• چهارشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401061612705
  • خبرنگار : 50189

مدیرکل راهداری استان کرمان اعلام کرد

قیمت جدید بلیت اتوبوس از کرمان تا مرز عراق

قیمت جدید بلیت اتوبوس از کرمان تا مرز عراق

ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری استان کرمان گفت: قیمت بلیت اتوبوس VIP مبلغ 875 هزار تومان و بلیت اتوبوس معمولی ۴۴ نفره ۵۹۷ هزار تومان و اتوبوس معمولی ۳۲ نفره ۶۸۵ هزار تومان شده که گفتنی است که قیمت بلیت در کرمان کمتر بود که نرخ سراسری اصلاح شد.

احسان عراقی زاده امروز 16 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق دستور استاندار، از هفته گذشته قرارگاه میدانی در پایانه مسافربری کرمان راه اندازی کردیم و امروز مقرر شد مشابه این قرارگاه را در مرز شلمچه نیز راه اندازی کنیم و فردا این قرارگاه در مرز تشکیل خواهد شد و همچنین از پتانسیل قرارگاه شهید کازرونی در اهواز نیز استفاده خواهیم کرد.

او با اشاره به نظارت و بازرسی دستگاه های مربوطه بر نرخ بلیت های اتوبوس ها عنوان کرد: یک نفر از وزارت راه و شهرسازی به عنوان بازرس در پایانه مسافربری مستقر شده تا بر حمل و نقل نظارت کند و همچنین بازرسی های لازم را انجام دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به نظارت بر ناوگان اتوبوس رانی و سفرهای حمل و نقل عمومی به مرزهای اربعین عنوان کرد: اگر راننده ای بیش از نرخ مصوب از زائر پول گرفته باشد با آن شرکت اتوبوسرانی و راننده برخورد خواهد شد.

او با بیان این مطلب که مردم شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه 141 به ما اعلام کنند، می گوید: در روز یکشنبه هفته جاری ۲۱ سفر که از قبل پیش فروش شده بود، داشتیم و در روز دوشنبه ۷۳ سفر و روز سه شنبه ۸۳ سفر از استان داشته ایم.

او از تغییر نرخ بلیت از شب گذشته خبر داد و اظهار کرد: قیمت بلیت وی آی پی 875 هزار تومان و بلیت اتوبوس معمولی ۴۴ نفره ۵۹۷ هزار تومان و اتوبوس معمولی ۳۲ نفره ۶۸۵ هزار تومان شده که گفتنی است که قیمت بلیت در کرمان کمتر بود که نرخ سراسری اصلاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان این مطلب که ۵۹۰ نفر از طریق قطار به شلمچه منتقل شده اند، عنوان کرد: طبق گزارشات ۱۴۶۰۰ پاکستانی از مرزها وارد ایران شده اند.

معاون حج و زیارت استان کرمان نیز در این جلسه نیز گفت: ۱۱۷ هزار و 700 زائر کرمانی متقاضی اعزام از طریق زمینی، ۱۸۰۰ نفر از مرز هوایی و ۲۰۲ نفر از طریق خطوط ریلی هستند.

او با بیان این مطلب که ثبت نام در سامانه سماح همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: بیش از ۱۲۴ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که بیش از ۷۷ هزار نفر آنها ثبت نام قطعی(بیمه خود را پرداخت کرده اند) کرده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha