• شنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1401062619383
  • خبرنگار : 71506

اسامی فینالیست‌های ۳ وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان

اسامی فینالیست‌های ۳ وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان

نفرات راه یافته به فینال ۳ وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، نفرات راه یافته به دیدار فینال ۳ وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان مشخص شدند.

در جریان دیدارهای برگزار ده، رضا اطری در ۶۱ و رحمان عموزاد خلیلی در وزن ۶۵ کیلوگرم راهی فینال شدند اما محمدحسین محمدیان در دیدار نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم با شکست ۵ بر ۲ مقابل کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا از رسیدن به فینال بازماند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۱ بصیر علی لی از مقدونیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر صفر اسلام بازرگانوف از آذربایجان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۳ گئورگی وانگلوف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اطری در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ از سد نارانخو نارمانداخ از مغولستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف ری هیگوچی دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن می رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد خلیلی در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۱ جون سوک یون از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۳ بر ۲ آدیل اوسپانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عموزاد خلیلی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۲ حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک از آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با جان دیاکومیهالیس از آمریکا کشتی می گیرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر ساموئل شرر از سوئیس را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۵ ماگامد زاخاریف از اوکراین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محمدیان در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف برنده دیدار میان زبیگنیو بارانووسکی از لهستان و ماگومدخان ماگومدوف از آذربایجان می رود.

اسامی نفرات راه یافته به دیدار فینال سه وزن پایانی به شرح زیر است:

۶۱ کیلوگرم: رضا اطری (ایران) – ری هیگوچی (ژاپن)
۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد خلیلی (ایران) - جان دیاکومیهالیس (آمریکا)
۹۷ کیلوگرم: کایل اسنایدر (آمریکا) – باتیربک تساکولوف (اسلواکی)

رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

ماشاالله بچه ها عالی بودن .گرچه حسن یزدانی محبوب قلب های ایرانیان باخت ولی حسن یزدانی تختی زمان ماست و دوستش داریم چه ببره چه ببازه.انشاالله سال بعد و المپیک و سالهای سال جبران خواهد کرد این باخت زیاد هم بد نبود چون سال بعد و بعداز ان قهرمانی المپیک خواهد بود و حسن ما میاد انتقام بگیره حسن یزدانی باید دومین طلایی کشتی مارو بگیره و جاودانه بشه و خواهدم شد مطمن باشید این پسر بمب انگیزه هستش و یک نوید دیگه هم بدم یک حسن یزدانی دیگه در ایران دیروز به نام عموزاده ظهور کرده با ۲۰ سال سن و حالا حالاها می تونه مدال های طلایی خوشرنگ برای ایران بزرگ بیاره .زنده باد ایران مانده باده باد یران .شیر مادر و نان پدر حلالتون شیر بچه های ایران زمین .