• پنجشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۲:۳۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401061008476
  • خبرنگار : 50291

استاندار تهران اعلام کرد

تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای گره گشایی ترافیک قلعه نو

تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای گره گشایی ترافیک قلعه نو

ایسنا/تهران استاندار تهران با بیان اینکه یکی از مشکلات شهرستان قرچک ترافیک ورودی قلعه نو است، گفت: این مساله باعث بروز مشکل برای مردم شده است ، خوشبختانه دولت یک اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای گره گشایی از آن مسیر در قالب کمربندی در نظر گرفته است و قرار است به زودی اجرا شود.

محسن منصوری استاندار تهران شامگاه پنجشنبه ۱۰ شهریور ماه در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: امروز چند پروژه به طور نمادین در شهرستان قرچک افتتاح شد ، پروژه های خوبی در حوزه های های عمرانی ، اقتصادی ، صنعتی و حوزه های شهری آماده سازی کردیم ، همچنین برخی از این پروژه ها از جمله پروژه مجتمع پردیس سینمایی از پروژه های تراز و فاخری هستند، پردیس سینمایی ۳ سالن سینما و یک فضای تئاتر شهری دارد.

وی گفت: مجموعه های بسیار خوبی تحت عنوان نمایشگاه دائمی و پروژ های چند منظوره ای که به عنوان سالن ورزشی و مدیریت بحران آماده شده است که حدود ۲۳۰ میلیارد برای افتتاح پروژها هزینه شده است.

استاندار تهران افزود: امیدواریم با شروع عملی سازی پروژه ها شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان قرچک باشیم.

منصوری در ادامه بیان کرد: بخش دیگری از فعالیت ها مربوط به بهره‌برداری شهرستان‌هایی مانند پیشوا، قرچک و پاکدشت هستند که سطح رایزنی آنها شهرستانی نیست و به‌طور جدا دنبال می‌شود، به‌عنوان مثال تصفیه خانه جنوب ری که موفق به تکمیل بخشی از آن شدیم که حدود ۹۰ میلیون متر مکعب آب توسط این پروژه به دشت ورامین اضافه می‌شود و بخشی از آن برای کشاورزی و بخشی هم برای تزریق آب سفره های زیر زمینی استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: برای این پروژه حدود ۲ هزار میلیارد توسط دولت هزینه شده است که ۸۰۰ میلیارد تومان آن از ماده ۵۶ تامین شده است و ۲۰۰ میلیارد تومان به‌طور نقدی دولت کمک می‌کند و ۱۰۰۰ میلیارد تومان هم از محل دیگر تامین می‌شود.

استاندار تهران در رابطه با حل مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی افزود: مسائلی از جنس زیرساخت های صنعتی در شهرک های صنعتی وجود دارد که هر چه سریع تر به آنها رسیدگی می‌شود، مشکلاتی از قبیل نبود گاز و مشکلات ساکنین شهرک صنعتی که با جهاد کشاورزی بحث تغییر کاربری و مجوز تبصره که هفته پیش ابلاغ شد به تصویب رسید.

منصوری در ادامه تصریح کرد: از مشکلات دیگر شهرستان قرچک می‌توان به ترافیک ورودی قلعه نو اشاره کرد که باعث ترافیک و بروز مشکل برای مردم شده است ، خوشبختانه دولت یک اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای گره گشایی از آن مسیر در قالب کمربندی در نظر گرفته است و قرار است به زودی اجرا شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha