• شنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۱:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401061208891
  • خبرنگار : 50084

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی تاکید کرد

امروز، آخرین مهلت امید وحدت مشهد برای باز کردن پنجره بسته

امروز، آخرین مهلت امید وحدت مشهد برای باز کردن پنجره بسته

ایسنا/خراسان رضوی دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی با اشاره به پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی لیگ یک از آخرین فرصت امید وحدت برای ثبت اسامی بازیکنانش در لیست خبر داد.

محسن حیدری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت تیم امید وحدت در لیگ یک اظهار کرد: از ابتدای مسیر بارها تلاش کردیم هشدارهای لازم را به مالکان جدید تیم امید وحدت بدهیم و حتی ۲ هفته قبل، پیش از آغاز لیگ یک، وقتی مشاهده شد که متاسفانه مالکان نتوانستند رضایت میرو و کوزین را به دست آورند و پنجره همچنان بسته است، به آن‌ها توصیه کردیم برای جلوگیری از برگزار نشدن مسابقه و شکست آیین‌نامه‌ای مقابل چوکا، بازیکنان امید و جوانان تیم را وارد لیست نمایند تا حداقل بازیکنی برای حضور در زمین داشته باشند و به هر شکلی که هست بازی برگزار شود.

وی افزود: این پیشنهاد اما با مخالفت گردانندگان تیم امید وحدت روبه‌رو شد و به ما اعلام شد ترجیح می‌دهند تمام تمرکزشان را روی باز کردن پنجره بگذارند. خوشبختانه در نهایت برای بازی هفته دوم مقابل خلیج فارس ماهشهر از این راه استفاده کردند و فارغ از نتیجه تلخی که رقم خورد، امتیاز فوتبال مشهد فعلا در چرخه لیگ یک حفظ شد. به هر حال ما با توجه به مسئولیتی که داریم، صرفا می‌توانیم هشدارهای لازم را بدهیم و توان اجرایی در قبال تیم‌های خصوصی نداریم.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برای فراهم کردن همین ۱۳ بازیکن برای بازی با خلیج فارس ماهشهر، ۲ شبانه‌روز تلاش کردیم چون متاسفانه حتی تا شب قبل از بازی، تیم برای ورود به زمین یار کم داشت. از روز نخست ورود دوستان جدید بارها تاکید کردیم که حمایت از فوتبال خراسان وظیفه ماست و برای حفظ امتیاز هر کمکی از دستمان برآید، انجام می‌دهیم.

حیدری در خصوص اینکه چرا با درخواست تعویق بازی‌های تیم امید وحدت در ۲ هفته نخست لیگ یک موافقت نشد و بازی‌ها در تاریخ مقرر برگزار شد، گفت: مگر می‌شود چنین کاری کرد؟ اگر برای یک تیم مشهدی چنین تصمیمی گرفته می‌شد، فردا جواب انتقاد ۳۰ استان دیگر را چه کسی باید می‌داد؟ آخرین باری که در چنین شرایطی بازی به تعویق افتاد را اصلا به خاطر ندارم و نمی‌دانم چطور از یک نفر توقع انجام چنین تصمیمی دارند؟ به فرض محال که بازی با چوکا به تعویق می‌افتاد و بازی به سه‌شنبه این هفته موکول می‌شد، مگر سه‌شنبه این هفته پنجره تیم امید وحدت باز شد؟

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی تاکید کرد: مشکل بزرگ بعدی حتی با گذر از خطر عدم برگزاری مسابقه، این است که امروز پنجره نقل و انتقالاتی لیگ یک بسته می‌شود و اگر تا پایان وقت اداری امروز پنجره باشگاه را با جلب رضایت کوزین و میرو باز نکنند، عملا تا نیم‌فصل نمی‌توانند از بازیکنان تازه‌وارد و جذب شده استفاده نمایند.

حیدری تصریح کرد: همواره سعی کرده‌ایم همراه نمایندگان استان در لیگ‌های مختلف باشیم اما اینکه از هیات فوتبال توقع داشته باشند که پول قرضی به کسی بدهد و کارهای فراقانونی انجام دهد و برای تغییر تقویم مسابقات دخالت کند، این موضوعات شدنی نیست. از روز اول هر کسی که برای خرید شهرخودرو اقدام کرده، قطعا باید با چشمانی باز مسیر را می‌سنجید و فکر این روزها را می‌کرد. برای جلوگیری از اتفاقات تلخ امیدوارم مدیران باشگاه با تصمیمی درست امتیاز امید وحدت را حفظ نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha