• چهارشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۱:۰۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401061612269
  • خبرنگار : 71536

اسکوچیچ ناراحت شد و کادرفنی را تعطیل کرد!

اسکوچیچ ناراحت شد و کادرفنی را تعطیل کرد!

سرمربی کروات تیم ملی ایران در پی انتشار اخباری درباره تمایل فدراسیون فوتبال به روی کار آمدن کارلوس کی‌روش، امور مربوط به تیم ملی ایران را رها کرد. 

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران بعد از اتفاقات اخیر مبنی بر احتمال تغییر سرمربی تیم ملی ایران، دستور تعطیلی کادرفنی تیم ملی را صادر کرد! 

بعد اظهارات امروز مهدی تاج، مبنی بر نگاه مثبت به مذاکره با کارلوس کی‌روش و شایعات مختلف پیرامون موافقت هیات‌رییسه برای مذاکره با سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی، اسکوچیچ به همکارانش دستور داد آنالیز بازی‌های ملی‌پوشان را متوقف کنند. 

حمید استیلی، سرپرست تیم ملی که مطلبی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده، درباره اتفاق اخیر گفت: من تا ظهر با آقای اسکوچیچ بودم و وقتی شما مربی دارید و این تصمیمات را می‌گیرید؛ اصلا حرفه‌ای نیست. اسکوچیچ کنارم بودم و ایشان را دیدم و اصلا جوانمردانه نیست. 

استیلی در ادامه با گلایه از اقدامات فدراسیون فوتبال، با اعلام اینکه اسکوچیچ از ماجرای کنونی با خبر شده است گفت: امروز ایشان کار را تعطیل کرد! کمک‌های ایشان کار آنالیز را دنبال می‌کردند اما کار تعطیل شد.

اسکوچیچ ناراحت شد و کادرفنی را تعطیل کرد!

همچنین اسکوچیچ در پی این اتفاقات پیش دستی کرد و عنوان «سرمربی تیم ملی ایران» را از صفحه مجازی خود در اینستاگرام پاک کرد تا دلخوری خود را از وقایع اخیر نشان دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۶ ۰۴:۰۶

حق دارد. مرد است واقعا. فدراسیون نامرد است. به طبعه ان ایران و ایرانی را میسنجن، متاسفم، فدراسیون دست نااهلان افتاد.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۶ ۱۲:۱۴

مگه مجانی برا ایران کار میکرده...مرد است و نامرد است چیه نامردی اینه که هم پول بدیم هم یه مربی بی تجربه و ناشی رو بزاریم رو سر تیم که باعث ذلت ملی بشه...مردونگی اینه که مثل جام جهانی قبل جلو تیمهای بزرگ خوب بازی کنه و مردم ایران سربلند بشن

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۶ ۰۴:۲۸

دلخور شد؟!! واقعا تصور کرده بوده که شایسته مربی گری تیم ملی در جام جهانی است؟!!!! او دلخور شود بهتر است یا بیش از هشتاد میلیون ایرانی بعد از سه باخت با اختلاف پنج شش گل از هر تیم در جام جهانی؟ شخصا اولی را ترجیح می دهم. همانطور که یک شبه و بی دلیل و بدون رقیب و انتخابات مثل شیروی شبان سلطان شدی حالا هم خدانگهدار. ضمنا بچه های تیم بازی های مقدماتی را خودشان درآوردند و نقشی از حضور شما به چشم نیامد. اتفاقا در بازی های کره و الجزایر نیاز به مربی داشتیم که نداشتیم.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۶ ۱۰:۲۵

باید کارشناس مسائل سیاسی میشدی....

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۶ ۱۳:۰۳

کیروش درجام جهانی قبل چیکارکردبرای فوتبال درهمان گام اول حذف شدیم حالا هم بیادهمونه واین نامردیه واقعا

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۶ ۰۵:۵۳

نامردتر از خودمون خدا نیافریده

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۶ ۰۸:۰۳

علی‌رغم این که از طرفدارای کی روش هستم اما حق اسکوچیچ هست که بره جام جهانی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۶ ۰۹:۰۸

من اگر جای اسکوچیچ باشم و ببینم مربی دیگه ای رو میخوان بیارن و اگر آوردن مربی رو ، میرم به فیفا شکایت میکنم و غرامت میکنم . متاسفانه توی فوتبال ما خوش بدرقه نیستیم !

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۶ ۱۱:۵۵

دستيارن ايشان همان تيم كره را آناليز كردن براي هفت پشت ما بس است.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۶ ۱۴:۲۲

این کار فدراسیون نتنها از جوانمردی بلکه از حرفه ای گری هم به دور است قطعا هم فدراسیون متوجه این اشتباه خود خواهد شد هم کی روش جاه طلب و بلند پرواز اسکوچیج ادم با شخصیت و ماخوذ به حیایی است و این فدراسیونی ها از این قضیه سوء استفاده کردن واقعا کارغیر حرفه ای بود.