• شنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۰:۰۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401061209655
  • خبرنگار : 50026

افتتاح مرکز جامع سلامت شهر باغستان با حضور استاندار خراسان جنوبی

افتتاح مرکز جامع سلامت شهر باغستان با حضور استاندار خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مرکز جامع سلامت شهر باغستان از توابع شهرستان فردوس با حضور استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

مراسم افتتاح مرکز جامع سلامت شهر باغستان، عصر امروز شنبه ۱۲ شهریور با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ائمه جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی همراه بود.

به گزارش ایسنا، این ساختمان در قالب دو طبقه و با زیربنای ۵۰۰ مترمربع، خدمات بهداشتی و درمانی را به ساکنان شهر باغستان و روستاهای اطراف ارائه خواهد کرد.

این پروژه که در سال ۹۷ کلنگ زنی شده از محل اعتبارات استانی و ملی و نیز مشارکت بنیاد برکت تأمین اعتبار شده است.

افتتاح مرکز جامع سلامت شهر باغستان با حضور استاندار خراسان جنوبی

بازدید از پروژه احداث استخر ذخیره آب قنات بلده

با حضور استاندار خراسان جنوبی و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، از پروژه احداث استخر ذخیره آب قنات بلده بازدید شد. این بازدید با هدف اطلاع از روند اجرای پروژه انجام شد.

پروژه احداث استخر ذخیره آب قنات بلده با عنوان طرح مدیریت منابع آب از آبخیز تا جالیز در دستور کار جهاد کشاورزی قرار دارد.

این طرح با هدف توسعه کشت های گلخانه ای، بهره مندی از آب های روان فصلی و بهره مندی از سیستم‌های نوین آبیاری اجرا شده است.

ظرفیت ذخیره سازی این استخر هزار مترمکعب است. بازدید از این طرح با حضور نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ائمه جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی انجام شد.

قنوات بلده شامل ۱۳ رشته قنات دایر و دو رشته قنات خشک به طول ۲۹ هزار و ۸۰۱ متر است و ۳ هزار نفر بهره بردار دارد.

حدود ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه تحت پوشش این قنوات قرار دارد و در حال حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از این اراضی زیر پوشش انار، زعفران و پسته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha