• دوشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401061410607
  • خبرنگار : 50204

تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهور به هلال احمر استان مرکزی

تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهور به هلال احمر استان مرکزی

ایسنا/مرکزی سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رییس جمهوری جهت تکمیل ساختمان اداری امدادی شهرستان اراک، تکمیل مجتمع امدادی شهرستان شازند و همچنین تجهیز و توسعه پایگاه های این جمعیت در استان تخصیص یافته است.

 عبدالکریم شعبان زاده  در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ردیف اعتباری سفر ریاست جمهوری جهت تکمیل پروژه ساختمان اداری امدادی، توانبخشی و انبار جمعیت هلال احمر شهرستان اراک بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال است که با تخصیص اعتبار یاد شده امیدواریم این ساختمان به زودی تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه شهرستان اراک در  مرکز استان واقع شده و قطب صنعت کشور است، گفت: کلنگ این پروژه در هفته هلال احمر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بر زمین زده شد که امیدواریم با تخصیص صد در صدی، این مجموعه هرچه سریعتر راه اندازی شود.

 شعبان زاده بیان کرد:شهرستان شازند به واسطه قرار گرفتن صنایع بزرگ استان از قبیل پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و جمعیت هلال احمر نسبت به ساخت مجتمع امدادی و انبار در این شهرستان اقدام کرد. کلنگ این مجموعه در اردیبهشت ماه امسال با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به زمین زده شد و در سفر ریاست جمهوری نیز ۸۰ میلیارد ریال به این پروژه تخصیص  داده‌  شد که امیدواریم با تکمیل این مجموعه پاسخگویی مناسبی درخصوص حوادث احتمالی این شهرستان داشته باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی خاطرنشان کرد: برای تکمیل و تجهیز ۱۴ پایگاه امداد و نجات سطح استان نیز ۲۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که ۱۵۰ میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و 100 میلیارد ریال توسط جمعیت هلال احمر مرکز طی سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تخصیص داده خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha