• دوشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401062115898
  • خبرنگار : 50037

راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک اسدآباد در انتظار رأی دیوان

راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک اسدآباد در انتظار رأی دیوان

ایسنا/همدان شهردار اسدآباد گفت: راه‌اندازی مرکز معاینه‌ فنی خودروهای سبک اسدآباد به عنوان یکی از مطالبات مهم چندین ساله اخیر شهروندان اسدآبادی در انتظار رأی دیوان است.

بهرنگ دالوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در اسدآباد سه شرکت دعاوی بوده که دعاوی این شرکت‌ها به دیوان رفته و با توجه به یکسان بودن و شباهت دعاوی متقاضیان، منتظر رأی دیوان هستیم.

وی با اشاره به احداث پارک بانوان در اسدآباد ادامه داد: احداث پارک بانوان جزء برنامه‌های کاری سال آینده شهرداری درنظر گرفته شده است که با اجرای این طرح مطالبه جامعه بانوان شهر اسدآباد مرتفع خواهد شد.

دالوند سرانه فضای سبز شهر اسدآباد را ۷.۴ مترمربع برشمرد و تصریح کرد: ۴۰ هکتار فضای سبز در شهر چندان آمار مناسبی به نسبت جمعیت شهر نیست و متأسفانه به علت کمبود نیروی انسانی در این حوزه کمتر به این فضاها پرداخته شده که باید نسبت به افزایش این میزان سرانه فضای سبز شهری اقدام شود.

وی در ادامه با اشاره به ممنوعیت اتلاف سگ‌های ولگرد خاطرنشان کرد: طی مصوبه‌ای در استانداری قرار بوده سگ‌های ولگرد جمع آوری و تحویل استان شود که در این رابطه تاکنون استان اعلام آمادگی نکرده و ایجاد محلی برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد برای شهرداری اسدآباد امکان پذیر نیست.

دالوند با اشاره به مشکلات عدیده شهرک خزایی، گفت: یکی از مشکلات این شهر وجود جاده خاکی است که برای حل مشکلات وضع موجود با نقشه نمی‌خواند و باید یا در انتظار ابلاغ طرح تفصیلی بود و یا مشکلات را حل کرد که در صورت حل مشکل قبل از طرح تفصیلی با آمدن طرح تفصیلی دوباره کاری خواهد شد.

وی در ادامه درجه شهرداری شهر اسدآباد را درجه هفت برشمرد و یادآور شد: یکی از آیتم های ارتقاء درجه شهرداری افزایش درآمد است، ارتقاء درجه شهرداری مستلزم ارائه مستندات قوی و قانونی بوده که از مهمترین آنها می توان به جمعیت، بودجه، سرانه های جمعیتی اشاره کرد.

شهردار در پایان اسدآباد بیان کرد: ارتقاء درجه هر شهرداری موجب ارتقاء چارت سازمانی، ایجاد سازمان های تابعه مختلف، جذب نیروهای کارشناس و متخصص و در پس آن خدمات رسانی مطلوب و بهینه به شهروندان می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha