• چهارشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۰:۱۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401060907868
  • خبرنگار : 50491

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

قدرت شهید پس از شهادت جهانی می‌شود/ «حماقت» ویژگی شاخص دشمن

قدرت شهید پس از شهادت جهانی می‌شود/ «حماقت» ویژگی شاخص دشمن

ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به شهادت رساندن سردار سلیمانی و جوانان این مرزوبوم را نشانه حماقت دشمن برشمرد و گفت: دشمن با این کار قدرت شهدا را ابدی و جهانی می کند.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین عصر امروز چهارشنبه ۹ شهریور در یادواره شهدای عقیلی محله کردکوی اظهار کرد: در حالت کلی همه دشمنان ما، انسان هایی احمق هستند گرچه با راه‌اندازی جنگ، تحریم‌ها و انواع فتنه‌ها و ایجاد مشکلات مختلف برای جبهه حق مانع ایجاد می کنند اما احمق هستند و یکی از نشانه های احمق بودن آنها نیز نفهمیدن آیات قرآن کریم است.

وی به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و افزود: با شهادت یک انسان روحش از جسم مادی او آزاد شده و در همه دنیا تأثیرگذار می شود در واقع همه دنیا به منطقه عملیاتی شهید تبدیل خواهد شد و شهید پس از شهادت خود نه تنها بین المللی که تاریخی می شود به همین علت مبارزه شهید چمران‌ها، شهید اندرزگوها و غیره همچنان ادامه دارد.

اقتدار امروز جبهه حق نتیجه مجاهدت شهداست

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه با گذر زمان جبهه حق قوی تر شده است، بیان کرد: امروز ما ۴۳ سال از انقلاب اسلامی را مقتدرانه پیش بردیم و قدرت جبهه حق بیشتر شده است، به گفته سردار شهید سلیمانی اول انقلاب اسلامی تنها هشت درصد جوانان به دفاع از کشور برخاستند اما با گذشت حدود ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و با وجود تحمیل موانع و مشکلات بی شمار از سوی دشمن و وجود جاسوسان و مدیران بی عرضه و خائن، جوانان ما هزاران کیلومتر دورتر برای دفاع از حرم آل البیت(ع) لباس رزم بر تن کردند.

گرزین با بیان اینکه اقتدار امروز جبهه حق با گذشته قابل مقایسه نیست، اضافه کرد: قدرتی که امروز جبهه حق به همت مردم و با رهبری هوشمندانه امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به دست آورده با گذشته قابل مقایسه نیست و این دستاورد بزرگ نتیجه مجاهدت های شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدا رزق ویژه ای از خداوند می گیرند که عامل تقویت جبهه حق می شود، متذکر شد: حماقت دشمن باعث شد تا فراموش کند که با شهادت سردار سلیمانی و جوانان این مرزوبوم، قدرت آنها را ابدی و جهانی می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha