• پنجشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1401061008286
  • منبع : حوزه فراجا

بسیج امکانات برای پشتیبانی از ۳۰هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین

بسیج امکانات برای پشتیبانی از ۳۰هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا به ماموریت فراجا گفت: آماد و پشتیبانی فراجا در جریان ماموریت های میدانی و عملیاتی چون مایه حیات و بقای سازمان تلقی می شود و بدون تحرک، سوخت، تجهیزات، امکانات لجستیکی، پیش بینی الزامات زیستی و ماموریتی، موفقیت های میدانی و ماموریتی محقق نمی شود.

به گزارش ایسنا سردار  محمد شرفی در آیین اعزام تیم های پشتیبانی معاونت آماد و پشتیبانی  فراجا به ماموریت اربعین با اشاره به ایفای نقش انتظامی در ماموریت اربعین حسینی (ع ) با محوریت تامین نظم و امنیت  اظهارکرد: مطابق تدبیر سردار " حسین  اشتری " ۳۰ هزار نیروی پلیس برای ماموریت خطیر و معنوی اربعین حسینی (ع ) پای کار و آماده باش هستند و قطعا پشتیبانی تجهیزاتی و لجستیکی از نیروهای در میدان عملیات بسیار حائز اهمیت و اولویت دار است.

 قرارگاه اربعین فراجا با ۱۵ کمیته تخصصی و شش کمیته فرعی

وی با اشاره به فعالیت ۱۵ کمیته تخصصی و شش کمیته فرعی (کمیته های استانی) در قرارگاه مرکزی اربعین حسینی (ع) فراجا اظهارکرد: یکی از مهم ترین و موثرترین کمیته های قرارگاه اربعین فراجا ، کمیته آماد و پشتیبانی فراجاست. آماد و پشتیبانی فراجا در جریان ماموریت های میدانی و عملیاتی مایه حیات و بقای سازمان تلقی می شود و بدون تحرک، سوخت، تجهیزات، امکانات لجستیکی، پیش بینی الزامات زیستی و ماموریتی، موفقیت های میدانی و ماموریتی معنا پیدا نمی کند.

 نقش موثر معاونت آماد و پشتیبانی فراجا در صحنه‌های ماموریتی

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با تاکید بر ایفای نقش موثر و مستقیم معاونت آماد و پشتیبانی فراجا در صحنه های ماموریتی اظهارکرد: باید همواره خودمان را برای لحظات و شرایط سخت ماموریتی مهیا و آماده کنیم و غافلگیر نشویم و خوشبختانه اتخاذ رویکرد" پیش دستانه" و "نو آورانه" در معاونت آماد و پشتیبانی فراجا کاملا مشهود است.

وی ادامه داد: آینده پژوهی، مطالعه و تحقیق، نوآوری و خلاقیت، احصای دقیق، نیاز سنجی ماموریتی و سازمانی متناسب با شرایط جامعه و تهدیدات ماموریتی در اقدامات معاونت آماد و پشتیبانی فراجا کاملا دیده و لحاظ می شود و این رویکرد تحسین برانگیز است.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه خادمی زوار اربعین حسینی (ع) را برای خود افتخار و مباهاتی بی بدیل می دانیم، خاطر نشان کرد: با نیتی مخلصانه، همه امکانات را برای خدمت به زوار اربعین حسینی (ع ) بسیج کرده ایم  تا ان شاء الله به برکت این ایام و عنایت خاص آقا ابا عبدالله الحسین (ع) این خدمات باعث برکت در زندگی دنیوی و ذخیره ای برای آخرتمان باشد.

شرفی یادآور شد: همکارانمان در  معاونت آماد و پشتیبانی فراجا، با خلوص نیت و عمل، با پشتیبانی به موقع، سریع و  دقیق  از نیروهای پلیس، به اجرای هرچه بهتر راهپیمایی عظیم و معنوی  اربعین حسینی (ع )  یاری می رسانند و حتما این اقدامات موثر برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان این مجموعه است.

 بازبینی " کارکرد " امکانات و تجهیزات پیش از  ماموریت

 جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا خاطر نشان کرد: بهره گیری حداکثری از امکانات و تجهیزات موجود برای پیشبرد ماموریت معنوی اربعین یک اصل است و بایستی با آمادگی کامل در سنگر ماموریتی اربعین باشیم همچنین بر بازبینی همه تجهیزات و امکانات از بعد " کارکرد بهینه " تاکید دارم چراکه این رویکرد از غافلگیری جلوگیری می کند.

 نقش امکانات در افزایش  اقتدار و اعتبار پلیس

 وی با تاکید بر اینکه تجهیزات کارآمد ماموریتی و از طرفی امکانات بازدارنده و مهارکننده تهدیدات باعث افزایش اقتدار و اعتبار پلیس در دید جامعه و مردم می‌شود، اظهارکرد : باید در این ایام چهره هوشمند، مقتدر و رئوف  پلیس جمهوری اسلامی ایران که متکی بر تجهیزات و امکانات مطلوب است را در عرصه خدمت به زواراربعین حسینی (ع) به کار گیریم.

 تاکید بر صیانت و نگهداشت تجهیزات و امکانات سازمانی در ماموریت اربعین

به گزارش پایگاه خبری پلیس فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه در جریان این ماموریت مهم و معنوی، صیانت، مراقبت و نگهداشت تجهیزات و امکانات و الزامات سازمانی  بسیار مهم و اولویت دار است، گفت: معاونت آماد و پشتیبانی فراجا با پیش بینی ۵۰۰۰ دستگاه خودرو ، ۲۰۰۰ دستگاه موتور، بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای جابه جایی و انتقال نیروهای پلیس به مرزهای کشور، ۱۷  آشپزخانه مجهز ثابت و سیار برای طبخ و تهیه غذای نیروهای پلیس ، امکانات ترابری هوایی و پهپادی و ...  آمادگی خود را برای این ماموریت  نشان می دهد و ما قدردان این حجم از تلاش های شبانه روزی هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha