• چهارشنبه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۱
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1401062318024
  • خبرنگار : 71506

محمد بنا پیش از اعزام قصد کناره‌گیری داشت

محمد بنا پیش از اعزام قصد کناره‌گیری داشت

محمد بنا پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان به مسئولان فدراسیون کشتی اعلام کرده بود فارغ از هر نتیجه ای در بلگراد، دیگر قصدی برای ادامه فعالیت در تیم ملی ندارد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی کشتی فرنگی با هدایت محمد بنا در حالیکه این فرصت طلایی را در اختیار داشت که در غیاب روسیه و برخی دیگر از کشورهای مدعی در جهان، جام قهرمانی مسابقات جهانی بلگراد را بالای سر ببرد اما در پایان با نمایشی ضعیف و دور از انتظار با کسب تنها ۲ مدال نقره و یک برنز و کسب عنوان چهارمی به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

در حالیکه برخی خبرها از استعفای محمد بنا پس از کسب این نتایج در بلگراد منتشر شده است، پیگیری خبرنگار ایسنا حاکیست بنا پیش از اعزام تیم ملی به رقابت های جهانی به مسئولان فدراسیون اعلام کرده بود فارغ از هر نتیجه‌ای در مسابقات جهانی، به دلیل خستگی ناشی از حضور شبانه روزی در اردوی تیم ملی، پس از پایان رقابت های جهانی دیگر قصدی برای سرمربیگری تیم ملی ندارد.

بر همین اساس نیز مسئولان فدراسیون کشتی ضمن تاکید بر قابلیت های فنی محمد بنا، تصمیم گیری درباره ادامه یا قطع همکاری با او را به برگزاری جلسه در تهران موکول کرده‌اند و هنوز قطع یا ادامه همکاری با بنا مشخص نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۳ ۱۸:۰۳

بهتر

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۳ ۱۸:۲۴

ایکاش قبل از بازی های جهانی استعفاء می داد.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۳ ۲۰:۴۵

فدارسیون کشتی ما اگرده نفرمثل بنا داشته باشد گلستان میشود، بنا مردی بی ادعا وبا اخلاص که عمر خود را درخدمت به کشتی ایران صرف کرد، آفرین و مرحبا بر بنا عزیز.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۴ ۰۹:۱۴

ممنون از فرار رو به جلویتان، آقای بنا (من که دارم میرم ... چرا می‌زنید؟)

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۴ ۰۹:۲۰

قهر کردن آقای بنا - مدل 2022. من خودم استعفا داده بودم. فکر نکنین شما گفتین، دارم میرم. اگر واقعیت دارد، چرا قبل از مسابقات اعلام نکردید؟ اینکه موضوعی نبود. امان از این فدراسیون ریا و دروغ و عوامفریبی.