• چهارشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1401061612817
  • خبرنگار : 71667

با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات

ارایه خدمات مرکز تماس نیازی به پروانه ندارد

ارایه خدمات مرکز تماس نیازی به پروانه ندارد

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد: با تصویب کمیسیون ارایه خدمات مرکز تماس (Contact Center) از فهرست خدمات نیازمند دریافت پروانه حذف شد.

به گزارش ایسنا، صادق عباسی شاهکوه -رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی- اظهار کرد: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با رویکرد مقررات‌زدایی و به منظور تسهیل و کاهش هزینه‌های کسب و کار و حذف مجوزهای غیرضروری با پیشنهاد رگولاتوری مبنی بر حذف پروانه ارایه خدمات مرکز تماس موافقت کرد.

وی  با اشاره به اینکه با ابلاغ مصوبه ۳۲۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تاسیس و ارایه خدمات مرکز تماس به دریافت پروانه نیاز ندارد، گفت: پروانه‌های فعلی ارایه خدمات مرکز تماس پس از پایان مدت اعتبارشان تمدید نمی‌شوند و در صورتیکه دارنده پروانه قبل از پایان مدت اعتبار مجوزش، برای خاتمه فعالیتش درخواست دهد، پروانه وی لغو می‌شود.

طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات و رادیویی، شاهکوه درباره شرایط جدید نحوه فعالیت متقاضیان ارایه خدمات مرکز تماس اظهار کرد: ارایه‌دهندگان خدمات مرکز تماس صرفاً باید مشخصات خود را در پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ثبت کنند.

وی تاکید کرد: با ابلاغ مصوبه ۳۲۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تمامی مصوبات قبلی درباره ارایه خدمات مرکز تماس منسوخ می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha