• شنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401061209414
  • منبع : نمایندگی همدان

مسئول کمیته آموزش هیأت ورزش‌های همگانی استان همدان:

همدان در برگزاری دوره‌های مربیگری در کشور سرآمد است

همدان در برگزاری دوره‌های مربیگری در کشور سرآمد است

ایسنا/همدان مسئول کمیته آموزش هیأت ورزش‌های همگانی استان همدان با اشاره به اینکه در برگزاری دوره‌های مربیگری در کشور سرآمد هستیم، گفت: دوره مربیگری تندرستی کشوری به صورت وبینار به میزبانی استان همدان برگزار شد.

علیرضا نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه دوره مربیگری تندرستی درجه سه کشوری به صورت مجازی و وبینار به نحو احسن در استان همدان برگزار شد و رضایت شرکت‌کنندگان را در پی داشت، اظهار کرد: به دنبال این هستیم با افزایش دوره‌های مربیگری عملکرد آموزشی خود را ارتقاء دهیم چراکه در مبحث آموزش جزء استان‌های مطرح و سرآمد کشور هستیم.

وی ادامه داد: مباحث ویروس کرونا طی این سال‌ها موجب شد برخی از دوره‌های ما به صورت مجازی برگزار شود و تاکنون این روند با توجه به استقبال مخاطبان ادامه‌دار بوده است.

نوروزی افزود: دوره مربیگری تندرستی از مهمترین دوره‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور است و ۲۱ مربی از استان‌های اصفهان، همدان، تهران، کرج، سمنان و مرکزی در آن حضور دارند.

مسئول کمیته آموزش هیأت ورزش‌های همگانی استان همدان ادامه داد: دکتر دهقانی، دکتر شریعت، دکتر اشرف زاده، دکتر قنادی و دکتر خزایی مدرسان این دوره مربیگری بودند. در این دوره سرفصل‌هایی از جمله فعالیت بدنی، مارکتینگ و بازاریابی، روانشناسی و تغذیه به صورت جزئی آموزش داده شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یک دوره مربیگری تئوری درجه سه به صورت حضوری در شهرستان ملایر برای همگانی شدن ورزش و مربیگری در سراسر استان در این شهرستان دایر شده است.

نوروزی در پایان با اشاره به اینکه در هر ماه چند دوره مربیگری در استان برگزار می‌کنیم، گفت: بیش از ۲۵۰۰ نفر در هیأت ورزش‌های همگانی استان همدان دارای مدرک مربیگری هستند و این مجموعه فعال‌ترین هیأت ورزشی در زمینه برگزاری دوره‌های مربیگری شناخته می‌شود چراکه دارای ۱۰۱ کمیته مختلف در استان و شهرستان‌های زیرمجموعه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha