• یکشنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1401061310017
  • خبرنگار : 71616

پاسخ سازمان استاندارد در مورد ازسرگیری شماره‌گذاری تیبا

پاسخ سازمان استاندارد در مورد ازسرگیری شماره‌گذاری تیبا

در پی اینکه اخیرا مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است که مشکل شماره‌گذاری محصولات تیبا برطرف شده و سازمان استاندارد مجوز شماره‌گذاری‌ را صادر کرده است، این سازمان ضمن تاکید بر اینکه خط تولید تیبا و تیبا ۲ همچنان متوقف است، اعلام کرد که صرفا به‌ جهت انجام تعهدات قبلی، با رفع عیوب و انجام شروط تعیین شده برای ثبت‌نام‌کنندگان، مجوز موردی با پیوست فنی صادر می‌شود.

به گزارش ایسنا، اخیرا محمدعلی تیموری در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد، ضمن عذرخواهی از تمامی مشتریان به سبب تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا ۲ طی چند ماه اخیر، از برطرف شدن مشکل شماره‌گذاری این محصولات خبر داد و گفت: این خودروها در یکسال گذشته پیش‌فروش شده است اما از خرداد ماه امسال، با نظر سازمان ملی استاندارد تحویل آن‌ها منوط به صدور مجوز شد؛ بر این اساس هفته گذشته این سازمان مجوزهای شماره‌گذاری را صادر کرده است؛ امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها آغاز شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است: بر اساس گزارش‌های دریافت شده و با تلاش‌های صورت گرفته، سطح کیفی محصولات گروه سایپا طی چند ماه اخیر افزایش یافته است.

در پی این خبر، با پیگیری ایسنا، از سازمان ملی استاندارد ایران، یکی از مسئولان این سازمان در پاسخ تاکید کرد: "خط تولید تیبا و تیبا ۲ همچنان متوقف است؛ اما صرفا برای انجام تعهدات قبلی، با رفع عیوب و انجام شروط تعیین شده برای ثبت‌نام‌کنندگان و تا پایان تعهدات قبلی، مجوز موردی با پیوست فنی صادر می‌شود. "

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۰ ۱۷:۲۱

ماچه گناهی کردیم ۴ماه پیش برای خودروی تیبا ۲پول واریز قراردادسه ماهه بود الان ۴ماه شده هنوز میگن پلاک نشده منتظر باشید ما تاکی صبر کنیم لطفا لطفا مشکلات پلاک را پیگیری کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۲ ۱۴:۳۲

سلام.۴ماه پیش قراربوده تحویل بدن پول گرفتن.متاسفانه امروزفردامیکنه.شماکه نمیتونی به تعهدوقولتون عمل کنی.بیخودمیکنی پول مردم میگیری.دربش ببندی.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۲۵ ۰۷:۴۲

لطفا پی گیری کنید ماهم ۵ماهه تو صف انتظار هستیم ویکی جواب درست و حسابی بهمون نمیده گناه ما مردم بدبخت چیه اخه مشکلات اقتصادی کمرمون رو شکونده سایپاهم فشارشو بیشتر کرده که به یکباره بگیم غلط کردیم زنده موندیم و مقاومت کردیم تو ببخش سایپا زندگی فقط در شان شماهاست نه ما بیچاره ها