• شنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1401061209473
  • خبرنگار : 71480

ندای ایرانیان با استقبال از به ورود زنان به ورزشگاه آزادی؛

دولت توانایی از بین بردن نابرابری‌ها و تبعیض‌ها را دارد

دولت توانایی از بین بردن نابرابری‌ها و تبعیض‌ها را دارد

در جلسه شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان تاکید شد که ورود زنان به ورزشگاه‌ها نشان داد که دولت توانایی از بین بردن نابرابری‌ها و تبعیض‌ها را دارد.

به گزارش ایسنا، مرور اخبار مهم هفته گذشته و بحث و بررسی درباره «نشست خبری رئیس‌جمهوری با رسانه‌های داخلی و خارجی»، «حضور زنان و دختران در بازی‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی»، «استقرار ناظران شرعی در بانک‌ها»، « مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره کنکور» و «تشکیل کارگروه‌های سیاستی، حقوقی و اندیشه-مطالعه» از جمله موضوعات مطرح شده در جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان بود.

 در ابتدای این جلسه «نشست خبری رئیس‌جمهوری با رسانه‌های داخلی و خارجی» مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اعضا در این جلسه ضمن استقبال از رویکرد رئیس‌جمهور در پاسخگویی به اهالی رسانه خواستار استمرار این روند با حضور خبرنگارانی از گرایش‌های مختلف فکری شدند.

 بررسی «حضور زنان و دختران در بازی‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی» از دیگر مباحث این جلسه بود. اعضای شورای سیاست‌گذاری تأکید کردند  که حزب ندای ایرانیان از هر اقدامی که زمینه و فرصت صلح، ثبات، آرامش، رفع نابرابری‌ و تبعیض‌، توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کند، حمایت می‌کند. ورود زنان به ورزشگاه‌ها بعد از تلاش‌های مدنی و مطالبه گری زنان، نهادهای مدنی، سیاسی و فعالان مجازی اتفاق خوبی بود و نشان داد دولت توانایی از بین بردن نابرابری‌ها و تبعیض‌هایی از این دست را دارد. امیدواریم به زودی شاهد کاهش بیشتر نابرابری و شکاف اجتماعی در جامعه باشیم. برخورداری از فرصت های برابر برای حضور در تمامی عرصه‌ها، حق طبیعی و قانونی تمام شهروندان اعم از زن و مرد است و انتظار داریم روز به روز از این نابرابری و تبعیض ها کاسته شود.

 اعلام «استقرار ناظران شرعی در بانک‌ها» توسط رئیس شورای فقهی بانک مرکزی، یکی دیگر از موضوعات بررسی شده در این جلسه شورای سیاستگذاری بود. اعضای شورای سیاست‌گذاری تاکید کردند بدون شک حمایت از بانکداری بدون ربا و عدالت محور خواسته به حق مردم ایران است، اما متاسفانه سیستم بانکداری ما فرسنگ‌ها با سیستم بانکداری غیرربوی فاصله دارد و نتیجه آن چیزی جز ظلم به دهک‌های ضعیف و میانی جامعه و البته کم‌توان شدن اقتصاد کشور بخصوص در امر تولید نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha