• دوشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401062115978
  • خبرنگار : 50084

دوری امید وحدت مشهد از آرامش و ثبات

دوری امید وحدت مشهد از آرامش و ثبات

ایسنا/خراسان رضوی با درخواست بازیکن اوکراینی از فیفا پنجره امید وحدت دوباره بسته و این تیم درگیر حواشی تازه خواهد شد.

در شرایطی که به نظر می‌رسید امید وحدت مشهد با برگزاری جلسه‌ای میان مسئولان استان خراسان رضوی حداقل کمی به آرامش نزدیک خواهد شد، دوباره با نامه میروسلاو به فیفا وارد دریایی از حاشیه و بحران شد.

علاوه بر جلسه‌ای که روز گذشته با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیر کل امنیتی استاندار، نماینده دادستان، مدیر کل ورزش و جوانان، و رییس هیات فوتبال خراسان رضوی و همچنین نمایندگان شهرخودرو امید وحدت برگزار شد، با رایزنی‌های هیات فوتبال خراسان رضوی و کسب مجوز از مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، قرار بود قرارداد هشت بازیکن جدید تیم امید وحدت ثبت شود تا دست سیروس سنگچولی، سرمربی تازه‌وارد مشهدی‌ها و جانشین محسن بنگر کمی باز شود و وی بتواند از هفته چهارم و مصاف با شهرداری همدان از این بازیکنان استفاده نماید.

اما با نامه دوباره میروسلاو، بازیکن اسبق تیم شهرخودرو، به فیفا و اعلام اینکه وی برخلاف توافقی که داشته هنوز هیچ پولی از امید وحدت دریافت نکرده، بعید به نظر می‌رسد که امید وحدت بتواند از این مجوز استفاده کند و هشت بازیکن جدید خود را وارد لیست کند.

مدیر عامل امید وحدت در هفته‌های اخیر بارها مدعی شد موفق شده رضایت خارجی‌های طلبکار از شهرخودرو را جلب کند و آن‌ها به فیفا اعلام کرده‌اند به توافق با امید وحدت دست یافته‌اند. ادعایی که البته امروز به نظر می‌رسد با واقعیت فاصله دارد.  

امید وحدت گرچه برای مدتی کوتاه موفق شد رضایت میرو را جلب کند اما خلف وعده و عدم پایبندی به توافق با این بازیکن اوکراینی سبب شد وی خیلی سریع به فیفا اعلام کند طرف مشهدی زیر قول و قرارش زده‌ است. گویا چوپانی پس از آنکه دید پنجره تیمش به دلیل توافق دیرهنگام با کوزین و میرو همچنان بسته مانده و کارت بازی بازیکنان بزرگسال تیمش صادر نشده‌ است، ضمانتی که به قلیچی، دوست و معتمد میرو در مشهد، داده‌ بود را پس گرفته و همین موضوع سبب شده قلیچی خیلی سریع به میرو اطلاع دهد که امید وحدت برخلاف توافق پولی به وی نداده‌ است.

محسن حیدری، دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص سرنوشت مجوز صدور کارت بازی هشت بازیکن تیم امید وحدت با توجه به ایمیل میروسلاو به فیفا اظهار کرد: متاسفانه با این نامه فعلا همه چیز روی هوا رفته و فعلا نمی‌توان روی صدور کارت بازی هشت بازیکن جدید امید وحدت حساب کرد. روز گذشته جلسه خیلی خوبی در استانداری برگزار شد و همه مسئولان استانی پای کار آمدند اما متاسفانه نامه میرو منجر به بسته شدن دوباره پنجره نقل و انتقالاتی این تیم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha