• یکشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401062014933
  • خبرنگار : 71552

چهل و چهارمی نماینده ترای‌اتلون ایران در قهرمانی دانشجویان جهان

چهل و چهارمی نماینده ترای‌اتلون ایران در قهرمانی دانشجویان جهان

نماینده ایران در مسابقات ترای‌اتلون قهرمانی دانشجویان جهان ٢٠٢٢ برزیل از میان ۴۸ ورزشکار که به خط پایان رسیدند چهل و چهارم شد.

به گزارش ایسنا، در مسابقات ‌ترای‌اتلون قهرمانی دانشجویان جهان ٢٠٢٢ علی رضوانی با زمان ١ ساعت و ١ دقیقه و ٣٩ ثانیه در رده چهل و چهارم جهان قرار گرفت. در این مسابقه ۴۸ ورزشکار به خط پایان رسیدند. 

چهل و چهارمی نماینده ترای‌اتلون ایران در قهرمانی دانشجویان جهان

به گزارش فدراسیون ترای‌اتلون، مهدی گودرزی، رییس فدراسیون ترای اتلون نیز در این سفر حضور داشت و درباره توسعه همکاری‌های متقابل در ورزش‌های دانشگاهی و ترای‌اتلون با پائلو واندرلی تیکسریا، رییس کمیته ملی المپیک، لوسیانو کابرال نایب رییس فیزو و رییس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی و ارنستو پیتانکا، رییس فدراسیون ترای‌اتلون برزیل ملاقات و گفت‌وگو داشت و جهت حضور در ایران از ایشان رسما دعوت کرد.

چهل و چهارمی نماینده ترای‌اتلون ایران در قهرمانی دانشجویان جهان


 این مسابقات از ۱۷ تا ۲۰ شهریور در شهر ماسئو برزیل برگزار شد و در قالب ٧٥٠ متر شنا در یک دور ، ٢٠ کیلومتر دوچرخه سواری در چهار دور و ٥ کیلومتر دویدن در دو دور طراحی شده بود.

آنتونیو براوو از برزیل با زمان ٥٣ دقیقه و ٣٥ ثانیه به مقام اول دست یافت و دار اسمیت از امریکا با زمان ٥٣ دقیقه و ٣٦ ثانیه بر سکوی دوم ایستاد. ورزشکار سویسی فابیان میوز با زمان ٥٣ دقیقه و ٣٩ ثانیه در رده سوم قرار گرفت.

این رویداد هر دوسال یکبار برای همه قهرمانان دانشجوی زیر بیست و پنج سال جهان با همکاری فیزو و ترای اتلون جهانی برگزار می‌شود که میزبانی دوره بعد به کشور لهستان واگذار شده است و به دلیل تلفیق سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان در قالب مسافت اسپیرینت از سطح رقابت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

برای اولین‌بار در تاریخ این مسابقات است که نمایندگانی از ایران در آن حضور یافته‌اند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha