• شنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1401061209318
  • خبرنگار : 71506

چرا علیرضا دبیر شانسی در بلگراد ندارد؟

چرا علیرضا دبیر شانسی در بلگراد ندارد؟

رییس فدراسیون کشتی با وجود نامزدی برای پست هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی، هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات ندارد.

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی هر چند در موارد زیادی هم‌چون تامین و تجهیز زیرساخت‌های کشتی و نتایج تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف، موفق شده عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارد، اما در مقابل به همان اندازه در بحث رسیدن به کرسی‌های بین‌المللی ناموفق بوده است.

شکست عباس جدیدی در انتخابات شورای المپیک آسیا و بی‌برنامگی و در نهایت انصراف حمید سوریان از حضور در انتخابات اتحادیه جهانی کشتی، نمونه‌هایی از عملکرد ناموفق فدراسیون کشتی در کسب کرسی‌های بین‌المللی کشتی بوده است.

اما پس از انصراف سوریان از حضور در انتخابات اتحادیه جهانی کشتی که بدون رایزنی کافی با سایر کشورها و سفرهای برون‌ مرزی انجام شد، در نهایت علیرضا دبیر به قول خود برای خالی نشدن عرصه و با اصرار سایرین برای حضور در انتخابات هیات رییسه اتحدیه جهانی کشتی ثبت نام کرد.

مرحله نخست انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی، آبان سال گذشته در حاشیه مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در صربستان، برگزار شد که سوریان پیش از برگزاری انتخابات به دلیل این که شانسی برای موفقیت در این انتخابات نداشت از نامزدی کناره‌گیری کرد و در انتخابات نیز حاضر نشد.

اما مرحله دوم انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی قرار است هجدهم شهریور یک روز قبل از آغاز رسمی رقابت‌های کشتی بزرگسالان جهان در بلگراد صربستان برگزار شود.

این بار علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی عازم صربستان می‌شود اما او نیز هم‌چون عباس جدیدی و حمید سوریان شانسی برای رسیدن به کرسی مهم هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی نخواهد داشت.

دبیر بارها اذعان کرده برای کسب کرسی اتحادیه جهانی کشتی حاضر نیست دست به جیب شود و ترجیح می‌دهد این پول را برای کشتی ایران که به لحاظ مالی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، هزینه کند.

بر همین اساس نیز دبیر طی ماه‌های گذشته برای رایزنی و جلب نظر کشورهای دیگر فعالیت چندانی نداشته و حاضر نشده عازم کشورهای دیگر شود یا به رسم معمول طی دوره‌های قبل، میزبانی رقابت‌های مختلف کشتی و اردوهای مشترک را برای جلب نظر دیگر کشورها بر عهده بگیرد.

با این اوصاف امید چندانی به موفقیت علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی نیست و نماینده ایران شانس چندانی برای حضور در جمع ۶ نفر نهایی ندارد، مگر این که اتفاق خاصی رخ بدهد تا شاهد موفقیت دبیر در انتخابات باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۲ ۱۴:۵۰

به عنوان یک علاقه مند به کشتی و پی گیر این رشته ورزشی بسیار از عملکرد فدراسیون کشتی و آقای دبیر خوشحالم و واقعاً تاسف میخورم که تیم روسیه در مسابقات جهانی بلگراد حضور نداره چون مطمئنم با این تیمی که در فرنگی و آزاد داریم قهرمان مسابقات هستیم چه روسیه باشه چه نباشه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۲ ۱۴:۵۸

چراچشمتان رابرروی واقعیت هابستید دبیرهمان شخصی است که درشورای شهرقبلی چکادهاکه نکرد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۳ ۰۰:۰۱

چرا دروغ ؟؟؟؟؟ دبیر را همه مردم می شناسند کاش همه مثل او بودن

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۲ ۱۵:۰۵

حالا که نه رایزنی میکندونه هزینه خوب چرا کاندید مبشود؟

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۲ ۱۶:۳۸

اگه امکان داره مسیولین محترم یه مقدار کمتر سنگ اندازی کنند و وزارت خارجه و وزارت ورزش همکاری و همدلی کنه تا شاید بشه، تو داخل از خودمونه واسه خودمون نمیذارن کار کنه... مملکت امام زمان به نفس مبارکش انشاالله همه اوکی میشه.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۴ ۰۱:۵۶

عزیز دل،خود دبیر گفت به دلیل اینکه زیر فشار کشتی پاهاش پرانتزی شدن نمیتونه کت و شلوار بپوشه و پاهاش خیلی ناجور میشه برای همین هم شلوار گشادتر میپوشه. درثانی تیپ مهمه یا کارکرد و تلاش؟ واقعا که باید به ابن تفکر تاسف خورد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۲ ۱۸:۲۲

با آن تیپ و وضعیت ظاهری دبیر هیچ وقت رای نمی آورد.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۲ ۲۲:۲۷

در تمام تاریخ کشتی ایران،، دراین دوره باریاست دبیر بهترین نتایج را گرفته،، کارهای بسیار خوبی شده،،، هیچی پیدا نکردید برای تخریب یه قهرمان. واقعی، که درمدیریت هم موفق بوده؟؟؟ همیشه راهی برای تخریب پیدا میکنید ولی حمایت کردن خیلی سخته براتون!!! مشکل کجاست؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۲ ۲۲:۵۴

فرستادن مربی به کامبوج، اعزام کشتی گیران به عراق و آوردن آنها به ایران، دعوت از روسای فدراسیون کشتی مجارستان و دعوت و پذیرایی از کشتی گیران صربستان در راستای گسترش روابط با کشتیدنیا بوده اگرچه شاید ناکافی باشه اما حرکتهای خوبی انجام شده. با توجه به مدال‌های المپیک و جهانی اقای دبیر امیدواریم که در انتخابات موفق باشند

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۲ ۲۳:۰۸

نه انگار قبلا، کل کرسی ها مال ما بود، هیچ وقت کرسی به ما نمیدن، چون دلایل سیاسی وحود داره

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۳ ۱۷:۲۷

دبیر آدم مومن وبا خدایی هستش اهل غرور و ریا کاری نیست خدا بار ویاورش باشه