• چهارشنبه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401062317422
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج:

فرودگاه یاسوج آمادگی انجام پروازهای بین المللی را دارد

فرودگاه یاسوج آمادگی انجام پروازهای بین المللی را دارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج با تاکید بر اینکه فرودگاه یاسوج آمادگی انجام پروازهای بین المللی را دارد، بیان کرد: امیدوارم اولین پرواز بین المللی در تاریخ این استان بمقصد نجف باشد.

"عنایت انصاری فرد" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه طی ۵ ماهه نخست امسال تعداد پروازهای این فرودگاه ۱۳۸ پرواز بوده، افزود: تعداد ۳۴ پرواز مربوط به مردادماه بوده که نسبت به تیرماه افزایش ۴۲ درصدی داشته است.

وی اظهار کرد: همچنین در این مدت هشت هزار و ۷۶۷ مسافر در این فرودگاه جابه‌جا شده که دو هزار و ۲۰۸ مسافر مربوط به مردادماه بوده‌اند.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج با بیان اینکه جابه‌جایی بار در این فرودگاه طی این مدت ۶۵ هزار و ۷۹۹ کیلوگرم بوده، تصریح کرد: طی مرداد ماه امسال ۱۷ هزار و ۵۲ کیلوگرم بار جابه‌جا شده که نسبت به تیرماه امسال افزایش ۳۹ درصدی داشته است.

انصاری فرد عنوان کرد: با افتتاح رسمی مرز هوایی فرودگاه یاسوج در هفته دولت توسط مقام عالی وزارت کشور و با توجه به اینکه تمامی امکانات و تجهیزات فنی و تخصصی و اداری برای گمرک و پلیس گذرنامه و نهاد ریاست جمهوری از طرف فرودگاه خریداری و نصب شده ما عملا آمادگی انجام پروازهای بین المللی را از فرودگاه یاسوج داریم. 

وی خاطرنشان کرد: برای پرواز نجف در مراسم افتتاحیه مرز هوایی، مقام عالی وزارت کشور تلفنی با معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان هواپیمایی کشوری، صدور مجوز پرواز به نجف را درخواست کردند، اکنون باید سازمان حج و زیارت استان نیز آمادگی لازم را داشته باشد که به محض صدور مجوز کار ثبت نام و پذیرش زائران را انجام دهد.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج با تاکید بر اینکه فرودگاه یاسوج آمادگی انجام پروازهای بین المللی را دارد، بیان کرد: امیدوارم اولین پرواز بین المللی در تاریخ این استان بمقصد نجف باشد.

انصاری فرد اظهار کرد: برقراری پروازهای یاسوج مسقط یاسوج یکی از برنامه‌هایی است که تاثیر بسزایی در رشد گردشگری استان ایفا می‌کند، در این راستا از شرکت سرمایه گذار عمانی دعوت کردیم و ضمن بازدید از پتانسیل‌های بسیار قوی استان در زمینه گردشگری از لحاظ طبیعت بکر و زیبا، هتل‌ها، اقامتگاه‌های تفریحی  و... مشتاقانه تصمیم به برقراری پرواز در مسیر یاسوج مسقط یاسوج گرفته و منتظر اعلام برنامه پروازی در مسیر مذکور هستیم.

وی در خصوص برقراری پرواز در مسیر مشهد، کیش و عسلویه که مورد تقاضای مردم است نیز بیان کرد: بشدت در تلاش هستیم که با کمک و مساعدت استاندار محترم تمامی این اهداف محقق شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۳ ۱۱:۰۰

با سلام و خسته نباشید شما همین پرواز یاسوج تهران رو ساماندهی کنید و تداوم داشته باشه بقیه پیش کش