• جمعه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1401062518910
  • خبرنگار : 71533

سیدحسن خمینی با اشاره به کما رفتن مهسا امینی

نیروی انتظامی باید پاسخگو باشد

نیروی انتظامی باید پاسخگو باشد

یادگار امام در واکنش به انتشار خبر به کما رفتن مهسا امینی که از سوی گشت ارشاد بازداشت شده بود، گفت: نیروی انتظامی باید پاسخگو باشد و قوه قضاییه با مقصران برخورد قاطع کند.

به گزارش ایسنا، یادگار امام نوشت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در آستانه اربعین سید مظلومان اباعبدالله الحسین(ع) خبر به کما رفتن خانم مهسا(ژینا) امینی پس از حضور در مجموعه نیروی انتظامی ،احساسات جامعه ما را جریحه دار و اذهان را مشوش کرده است.

بدون شک مسئولان نیروی انتظامی باید به صورت شفاف و دقیق نسبت به آنچه که به نام «توجیه و آموزش» بر این دختر ۲۲ ساله رفته است، پاسخگو باشند.

قوه قضاییه نیز با توجه به مسئولیت ذاتی خود، و نیز رویکرد دوره جدید که مبتنی بر پیگیری حقوق عامه و پاسخگویی به افکار عمومی عنوان شده است، با مقصران این حادثه تلخ برخورد فوری و قاطع کند.

عدم برخورد بهنگام و قانونی، و عدم توقف روندهای معیوبی که هر از چندی موجب بروز حادثه می‌شود، بیم تکرار این قبیل فجایع را بالا می‌برد.

هم چنین لازم است عاجزانه دعا کنیم تا خدای متعال به این خواهر گرامی سلامت عطا کند.

مهسا امینی دختر ۲۲ ساله‌ای است که چهارشنبه هفته جاری از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت شد. به دنبال آن اعلام شد وی همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران سکته کرده و به بیمارستان کسری منتقل شده است و در کما به سر می‌برد.

پلیس تهران نیز روز پنج شنبه سکته قلبی مهسا امینی پس از دستگیری توسط یکی از گشت‌های پلیس را تائید کرد و توضیح داد: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۵ ۱۶:۴۸

مگر تا حالا پاسخگوی عملکرد خود بوده اند و منبعد باشند

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۵ ۲۳:۱۵

نه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۵ ۱۸:۰۳

تو هم باید پاسخگو باشی. هیهات منه الذلة

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۵ ۱۸:۳۷

نیروی انتظامی با کسانی که قابل ارشاد نیستند چگونه میتواند باشد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۳۰ ۲۳:۵۱

پس هر کسی حجاب نداره باید کشت؟

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۵ ۲۲:۳۱

حاج حسن وزیر کشور باید پاسخکو باشد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۵ ۲۲:۴۰

وقتی جلوی افراد با نفوذ و معروف گرفته نمی شود و هر جوری دوست دارند لباس بر تن می کنند و دولت ترس از برخورد با آنها دارد فشار به مردم عادی وارد می شود چرا جلو تولید و توزیع لباس های نا متعارف گرفته نمی شود وقتی مردم آنها را میخرند با آنها برخورد می شود به صورت مثل ظاهر خانم .... که به علت نفوذ خانواده وی کسی با وی برخورد نمی کند متاسفانه مردم عادی فقط با تاوان بدهند

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۵ ۲۲:۵۵

آخه این چه کاریه؟....؟! چرا با مامورینتون برخورد نمیکنید؟!

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۶ ۰۰:۴۷

مگر حضرت اقا دوربین رو ندیده این عکس‌العمل دختر مشکوک بود اصلا با اون وضع چرا وارد اون اجلاس شده چرا از جاش بلند شده نکنه از قبل چیزی خورده بی دلیل بی هوش شد حضرت اقا کاش به مسائل زمان رو حانی هم واکنش نشون می دادی نمی زاشتی بی حجابی رواج پیدا کنه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۶ ۰۸:۰۱

حجاب حکم خداست وبیححاب بی حیاست

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۱۸:۰۷

چقدر خوب که شما خدا هستید و دارید جای خدا حکم می‌کنید!!!!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۶ ۰۸:۲۸

خدا را شکر توجیه و آموزش بوده که .... اگر برخورد بود چه می شد