• دوشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۲:۴۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401061411342
  • خبرنگار : 71572

تارتار: باید مقابل تیم‌های میانه جدولی هم با انگیزه باشیم

تارتار: باید مقابل تیم‌های میانه جدولی هم با انگیزه باشیم

سرمربی ذوب آهن می‌گوید که تیمش باید مانند دیدار با تیم‌های بالای جدولی، مقابل تیم‌های میانه جدولی هم باانگیزه ظاهر شود.

به گزارش ایسنا، ذوب آهن و سپاهان امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فولاد در داربی اصفهان به تساوی یک بر یک رسیدند.

مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی زیبایی بود. درست است که دو گل داشت اما می‌توانست گل‌های بیشتری داشته باشد. هر دو تیم برنامه داشتند و از حملات سریعشان استفاده می‌کردند. فکر می‌کنم یک بازی شطرنج گونه بود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. وقتی تمام جوانب را در نظر می‌گیرید و بودجه دو تیم را کنار هم می‌گذارید، ارزش کار بازیکنان من مشخص می‌شود. ما مقابل تیم مدعی سپاهان دست و پا بسته نبودیم. دوست داشتم سه امتیاز در اصفهان بماند. ما قرعه سختی در پنج هفته گذشته داشتیم.

او افزود: تیم ما شخصیت لازم را به دست آورده و نه تنها نمی‌بازد، بلکه بازی خوبی به نمایش می‌گذارد. به تیم سپاهان هم تبریک می‌گویم امیدوارم در ادامه راه موفق باشد. درست نیست که راجع به تیم‌های دیگر صحبت کنم. من مربی ذوب آهن هستم و تمرکزم روی تیم خودم است. با این حال هر دو تیم تیم‌های خوب و باکیفیتی هستند. ما جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی داریم. سعی می‌کنیم از هفته‌های آینده برای بردن بازی کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره جو داربی اصفهان بیان کرد: به هر حال داربی است و ما دوست نداشتیم به سپاهان ببازیم. آن حساسیت در این بازی بود. هر چند ما مقابل تیم‌های مدعی، انگیزه بالایی داریم. امیدواریم به جایی برسیم که مقابل تیم‌های میانه جدولی هم چنین انگیزه‌ای داشته باشیم و به این حرفه‌ای گری برسیم. از هوادارانمان تشکر می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند. از باشگاه هم تشکر می‌کنم که قیمت بلیت‌ها را کم کردند. هر دو طرف شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند و باید به هر دو طرف حق داد.

همچنین مدیر رسانه‌ای ذوب‌آهن در ابتدای نشست خبری در واکنش به صحبت‌های مدیر رسانه‌ای سپاهان گفت: قیمت‌گذاری بلیت حق مسلم هر باشگاهی است. باشگاه ذوب‌آهن براساس تعاملات ۳۰ درصد قیمت را کاهش داد اما همان هواداران عاشق بلیت‌ها را نخریدند. نباید کسی که سه ماه است وارد فوتبال شده درباره باشگاهی که ۵۴ سال قدمت دارد، صحبت کند. باشگاه سپاهان اگر مشکلی داشت می‌توانست بلیت‌های این مسابقه را بخرد و در اختیار هوادارانش قرار دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha