• چهارشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401060907562
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

معاون استاندار عنوان کرد

استفاده از همه امکانات کهگیلویه و بویراحمد برای ایام اربعین

استفاده از همه امکانات کهگیلویه و بویراحمد برای ایام اربعین

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته‌های اربعین به طور مرتب تشکیل و از امکانات استان برای خدمت به زوار استفاده شود.

کیامرث حاجی‌زاده ظهر روز چهارشنبه نهم شهریورماه ۱۴۰۱ در نشست استانی اربعین با اشاره به اینکه در تدارک و آماده‌سازی موکب شهدای استان در مرز شلمچه هستیم، افزود: سیستم پیامکی فعال و برای هر فردی که وارد موکب استان می‌شود پیام خوش‌آمدگویی ارسال شود.

وی با بیان اینکه اربعین تبلور مردم سالاری دینی است، بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تاکید و اظهارکرد: برای اربعین دنبال تبصره و ماده نباشیم بنابراین کمیته‌ها به وظایف خود عمل کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کمیته حمل و نقل ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و کامیون برای ایام اربعین در نظر داشته باشد، ضمن اینکه درمانگاه استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام امکانات بهداشتی و دارویی و آمبولانس در شلمچه مستقر شود.

حاجی زاده با بیان اینکه کمیته بهداشت و درمان فعال شود، تصریح کرد: کار فرهنگی در پیاده‌روی اربعین فراموش نشود و ظرفیت‌های استان به زوار اربعین معرفی شود.

وی با بیان اینکه گچساران معبر زائران پاکستانی و افغانستانی است و باید خدمات خوبی ارائه شود، ادامه داد: از تمام ظرفیت استان برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی استفاده شود.

همچنین علیرضا نیکروز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برپایی ۳۶ دستگاه موکب توسط استان در عراق، مرز شلمچه و استان خبر داد و گفت: مشکلات آب و برق موکب‌ها ظرف روزهای آینده حل شود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بسته آب معدنی توسط کارخانجات استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha