• شنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۴
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1401061209606
  • منبع : صندوق نوآوری و شکوفایی

با همکاری صندوق نوآوری و سازمان انرژی اتمی صورت می‌گیرد

تبادل فناوری در حوزه فناوری‌های نوین انرژی، لیزر، فوتونیک و کاربرد پرتوها

تبادل فناوری در حوزه فناوری‌های نوین انرژی، لیزر، فوتونیک و کاربرد پرتوها
عکس دریافتی و تزیینی است

رویداد تبادل فناوری حوزه فناوری‌های نوین انرژی، لیزر، فوتونیک و کاربرد پرتوها با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری سازمان انرژی اتمی ایران، صبح روز دوشنبه، ۱۴ شهریورماه جاری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، فرآیند این رویداد از زمستان ۱۴۰۰ آغاز شد و طی آن ۲۷ نیاز فناورانه از ۹ شرکت و مرکز تابعه سازمان انرژی اتمی احصاء و طی نشست‌های آنلاین به مخاطبان که بیش از ۱۵۰ نفر از نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان در آن حضور داشتند، ارائه شد.

در این رویداد همچنین نمایشگاهی از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در این حوزه‌های فناوری‌های نوین نظیر انرژی، لیزر، فوتونیک و کاربرد پرتوها در محل صندوق نوآوری برپا خواهد شد.

همچنین برگزاری جلسات مذاکره تجاری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این رویداد است. نحوه تعامل شرکت‌های متقاضی با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور نیز در این رویداد اعلام می‌شود. 

در این برنامه همچنین جزئیات برنامه‌های حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی از به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری تشریح خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در اختتامیه این رویداد تبادل فناوری نیز ۳۹ شرکت از جمله ۲۹ شرکت دانش‌بنیان، در بخش نمایشگاهی، توانمندی‌های همسوی خود با نیازهای فناورانه را ارائه می‌کنند و در جلسات B2B حاشیه رویداد به مذاکره با شرکت‌های تابعه سازمان انرژی اتمی می‌پردازند. 

صندوق نوآوری و شکوفایی از سال ۹۸ سلسله رویدادهای تبادل فناوری را با هدف تأمین نیازهای فناورانه صنایع کشور با تکیه بر ظرفیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار کرده است. تاکنون ۳۰ رویداد در حوزه‌های مختلف از سلامت تا مدیریت شهری، صنایع غذایی، معدن و فولاد، برق و انرژی، حمل‌ونقل و ... برگزار شده است که دستاوردهای چشمگیری داشته و به انعقاد بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان قرارداد بین صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور کشور منجر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha