینی هستند.

در همین راستا، جنبش مجاهدین این عملیات را تبریک گفت و اعلام کرد، یورش صهیونیست‌ها به مقبره یوسف در شهر نابلس شکست خورد و این عملیات درست بودن رویکرد مقابله با اشغالگران تا نابودی آن در سرتاسر اراضی اشغالی فلسطین را ثابت کرد.

مرکز دموکراسی و حقوق بشر که مقر آن در نوار غزه است، افزایش یورش‌ها به شهرها و شهرک‌های فلسطینی و بازداشت و زخمی شدن روزانه فلسطینیان در اراضی اشغالی را محکوم کرد.

شبکه عبری زبان "کان" عصر دوشنبه از تیراندازی مبارزان فلسطینی به سمت گروهی از شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی در شهر نابلس خبر داد.

این شبکه اعلام کرد که پنج شهرک‌نشین اسرائیلی پس از ورود به شهر نابلس و در حالی که قصد عزیمت به سمت آرامگاه حضرت یوسف (ع) را داشتند، از سوی مبارزان فلسطینی هدف تیراندازی قرار گرفتند که طی آن دو تن زخمی شدند.

شبکه کان گزارش داد که این شهرک‌نشینان بدون هماهنگی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی وارد نابلس شده بودند.

همچنین شبکه الجزیره از آغاز درگیری‌ها طی امروز (سه شنبه) در شرق نابلس و بازداشت دست کم دو فلسطینی در جریان درگیری‌های امروز خبر داد.

این دو فلسطینی پس از یورش نیروهای صهیونیستی به نابلس طی ساعات اولیه صبح امروز و درگیری و تیراندازی در این منطقه بازداشت شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha