• پنجشنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401061713469
  • خبرنگار : 71617

درخواست مشترک ملی‌پوشان فوتبال برای حمایت از تیم‌ملی و فدراسیون

درخواست مشترک ملی‌پوشان فوتبال برای حمایت از تیم‌ملی و فدراسیون

تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با انتشار مطلبی در فضای مجازی از مقامات کشور خواستند که از فدراسیون فوتبال و تیم ملی حمایت کنند.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش پس از حدود سه سال و ۸ ماه دوری از فوتبال ایران بار دیگر به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران انتخاب شد تا هدایت ملی‌پوشان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بر عهده داشته باشد. این مربی پرتغالی جایگزین دراگان اسکوچیچ شد که در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ روی نیمکت تیم ملی نشست و توانست بعد از نتایج نامطلوب ویلموتس با تیم ملی ایران، با درخشش در مقدماتی جام جهانی، ایران را راهی جام جهانی قطر کند.

تغییر سرمربی تیم ملی زمانی کلید خورد که مهدی تاج و نواب رئیس پیشنهادی او با عبور از آزمون انتخابات مجمع، به کرسی‌های هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تکیه زدند. این حضور البته با انتقاد و حتی مخالفت‌هایی از سمت جامعه ورزش و خارج از مجموعه فوتبال همراه شد.

اینک برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از این اتفاقات، با انتشار مطلبی در فضای مجازی، از مقامات عالی رتبه کشور یعنی رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی، همکاری و حمایت‌های لازم از تیم ملی و فدراسیون را جهت حضور پرقدرت ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر درخواست کردند.

شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، ‌ احمد نوراللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، ‌سردار آزمون، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، احسان حاج‌صفی و امید ابراهیمی از بازیکنانی بودند که این مطلب را به اشتراک گذاشته‌اند.

متن مشترک ملی‌پوشان فوتبال پس از بازگشت دوباره کی‌روش

این مطلب در حالی منتشر شد که بازیکنان تیم ملی واکنشی به حواشی اخیر اسکوچیچ تا برکناری این مربی کروات نداشتند و بازگشت کارلوس‌ کی‌روش بهانه‌ای برای ملی‌پوشان شد تا واکنش خود را نسبت به اتفاقات اخیر فوتبال ایران ابراز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۷ ۲۱:۳۱

فدراسیون نباید،تیم ملی راسپر قرار بدهد.،،،اگر وجاهت دارد همین درخواستها را خودش از دولت بکند.مردم همیشه همراه تیم ملی خواهندبود.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۷ ۲۲:۳۹

امیدوارم همه باهم متحد بشیم ...هممون انتقاد داریم به این اتفاقاتی که افتاده اما دیگه وقته همبستگیه ... به امید سرافرازی پرچم و همه فرزندان وطن...

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۷ ۲۳:۴۷

شما بعنوان سربازان وطن چرا یه تضمین یا اطمینان خاطر برا پیروزی به ما مردم نمیدید ؟ با چه شروط و انگیزه هایی این کار رو کردید ؟

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۸ ۱۱:۱۲

اگه آه اسکوچیچ تو جام جهانی گریبان ایرانو نگرفت.با یه فضاحت تمام از جام جهانی خداحافظی میکنیم