• شنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401061209342
  • منبع : نمایندگی سمنان

سهمیه ۲.۵برابری سوخت برای ناوگان مسافری اربعین/ تثبیت نرخ جابجایی زوار

سهمیه ۲.۵برابری سوخت برای ناوگان مسافری اربعین/ تثبیت نرخ جابجایی زوار

ایسنا/سمنان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از اعلام نرخ مصوب جابجایی زائرین اربعین حسینی خبر داد و گفت: برای جابه‌جایی زائران اربعین هیچ مشکلی از نظر کمبود سوخت وجود ندارد.

احسان منصورکیایی ۱۲ شهریورماه در حاشیه جلسه تثبیت قیمت ابلاغی جابجایی زائرین اربعین حسینی از سوی وزارت راه در استان سمنان اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای اعزام و ارائه خدمات به زائرین از چند ماه گذشته با برگزاری جلسات مختلف کمیته حمل و نقل آغاز شده و تا پایان طرح ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: با اعلام نرخ بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای در ایام اجرای طرح اربعین حسینی(ع)، قیمت بلیط اتوبوس‌های ۴۴نفره تا مرز مهران از مبدا سمنان ۳۶۶ هزار تومان، دامغان ۴۰۶ هزار تومان و شاهرود ۴۳۲ هزار تومان تعیین شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده برای اجرای هرچه بهتر طرح اربعین ۱۴۰۱ اضافه کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف از سوی شرکت ها و ناوگان حمل و نقل از نظر رعایت نرخ مصوب بلیط و مسائل و الزامات ایمنی و همچنین به منظور رسیدگی به شکایات مسافران تیم های بازرسی این اداره کل به طور مستمر و مداوم در محل پایانه های مسافربری استان حضور دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان یادآور شد: در همین راستا برای رسیدگی فوری به تخلفات ناوگان و شرکت های حمل و نقل مسافر، کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ به صورت ویژه با متخلفان از  قوانین حمل و نقلی برخورد خواهند کرد.

وی تاکید کرد: زائران نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه و همچنین سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای انعکاس دهند.

منصورکیایی با بیان اینکه برای جابه‌جایی زائران اربعین هیچ مشکلی از نظر کمبود سوخت وجود ندارد، گفت: سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل مسافری که طی این مدت در طرح اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند به میزان ۲.۵ برابر عملکرد مردادماه آن شارژ شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در پایان تصریح کرد: برای تأمین لاستیک و روغن مورد نیاز ناوگان حمل و نقل که در این ایام عهده دار جابجایی زائرین هستند نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha