• پنجشنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۷:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401062317986
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت 19 سریال یاغی با لینک مستقیم و تخفیف نیم بها

دانلود قسمت 19 سریال یاغی با لینک مستقیم و تخفیف نیم بها

دانلود قسمت نوزدهم سریال یاغی با لینک مستقیم فیلم و با بازی پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی را به صورت رسمی، حلال و قانونی از لینک‌های زیر دانلود کنید. نسخه‌های دانلود قسمت نوزدهم سریال یاغی با بالاترین کیفیت و جدید به‌صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از حلال دانلود، قسمت 19 سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. "یاغی" روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت‌های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می‌تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. اولین سریال محمد کارت در شبکه نمایش خانگی می‌باشد که روایت اجتماعی خانوادگی دارد. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال‌های نمایش خانگی می‌باشد که بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمنامه سریال یاغی را پدرام‌ پورامیری، حسین سوماری و محمد کارت با نگاهی به رمان «سالتو» به نگارش درآورده‌اند.

دانلود قسمت 19 سریال یاغی

این مجموعه این هفته پنج‌شنبه ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی و سایت حلال دانلود منتشر می‌شود.

جهت دانلود سریال یاغی روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود قسمت نوزدهم سریال یاغی

دانلود قسمت 19 سریال یاغی با لینک مستقیم و تخفیف نیم بها

بازیگران دانلود قسمت 19 سریال یاغی

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، پگاه سعیدی، لادن ژاوه‌وند، هوشنگ قوانلو، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

چرا حلال دانلود؟

مجموعه فروش قانونی فیلم و سریال حلال دانلود نخستین مرجع و مبتکر دانلود فیلم و سریال به‌صورت قانونی در ایران است که فعالیت خود را در سال 1392 با انتشار نسخه‌های قانونی سریال شاهگوش و سپس فروش انحصاری فصل نخست سریال شهرزاد آغاز کرد. رسالت اصلی این مجموعه اینترنتی فرهنگ‌سازی در جهت حمایت از حق کپی رایت و توسعه تولیدات با کیفیت در شبکه نمایش خانگی است.

دانلود قسمت آخر سریال یاغی

شما می‌توانید پنج‌شنبه هفته آینده ساعت 8 صبح قسمت بیستم و پایانی سریال یاغی را از لینک زیر دریافت نمایید.

دانلود قسمت آخر سریال یاغی

حلال دانلود – سامانه رسمی خرید فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha