• پنجشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1401061008341
  • خبرنگار : 71506

تایید محرومیت ۴ ساله جودوی ایران توسط دادگاه CAS

تایید محرومیت ۴ ساله جودوی ایران توسط دادگاه CAS

دادگاه بین المللی حکمیت ورزش اعتراض ایران به محرومیت چهار ساله از سوی فدراسیون جهانی را رد کرد و حکم به تایید آن داد.

به گزارش ایسنا، دادگاه حکمیت ورزش امروز پنج شنبه ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۱ با ارسال ایمیلی به فدراسیون جودوی ایران، رای نهایی دادگاه حکمیت ورزش را اعلام کرد.

 در ایمیل دادگاه CAS به فدراسیون جودو آمده است:

شکایت ایران در مورد رای صادر شده از سوی دادگاه حکمیت ورزش، رد شده است و محرومیت چهار سال ایران تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

دادگاه حکمیت ورزش سرانجام پس از چندین بار وقفه در اعلام رای، شکایت فدراسیون جودوی ایران از محرومیت چهار ساله توسط فدراسیون جهانی جودو را مردود دانست و حکم به تایید آن داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۰ ۱۷:۱۳

کارشناسان و پیشکسوتان جودو از ابتدا هم مخالف شکایت بردن به CAS بودند اما شعارهای بدون پشتوانه پیروزی در شکایت توسط وکیل فدراسیون جودو و ادعاهای عاری از واقعیت رییس فدراسیون جودو مسئولان را امیدوار کرده بود .

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۰ ۱۷:۲۴

تبریک به استاد خالیبندان : دکتر میراسماعیلی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۱ ۰۹:۰۱

شانس آوردن فوتبال تعلیق نشد‌ البته چیزهای فرامرزی زیادی هست که از منافع ملی مهم تر باشه!!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۱ ۱۲:۱۸

از اصل قضیه منحرف نشوید . اصل قضیه اون فرد ایرانی و مسئول سابق فدراسیون جودوست که در پنهانکاری با تحریک محمدمنصوری و سعید ملایی به پناهندگی و وصل کردن آنها به رییس فدراسیون جهانی جودو ، سناریو تعلیق جودوی ایران را طراحی کرد . این وکیل پای نامه ای رو امضا کرده که توسط یک ایرانی دیگر بنام م . د که در فدراسیون جهانی جودو مسئولیت دارد طراحی و اجرا شده است .

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۱ ۱۴:۳۱

میراسماعیلی اینهمه خرج و هزینه چی شد اینهمه شعار چی شد اینهمه شعار چی شد جودو نابود کردی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۱ ۲۰:۲۹

ادعاهای امیروکیل ساعد در دوسال گذشته : .............فدراسیون جهانی به بندی برای محرومیت چهار ساله ایران استناد نموده است که پایه استدلالی آن سست است. ...........هزینه های اقامه دعوا خیلی کمتر از آن چیزی است که گوشه و کنار گفته می شود. 1000 فرانک سوئیس هزینه ثبت اعتراض خواهد بود و مبلغی هم در انتها اعلام رأی نهایی ممکن است به عنوان هزینه های دادرسی منظور شود. ........چون فرایند رسیدگی طولانی نخواهد بود، امکان ارائه توضیحات برای مصلحت پرونده وجود ندارد ............امیر ساعد وکیل در اینستاگرام خود مدعی شد، دادگاه حکمیت ورزش رای به رفع تعلیق جودوی ایران داده است.تبریک به این پیروزی بزرگ حقوقی! .................ما در دادگاه CAS پیروز هستیم!