• شنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401061914224
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری اردبیل خبر داد:

افزایش ۲۵ درصدی نرخ جابه‌جایی زائران اربعین حسینی

افزایش ۲۵ درصدی نرخ جابه‌جایی زائران اربعین حسینی

ایسنا/اردبیل معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۲۵ درصدی نرخ جابه‌جایی زائران اربعین حسینی خبر داد.

رضا شیرین زاده ۱۹ شهریور در بازدید از پایانه مسافری شهر اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه اتوبوس‌ها یک سرخالی هستند با مصوبه ستاد اربعین ۲۵ درصد به نرخ کرایه اتوبوس‌ها به مسیر مهران افزوده شد.

وی با اشاره به فعالیت ۵۷ شرکت حمل‌ونقل مسافری در استان اردبیل تصریح کرد: این افزایش نرخ شامل مسافرانی است که از استان اردبیل به مقصد مهران سفر می‌کنند و نرخ بلیت سایر استان‌ها همچون مقصد تهران یا ساری به روال قبلی است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اعمال افزایش ۲۵ درصدی، نرخ کرایه‌های اتوبوس‌های ۲۵ صندلی را از مقصد اردبیل به سمت مهران ۶۵۴ هزار تومان، ۳۲ صندلی را ۵۵۱ هزار تومان و ۴۴ صندلی را ۴۴۶ هزار تومان عنوان کرد.

شیرین زاده نرخ کرایه اتوبوس‌ها را از مقصد شهرستان پارس‌آباد به مهران به ترتیب صندلی‌های ۲۵ نفره را ۷۹۶ هزار تومان، ۳۲ نفره ۶۷۰ هزار تومان و همچنین ۴۴ نفره را ۵۴۵ هزار تومان برشمرد و خاطرنشان شد: این نرخ‌ها در شهرستان‌ها به دلیل تناسب فاصله‌ها متغیر است.

وی اظهار کرد: پس از پایان اربعین کرایه‌ها به حالت عادی بازمی‌گردد و کسانی که قصد سفر به مقصد مهران دارند بعد از اربعین با همان قیمت‌های قبلی برخواهند کرد.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم خواست در این ایام که هدف اصلی همه ما خدمتگزاری به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) است از سفرهای غیرضروری به مقاصد دیگر خودداری کرده و به بعد از ایام اربعین موکول کنند تا خدمت‌رسانی شایسته‌ای به عاشقان کربلا داشته باشیم.

شیرین زاده ارائه سرویس‌های دربستی به سایر استان‌ها را تا پایان طرح اربعین ممنوع اعلام کرد و اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه اولویت سفر با مسافران زائران اربعین است کسانی که قصد سفر به مشهد مقدس را دارند نیز جهت همکاری سفرشان را به بعد از ایام اربعین موکول کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha