• دوشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401061411003
  • خبرنگار : 50180

استقبال دانش‌آموزان کرمانشاهی از کلاس‌های اوقات فراغتی تابستان

استقبال دانش‌آموزان کرمانشاهی از کلاس‌های اوقات فراغتی تابستان

ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، بالغ بر ۸۹ هزار دانش‌آموز استان در کلاس‌های اوقات فراغتی آموزش و پرورش استان در تابستان امسال شرکت کردند.

احمد شایسته در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برپایی ۵۷۸ پایگاه تابستانی برای غنی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان کرمانشاه در فصل تابستان، گفت: شاهد استقبال دانش‌آموزان استان از کلاس‌های اوقات فراغتی آموزش و پرورش بودیم.

 وی اضافه کرد: تابستان امسال بالغ بر ۸۹ هزار دانش‌آموز استان در کلاس‌های اوقات فراغتی آموزش و پرورش استان شرکت کردند.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه رویکرد اصلی برنامه‌های پایگاه‌های اوقات فراغتی آموزش و پرورش استان در تابستان امسال را برگزاری کلاس‌ها در قالب ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین شامل ساحت‌های عبادی، اخلاقی و اعتقادی، هنری و زیبا شناختی، اجتماعی و سیاسی، اقتصادی و حرفه‌ای، آموزش و فناوری و حرفه‌ای و انتخاب شغل عنوان کرد و افزود: کلاس‌های برگزار شده نیز شامل کلاس‌های آموزش قرآن کریم، خیاطی، قالیبافی، معرق کاری، آموزش نقاشی، خطاطی، بازیگری، مجری‌گری، آموزش رباتیک و کلاس‌های ورزشی مثل والیبال، شنا، بسکتبال، تنیس روی میز و... بوده است.

وی اضافه کرد: گرچه همه کلاس ‌های برپا شده مورد توجه دانش‌‍‌آموزان قرار گرفت و تقریبا در هیچ کدام از کلاس‌ها ظرفیت خالی نداشتیم، اما کلاس‌های ورزشی بیشتر مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفت.

شایسته با بیان اینکه تابستان سال گذشته به واسطه شیوع بیماری کرونا پایگاه‌های اوقات فراغتی آموزش و پرورش در فضای مجازی فعال بود، گفت: امسال تمامی پایگاه‌ها حضوری فعالیت کردند.

 وی اضافه کرد: پایگاه‌های اوقات فراغتی آموزش و پرورش در استان کرمانشاه از اوایل تیر ماه فعال شد و تا فردا(۱۵ شهریور) فعالیت دارند.


 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha