• یکشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1401062720051
  • خبرنگار : 71463

وقتی نیویورک‌تایمز اعتبارش را قمار کرد

رهبری؛ ایستاده بدون عصا در مقابل شایعات

رهبری؛ ایستاده بدون عصا در مقابل شایعات

حضور روز گذشته رهبر انقلاب اسلامی در مراسم عزاداری هیئت‌های دانشجویی به مناسبت اربعین حسینی، به شایعات مطرح شده درباره سلامتی آیت‌الله خامنه‌ای پایان داد. شایعاتی که هر از چندگاهی در فضای مجازی منتشر می‌شود و این بار از گزارش روزنامه نیویورک تایمز هم سر درآورده است!

به گزارش ایسنا، جمعه ۲۵ شهریوربود که روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با استناد به چهار منبع، ادعاهایی را درباره وضعیت سلامتی رهبر انقلاب منتشر کرد. در گزارش این روزنامه آمریکایی که به قلم خبرنگار ایرانی این رسانه نوشته شده، ادعا شده بود: «[آیت‌الله] خامنه‌ای هفته گذشته به دل درد شدید و تب بالا دچار شد و پس از آن در کلینیک بیت خود برای رفع انسداد روده تحت عمل جراحی قرار گرفت.»

بر اساس این گزارش، نیویورک تایمز بنا بر ادعای منبع آگاه خود مدعی شده بود که «حال [آیت‌الله] خامنه‌ای هفته گذشته بحرانی بود، اما اکنون حالش رو به بهبودی است و تیمی از پزشکان به صورت ۲۴ ساعته از او در بستر مراقبت می‌کنند.»

این گزارش همچنین به نقل از منابع آگاه خود ادعا کرده بود: «پزشکان رهبر جمهوری اسلامی از ضعف شدید [آیت‌الله] خامنه‌ای و اینکه توان نشستن ندارد، نگران هستند.»

شایعات درباره سلامت رهبر انقلاب در میانه شهریور و پس از آن که دهمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۵ و ۱۶ شهریور برگزار شد و اعضای این مجلس طبق رویه هر سال در پایان اجلاسیه با رهبری دیدار نکردند، از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از ایران و برخی حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی داغ شد.

در این میان برخی از رسانه‌های داخلی و فعالان سیاسی و اجتماعی انتظار داشتند که از سوی دفتر رهبر انقلاب درباره این موضوع اطلاع‌رسانی شود اما مشی دفتر رهبری در این سال‌ها نشان داده که قرار نیست به هر شایعه‌ای به صورت مستقیم واکنش نشان داده شود چرا که در این صورت بازی جدیدی آغاز می‌شود و هر روز با طرح شایعه‌ای از سوی رسانه‌های آن سوی آب‌ها، باید نسبت به آن‌ها واکنش نشان داده شود.

به نظر می‌رسد که خبرنگار ایرانی نیویورک تایمز که اتفاقا از رسانه‌های معتبر دنیا به حساب می‌آید، به دنبال همین شایعات به سراغ تهیه گزارش درباره سلامت رهبر انقلاب اسلامی رفته است اما شاید بهتر بود به جای اطمینان به منابعی که حالا مشخص شده چندان هم آگاه نیستند، به اخبار مرتبط با رهبری در همان بازه زمانی که این گزارش به آن اشاره کرده (یعنی هفته گذشته) دقت می‌کرد تا کذب بودن ادعاهای منابع آگاهش برایش روشن شود.

هفته گذشته و دقیقا همان زمانی که طبق ادعای نیویورک تایمز، "رهبر انقلاب تحت عمل جراحی قرار گرفته"، حضرت ایت‌الله خامنه‌ای در ۲۰ شهریور با جمعی از ورزشکاران و دست‌اندرکاران ستاد کنگره ملی شهدای ورزش کشور دیدار کردند. در این دیدار وزیر ورزش و جمعی از مدیران ورزشی کشور، برخی از قهرمانان جهانی و المپیک و پیشکسوتان ورزش و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم حضور داشتند و وزیر ورزش در خصوص کنگره شهدای ورزشکار به ارائه گزارش پرداخت.

 کنگره ملی شهدای ورزش کشور قرار است در مهر برگزار شود و معمولا روال این گونه است که دیدارهای اعضای چنین کنگره‌هایی پیش از برگزاری با رهبری صورت می‌گیرد و خبر این دیدار و پیام رهبری در روز برگزاری کنگره منتشر می‌شود به همین دلیل درباره این دیدار خبری رسمی از سوی دفتر و سایت رهبری منتشر نشد.

اما از طرفی برخی از چهره‌های ورزشی حاضر در این جلسه بر خلاف روال معمول، روایت‌های خود را از این دیدار منتشر کردند. به طور مثال جواد فروغی، قهرمان المپیک یکی از حاضرین در مراسم درباره این دیدار گفت: «در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی شهدای ورزش کشور با مقام معظم رهبری افتخار کردم به ورزشکار بودنم چرا که ۵۱۳۵ شهید از این جامعه پرافتخار تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.»

الهام حسینی، نخستین مدال‌آور وزنه‌برداری ایران و نیما نکیسا پیشکسوت فوتبال، از دیگر حاضران در این جلسه بودند که روایات خود را از آن منتشر کردند.

از سوی دیگر در همان بازه زمانی مورد ادعای گزارش نیویورک تایمز، رهبر انقلاب در ۲۱ شهریور در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست‌های کلی برنامه هفتم را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام و با اولویت پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت تعیین شده است، به سران سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردند.

با وجود این شواهد، باز هم خبرنگار نیویورک تایمز به منابع آگاه خود اعتماد کرد و روز جمعه ۲۵ شهریور گزارش "وخامت حال جسمی رهبر جمهوری اسلامی" در این روزنامه منتشر شد. این در حالی بود که در همان روز جمعه، پیش‌خبر حضور رهبر انقلاب در مراسم عزاداری هیئت‌های دانشجویی به مناسبت اربعین حسینی در روز آینده منتشر شد.

در این میان عده‌ای از فعالان سیاسی و رسانه‌ای داخل و خارج کشور همچنان به گزارش نیویورک تایمز استناد کرده و درباره سلامتی رهبر انقلاب گمانه‌زنی‌هایی را مطرح می‌کردند که البته طبق رویه همیشگی، واکنش رسمی ازسوی دفتر رهبری نسبت به آن صورت نگرفت.

رهبری ایستاده بدون عصا در مقابل شایعات

اما سرانجام صبح شنبه ۲۶ شهریور خبر و تصاویر حضور رهبر انقلاب در مراسم عزاداری هیئت‌های دانشجویی به مناسبت اربعین حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) منتشر شد. بر اساس تصاویر رهبر انقلاب برخلاف همیشه این بار از عصای معروف خود هم استفاده نکردند و سخنرانی خود در این جمع را به صورت ایستاده انجام دادند. این در حالی است که طبق ادعای نیویورک تایمز اگر رهبر انقلاب "هفته گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفته" و وضع جسمانی ایشان به گونه‌ای بوده که "توان نشستن نداشته" چگونه در این دیدار بدون عصا حاضر شده و به صورت ایستاده سخنرانی کرده‌اند؟

رهبری ایستاده بدون عصا در مقابل شایعات

از سوی دیگر ملاقات‌های روسای جمهور با رهبر انقلاب به صورت هفتگی صورت می‌گیرد و معمولا خبری درباره این ملاقات‌های خصوصی منتشر نمی‌شود اما این بار خبر دیدار سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه مجریه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از سفر به ازبکستان و پیش از عزیمت به نیویورک، منتشر شد. رهبر انقلاب در این دیدار با ابراز خرسندی از گزارش و مجموعه اقدامات صورت گرفته، برای رئیس جمهور در آستانه سفر به نیویورک آرزوی توفیق کردند و رئیسی هم گزارشی از ملاقات‌ها و توافق‌ها در اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای و همچنین برنامه‌های پیش‌رو در سفر به نیویورک به منظور شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد بیان کرد.

رهبری ایستاده بدون عصا در مقابل شایعات

در همین زمینه محمد مرندی مشاور تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامت رهبر انقلاب را نمونه‌ای از عملکرد مغرضانه و وحشتناک رسانه‌های غربی درخصوص مسائل مرتبط با ایران توصیف کرد و صبح یک‌شنبه ۲۷ شهریور در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «ادعای نیویورک تایمز یک روز پیش از ایراد سخنرانی توسط آیت‌الله خامنه‌ای مطرح شده است. آنها ادعا کردند که از چهار نفر مطلع با وضعیت سلامتی ایشان (رهبر انقلاب) اطلاعات کسب کرده‌اند. تصور کنید که نیویورک تایمز و سایر رسانه‌های غربی در مورد دیگر موضوعات مرتبط با ایران چقدر وحشتناک و مغرضانه عمل می‌کنند.»

به نظر می‌رسد روزنامه نیویورک تایمز و خبرنگار ایرانی آن، تحت تاثیر شایعات و بدون راستی‌آزمایی اظهارات منابع آگاه خود و بدون بررسی روند اتفاقات در روزهای گذشته، بازی خورده و بر اساس آن ضرب‌المثل معروف، "کوهشان، موش زایید" و با گزارش اخیر خود باعث شدند اعتبار این رسانه دست کم در مورد اخبار مرتبط با داخل ایران و سطوح عالی نظام زیر سوال برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۱۸:۰۹

حفظ الله قائدنا

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۲۱:۲۹

جانم فدای رهبر.کور شه چشمی که نتونه سالم بودن رهبرمون و ببینه🌺🌺

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۱۸:۱۸

به کوری دشمنان نظام

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۱۱

امام زمان یار ونگه دارش انشاله

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۱۸:۲۲

وای اگرخامنه ای حکم جهادم دهد. کوری چشم دشمن ان شاالله حضرت آقا سایه شون رو سرماست عمرهرآدمی دست خداست ازخدامیخواهیم به فضل الهی عمر این سید بزرگ رازیاد کند و سالم وسلامت باشند به کوری چشم دشمناشون.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۳۲

بابا کجایی کور شود هر آن کس که نتواند دید

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۱ ۲۳:۳۸

چي ميشه؟

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۱۸:۲۴

تصاویر قدیمی .

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۲۱

نگران نباش. نمیمیری....

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۱۶

چشما خوب باز کن نمیتونی عینک بزن وچرت نگو

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۱۹

آره.. بیست سال پیش، کرونا بود😆

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۵۲

دانشجویان هم حتماً قدیمی بودن نادون مغز

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۰۷

خیر جناب تصاویر جدیدا گرفته شده اند

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۵۷

گمان میکنم چشماتون یکم خاک خورده بهتره خاک رو پاک کنید و حقیقت رو قبول کنید که ایشون تمام و کمال ایستادند و سلامتن دوست یا دشمن عزیز!

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۸:۱۵

😂😂😂😂😂😂

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۰:۵۰

کسی رو که خوابه میشه بیدار کرد ولی کسی رو که خودش رو به خواب زده نمیشه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۳:۰۲

چش دیدن نداری بدبخت بسوزید از حسودی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۱۸:۲۷

جانم فدات اقاجون .تنت سالم .سایت برسرما مستدام. خدا نکنه چیزیت بشه. اینها شنیدن مجلس جایگزین عالیحضرت وکردن.وفقط سه نفر ازاین خبر اطلاع دارن از اسم جایگزینی رهبر. ودشمن شروع کرد ب شایعه وازاین مزخرفات. رهبر عزیز ما .ولایت فقیه ما تا ظهور امام زمان هست. علم اسلام در دستان اوست . واز دست ولایت فقیه سیدعلی خامنه ای ب دست امام زمان عج . از خدا میخوام عمری بشون بده تاظهور امام زمان.بحق حضرت محمد وآل محمد.خدایا خودت نگهدار رهبر عزیزمون باش .خدایا قسمت میدم ب عظمتت ب رحمتت وبحشندگیت.عمـری بده ب سیدعلی رهبر معظم مدظله .وتنی سالم .خدا نکنه چیزیش بشه .بخدا میمیرم😭😭 خیر نبینه اونی ک علیه رهبر داره همچین شایعه ای درست میکنه.خدا بدبخت ولعنتشون کنه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۱۴

چرا کلا ایستاده صحبت کردن؟

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۰۲

این هم رفتنییه خدایش رحمت کند تو هم با اون برو. تنها نمانی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۱۱

الهی آمین اللهم المحفظ للمومنین والمومنات والمسلمین والمسلمات

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۹:۴۰

جانم فدایت اقام دورت بگردم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۳۰ ۱۳:۰۶

تا کور شود هرآنکه نتواند دید

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۱۸:۳۵

امیدوارم همیشه همچون سروایستاده.مقاوم وسرحال بوده وخداوندسایه این نعمت بزرگ رابرسرامت اسلامی مستدام بدارد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۴۰

اینها همه دروغ هست که میگن به نظرم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۲:۳۶

مثل یک کوهی که درحال آتش فشان است.که کدازه اش مثل اشک مادران شهید برسرکوردلان فوران می‌کند.مرداول دنیا.توبمان.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۱۸:۳۸

پس چرا

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۲۴

سایه ات همیشه مستدام،، به کوری چشم دشمنان

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۲۸

جانم فدای رهبر

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۱۳

به کوری چشم همه بد خواهان همچوسرو ایستاده تاکور شودهران کس که نتوانددید

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۳۶

آقامون مثل شیر لرزه بر جان دشمنیانش انداخته و اینها نشانه ضعف و ترس اونها از این سید هست وگرنه این همه هیاهو واسه چیست

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۳۶

رهبرم سایه ات بر سرمان مستدام سیدعلی برایمان بمان😍😍😍😍

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۴۲

رهبر فرزانه در مقابل گزافه گویی ودروغگویان عوام فریب همچون کوه ایستاده تا کور بشه چشم دشمنان اسلام وایران

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۵۴

درود بر رهبر عزیزمان....سایه ات مستدام

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۵۷

ان شاالله انقلاب اسلامی بدست آقای خامنه‌ای به امام زمان برسد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۱۶

به عنوان یک افغانستانی واهل سنت به چنین فررانه رهبری که بسان کوهی استواردرمیدان قدبرافراشته بایدفخرومباهات نمود.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۳۷

سلام بر رهبر استوار چون کوه...جان ناقابل من فدای تو ای عزیزدل من...به کوری چشم بدخواهان داخلی و خارجی ودشمنانت... انشاءالله بیش از صدوبیست سال عمربابرکت خواهید کرد.انشاءالله

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۳۷

ان شالله عمر رهبر عزیزمون تآخرالزمان بالای سر امت اسلامی باشه به کوری چشم دشمنان اسلام

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۲:۳۶

وقتی امام خامنه ای رو میبینم از شششوق قلبم میخاد از جاش بزنه بیرون آقا خیلی دوست دارم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۴:۴۲

این اشخاصی که شایعه پراکندگی ونگرانی بین مردم ایران می شوند انشاءالله که خودشان قبل از رهبرعزیزمان به زیرخاک بروندومردمشون وطرفدارانشان عزایشان بنشینند سلامتی رهبرمان صلوات بفرستید اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۶:۳۶

ان شاء الله خداوند متعال از عمر و سلامتی مخالفان رهبر عزیزمان بردارد و به عمر و سلامتی ایشان بیفزاید آمین یا رب العالمین

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۱۹:۰۱

این تیتر نسنجیده و سبک چیه زدید؟

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۱۹:۱۶

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد وجودت آزرده گزند مباد،

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۱۹:۳۰

سایه شون‌مستدام .به کوری چشم دشمنان .عمرشان با عزت .

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۱۹:۵۰

مرگ حق است

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۴:۴۲

عزیزان من یک روزی همه ما رفتنی هستیم هیچوقت به مرگ کسی شادی نکنید البته من نه حزب اللهی هستم ونه بسیجی برای مرگ کسی شاد شدن بنظر من خوب نیست

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۱۹:۵۳

با سلام و تحیت الحمد لله رب العالمین حال عمومی ایشان خوب است و ما برای سلامتی و شفای ایشان دعا میکنیم. و میگوییم کور شور هر انکه نتواند ببیند که ایشان در سلامتی هستند. اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر ولله الحمد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۱۹:۵۶

ایستاده چون سرو الحمدالله.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۰۲

انشاالله که سایه اش برسرملت ایران مستدام باشد امين يارب العالمين

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۰۳

درود بر رهبر عزیز مرگ بر بدخواهان

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۰۸

جانم فدای رهبرم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۰۸

تا کور شوند داخلی های جاسوس و خارجیهای بی همه چیز سلامت باشن ان شاءالله

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۱۵

خدایا از عمر بد خواهان آقا بگیر وبه عمر آقا اضاف کن

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۲۲

الحمدالله ولی خیلی از مسئولین دنیا چندین بدل دارند....

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۲۳

تا کور شور هرآنکه نتواند دید

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۲۴

خودشه یا بدلش

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۹:۵۲

احسنت

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۲۶

کاری به این حرفها نداریم، آیا ارنظر شما، نمایش این فیلم ها ازنظر سینمایی امکان داره یا نه، آرشیوها چه طور!! وقتی اینگونه جواب می دهید وجبهه می گیرید، یعنی کاسه ایی زیر نمی کاسه است؟!؟....؟؟!

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۰:۲۷

مثل اینکه شما خبرها رو بیشتر از شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی دشمن مثل BBC و ایران اینترنشنال و ... که کارشون دروغ رو و بزک کردند و بخورد مردم دادن هست رو زیاد نگاه میکنید و نمی‌تونید حق رو از باطل تشخیص بدهید. یاد فرمایش امام معصوم می افتم که فرمودند فضا رو آنقدر مسموم می‌کنند مردم هنجار رو با ناهنجار جابجا میپسندند و نمی‌توانند به آسانی حق و باطل را از هم تشخیص دهند

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۲۷

نظرها رامعلومه که کیا دادند

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۰۴:۲۹

شماهم نظر بده

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۲۷

عشقم فقط عشق علی رهبر فقط سید علی دشمنان چشمامتون کور .

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۲۹

به کوری چشم دشمنها همیشه سلامت باشن

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۳۵

ماشاءالله لاقوه الا بالله العلی العظیم❤ پاینده باد رهبرعزیزم🌹

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۴۷

آرزوی سلامتی برای حاج آقا خامنه ای . سرتان سلامت آقا

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۴۸

سایه ات مستدام رهبرم خدایا از عمر من بکاه و بر عمر حضرتش بیفزا

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۴۸

سایشون مستدام جانم فدای رهبر

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۴۹

درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران ...خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی (ص)خامنه ای نگهدار ..الهی آمین یارب..

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۴۹

کسانی که به این روزنامه ی آمریکایی علاقه دارند خوب است تجدید نظر کنند.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۵۰

الهم عجل الولیک الفرج

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۰:۵۲

سلام سایه شون مستدام

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۱۸:۲۳

الهی آمین

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۰۴

خدایا ازعمر من بردار به عمر رهبرم بیافزا جانم فدای رهبرم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۳۱ ۱۲:۴۴

اللهی آمین

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۰۴

قربونت برم آقا آرزوی دیدارت رو دارم دلم برات لک زده لعنت به این شایعه دشمنان

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۶:۰۰

انشالله

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۰۵

جان به قربان علی خامنه ای

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۱۵

جانم فدای رهبر عزیز انقلاب اسلامی ایران مرگ بر رژیم صهیونیستی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۱۷

به کوری چشم دشمن ،فرمانده سرحال آماده ایستاده

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۲۰

خدا رهبرم رانگهدارت

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۲۱

الحمدالله مثل همیشه منبع خبر آنها سوراخ است، ،

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۲۴

انشاءالله همیشه سایه اش برسر مملکت ما باشد .

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۲۸

به امید خدا تا ظهور حضرت ولی عصر به کوری چشم بدخواهان برقرار باشی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۲۸

سایشون روسرمون مستدام باشه ان شاالله تاظهور امام زمانمون

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۳۰

حالا چرا ماسک زده بود.واسه رفع شایعه باید بدون ماسک ظاهر میشد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۳۰

خدا را شکر. خدا پشت و پناهشان باشد.کور شود هر آنکه نتواند دید.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۳۴

درود بر مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیزم .

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۳۵

درود بر مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیزم .

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۴۴

جانم فدای رهبر .ای رهبر ازاده اماده ایم .اماده.گوش به فرمان توییم.ان شالله پرچمی که در دست شماست به لطف الهی به صاحبش میرسانید 🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲رهبرا روز وشب دعاگوی شماییم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۱۲:۰۸

مااهل کوفی نیستیم علی تنها بماند.سرت سلامت اقا.سلامتیش صلوات .

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۴۴

خخخخ

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۴۵

عجب چیزی گفت آقای مرندی دمت گرم واقعا به این میگن پدافند سیاسی دمت گرم واقعا درود بر شرفت

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۵۱

سرت سلامت آقا جان

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۵۹

تمام کسانی که پیر فرزانه ما را اذیت می کنند بدانند روزی ملت آنها را تنبیه می کند آقایان تند رو آقایانی که سخنان رهبر را سانسور می کنید و آقایانی که خود رامطیع نشان میدهید و اختلاسگر هستید بدانید رهبر ما معتدل و اگر کوچکترین مشکل مالی خودش و فرزندانش داشتند دنیا میدانست پس بدانید چون ایشان با شما مماشات میکند ولی ما یادمان نمی رود ظلم به رهبر .

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۱:۵۹

جانم فدای رهبرم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۰۲

چراغی را که ایزد برفروزد هر آنکس پف کند ریشش بسوزد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۰۵

ما شا الله ماشاالله ماشاالله ان شالله به کوری چشم دوشمنات که کم نیستند برات جشن ۱۲۰سالگی میگیرم خدانگهدار باد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۰۵

خداروشکر که سالمی امام مهربون.به داد من برس با یه بچه ی کوجیک هیچی ندارم شوهرم بیکاره کلی قرض دارم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۰۷

جانم به قربانت کور شود چشم دشمنانت،❤️❤️❤️

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۱۰

رهبر عزیز به بهشت میره.از زمین خاکی به بهشت جاوید.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۱۳

به کور ی چشم دشمنان انشاالله پرچم به دست امام زمان خواهد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۱۳

خدا حفظشون کنه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۱۷

جانم فدای تو آقا . سایه ات مستدام

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۲۱

با سلام و عرض ادب خدمت رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز فرمانده دلها خدایا از وجود رهبری مثل امام خامنه ای عزیز سجده شکر بجا می آوریم و از خدا میخواهم که از عمر ما کم کنه و بر عمر رهبر انقلاب بیفزا خدایا به کوری دشمنان خارجی و داخلی سایه آت تا انقلاب مهدی بر سر ما ملت جمهوری اسلامی ایران مستدام بگردان ودراخر الله اکبر جانم فدای رهبر

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۲۴

جانم فدای رهبرم امام خامنه‌ای رهبر عزیزم تا ظهور حضرت مهدی عجل الله فرجه الشریف در سلامتی و پرچمدار انقلاب اسلامی و رهبر معظم ملتهای مسلمان جهان هستند سلامتی و طول عمر رهبر عزیز تر از جانمان صلوات

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۲۷

جانم فدای رهبرم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۳۱

باسلام وآرزوی توفیق وسربلندی برای رهبری معظم انقلاب اسلامی جهان ودرود سلام به روح بزرگ امام خمینی و شهدای صدراسلام تا به امروز چشم بینا وپاک میخواهد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۳۲

سایه آقامون همیشه مستدام باد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۳۶

پرچم جمهوری اسلامی ایران با دست رهبر به امام زمان داده خواهد شد شک نکنید...اللهم عجل لولیک الفرج...لعنت خدا بر دشمنان‌ اسلام...سید علی خامنه ای رهبر عزیزم دوستت دارم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۳۷

دست خدا برسر ماست خامنه ایی رهبر ماست به کوری چشم دشمنان نظام

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۳۷

کاش یه تسلیت به مهسا امینی و مردم ایران میگفتی. احتمالا تصویر هم قدیمیه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۳۷

مستدام باد سایه ات برقرار باد عطر وجودت آقا جان کور باد چشم دشمنان دست حق یار ونگهدارت چه گویم آنچه خوبی است آرزو دارم برایت.صلوات

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۴۲

یعنی رهبری جون شدند وسرحالتر ازقبل؟! ولاغرتر

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۴۳

سلام خداروشکر که اینبار هم به لطف خدا این دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی اینطور به بی آبرو میشوند انشااله تا ظهور حضرت مهدی امام خامنه ای درسلامت کامل باشند

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۴۴

ما تا چیزیرو داریم قدرشو نمیدونیم یکیش رهبر عزیزمونه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۵۲

جانم فدای رهبر

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۵۵

به کوری چشم دشمنان و بدخواهان حضرت آقا در سلامتی کامل به سر میبرند

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۵۶

تا خون در رگ ماست خامنه‌ای رهبر ماست،♥️♥️💋💋🌹🌹

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۲:۵۹

خوشحالم از اینکه در زمانی زندگی میکنم که رهبری چون سید علی خامنه ای حفظه الله دارم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۰۶

خدا خودش نگهدارش است

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۰۷

خداراشکرجانم فدای رهبردیدن رهبرکشورم بااین اقتدارلطف خداست به کوری چشم دشمنان داخلی کوردل

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۰۹

خدا را قسم میدهم به عصمت زهرا(س) که عمر ایشان به انقلاب مولامون حضرت مهدی (عج) گره بخورد و زنده باشند تا دشمنانشون کور بشند تا نتوانند هیبت ایشان را ببینند خدایا فقط خودت ، ترا به جلال و جبروتت نگذار این انقلاب از نعمت این رهبر گران قدر بینصیب بماند مگر آقای آقامون ظهور کند و پوزه نحص دشمنان اسلام به خاک سائیده شود

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۰۹

من خودم با ۵۰درصد نظام مخالفم اما این رهبر عزیز که ایران ایستاده با صلابت وگرنه دشمنان ایران مثل شغال به ایران حمله ور میشدند درایت وبصیرت رهبری رو اگر بعصی مسئولین داشتند امروز ما قیمت اتومبیل فکستنی رو به قیمت بنز بخریم هندو چین به ما اتومبیل صادر کنند

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۱۱

تا حضور امام زمان لبیک میگوییم و اماده فرمان رهبریم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۱۷

رهبر معظم و عزیزمان خاریست در چشم دشمنان. پاینده باد این گل بی خار و سرنگون و نابود باد دشمنان سید علی خامنه ای عزیز

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۲۱

به کوری چشم دشمنان سید علی خامنه ای( حفظه الله )پایدار تر از همیشه به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا ظهور بقیه الله العظم(عج)میپردازد. اللهم عجل لولیک الفرج اللهم ارقنی شهادت فی سبیلک

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۲۳

سلام فرمانده : عمار داره این خاک مختار داره این خاک . والسلام و صلوات التماس دعا .

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۹:۱۲

کفرنگو اگه مسلمان وشیعه هستی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۲۵

علی ابن ابی طالب قرن معاصر

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۲۷

سلام دامن زدن به شایعات درست همون کاریه که دشمنان ازش نفع میبرن خداوند به ایشان عمر طولانی عطا کند

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۲۷

باید خدمت آقا عرض کرد زیارات شما قبول و قدمهای شما در مسیر اربعین استوار و حوائجشون برآورده.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۱:۱۰

خدا بر عزت ایشون بیفزاد با این پیام یعنی ایشون به زیارت و راهپیمایی اربعین مشرف شدند

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۳۱

باسلام واحترام خدایا عمر آقاجانم سید علی خامنه ای را زیاد از عمر ما بکاهد بر عمر رهبری بیفزا ما جانمان را فدایت رهبری می دهیم این شهدا یمان این همه جنگیدن به خاطر سربلندی سرافرازی رهبری وامت اسلامی ماتاکنون زنده هستیم گوش به فرمان بودیم وهستیم باتشکر اسمعیل دهقان قله زو

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۳۱

به کوووووری چشم دشمن زنده باد سید علی خامنه ای انشاالله عمری طولانی داشته باشه 😍😍😍

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۳۱

اباالفضل نگهدارت باشه سیدناالقائد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۳۴

سایت مستدام اقا بکوری چشم دشمنان داخلی وخارجی سلامت وتن درست باشید اقا جانم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۳۶

فداااااااااای رهبر عزیزم بشم الهی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۴۵

سرش سلامت تنش سالم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۴۷

خدا حفظش کنه برامون

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۵۱

زنده باد رهبر توانا

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۵۳

دنیا به فدایت اقا سر زنده باشی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۱۷

خدارو صد هزار مرتبه شکر ان شالله سایه حضرت آقا همیشه مستدام باشد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۲۷

عمر نوح هم بعد نهصد سال تمام شد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۹:۵۱

عمر جنابعالی هم فردا تمام میشود

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۲۷

به کوری دشمنان انقلاب

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۳۱

جانم فدای رهبر

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۳۴

خدانگهدارسیدعلی عزیز، آیت الله خامنه ای بزرگوار...

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۳۶

تاگور شود هرآنکه،نتواند دید الهم اِحفظ،سید علی خامنه ایی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۳۹

از انقلاب تا حالا دلار چند هزار برابر شده؟! مقصر کیه؟!

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۳۹

جانم فدای رهبرم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۴۲

به کوری چشم دشمنان رهبری صحیح و سالم است تا پرچم را به صاحب اصلیش امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بسپارند

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۴۳

سلام آقام.بلادوره. انشاالله....دردوبلات توسر تمام دشمنان...جان فداتم رهبرم...

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۴۳

سلام به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی حضرت اقا تا ظهور حضرت ولیعصر وحتی صدها سال در رکابش زنده و قبرق خواهد بود یا علی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۴۵

ای جانم به قربانت رهبرم عزیزم ان شاالله به کوری چشم دشمنان پرچم انقلاب را به دست صاحب الزمان خواهند داد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۴۸

جانم فدای قد رعنایت جانم فدای ایستادن همچو کوهت در مقابل دشمنان تا کور شود هر آن که نتوان دید 🧿🧿🧿♥️

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۵۲

دشمنان کوردل به چه حقه هایی متوسل شدن! ایشالا سایه ی آقا تا هزار سال دیگه بالا سر ما هست ایشالا شما هم از شدت حرص سکته کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۵۵

عزیز دلم رهبرم.واقعا دوست دارم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۵۵

و باز هم دشمنانت هیچ غلطی نمیتوانند بکنن! رهبرم سایه‌ات به کوری چشم حسودانت مستدام خواهد ماند به حول و قوه الهی! دست خداوند و یاری امام زمانمان(ع) با توست پس مگر می شود دشمن بتواند حتی فکری از سر بگذراند؟ زنده باد زنده باد رهبر جمهوری اسلامی ایران سید علی خامنه ای!

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۵۸

الحمد الله والمنه که حضرتشان در صحت و سلامت هستند به کوری چشم بابا غوری دشمنان و دنباله های رسوای داخلی آنها بویژه جریان فاسد و خود فروخته اصلاحات ....

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۰:۵۹

الهی صد و بیست سال تندرست و زنده باشند. مثل پدرم دوستشان دارم از ته دل ... داریوش

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۱:۰۳

سایت مستدام اقای من

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۱:۰۹

عالی بود

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۱:۱۰

عزیز رهبریم جانیم سیزه قربان اولسون

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۱:۳۱

قربونش برم ،مثل ماه میمونه،همیشه مثل کوه استوار بمان رهبران تا چشمان دشمنانت کور شود

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۱:۳۱

خدارو میلیاردها شکر برای سلامتی آقا انشاءالله که تاظهور حضرت مهدی عج کشور را رهبری کنند.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۱:۳۴

به کوری چشم دشمنان اسلام خدارهبرمون روحفظ کنه الهی امین

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۱:۳۶

ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند. شعار ما تا قیامت سلامتی امام خامنه ای در غیبت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۱:۵۱

خدا به رهبر معظم انقلاب عمری طولانی بده

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۱:۵۳

کوربادچشم خائنین به مملکت ورهبری،سیدعلی جان من است

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۱:۵۵

ان شاالله همیشه سلامت باشی رهبر عزیزم کور بشند اونایی که بدیتو میخوان اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای(مدظله)

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۲:۰۱

رهبرماخامنه ای زنده باد❤️

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۲:۰۸

مرگ بر دشمانان انقلاب خاک بر سر منافقها دروغ گو اینها بی ابرو هستن تا چشماشان گور بشه جانم فدای خاک پای رهبرم خودم وبچهام وهمه کسم فدای خاک پای رهبرم ازجانم عزیزتر

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۲:۲۵

جانم فدای رهبر مرگ بر آمریکا. خدا سایه رهبر عزیز مان را کم نکنه. آرزوی طول عمر فراوان از خدای متعال داریم. رهبر عزیر امر کن ما همیشه گوش به فرمان شمایم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۲:۳۵

مرگ بر ضد ولایت فقیه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۳:۰۸

تا کور شود هر آنکه نتواند دید شما رو سید بزرگوار جانم فدای شما

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۳:۲۸

جانم فدای رهبرم ازخداوندمیخوام طول عمر به رهبرعزیزم اعطآ فرمائید و همچون سرحال وایستاده چشم دشمنان را گور کنی دشمنان ازاینکه رهبرعزیزم رامثل یک جوان 30 ساله سرحال میبینند بادرست کردن شایعات بخودشان ارامش میدهند جانم به فدای رهبرم سیدعلی منم درلباس کارگری سرباز ساده رهبرم هستم خداکند لیاقتش را داشته باشیم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۳:۴۳

جانم فدایت حضرت آقا سایه ات مستدام باد مرگ بر منافقین

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۳:۵۳

خدای متعال به حرمت امام حسین علیه‌السلام که از عمر بنده بردارد و بر عمر عزیز زهرا امام خامنه‌ای حفظه الله بیافزاید تا سکان هدایت و پرچم اسلام را به صاحبش امام زمان عج تقدیم دارد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۳:۵۷

خیلی دوستت دارم آقا خداوند متعال را به خون آقایم امام حسین علیه‌السلام قسم میدهم ایشان را تا ظهور حضرت ولی امر عج محفوظ دارد از عمر من بکاهد و بر عمر ایشان بیفزاید آمین یا رب العالمین

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۴:۴۷

الهی، الهی، الهی همیشه ی ایام در لحظه لحظه های عمر گرانقدر و مربرکت و پربارتان سالم باشید و استوار و زنده و پویا در یک عمر طولانی و باعزت."الهی آمین یا رب العالمین" مه فشاند نور و ... عو عو کند.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۴:۴۸

سید علی حمایتت ماهمه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۴:۵۴

لاحول ولا قوت الا بالله العلی العظیم.لبیک یاخامنه ای

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۵:۳۵

من پیش مرگ حضرت آقا سید بزرگ رهبر عزیزم خامنه ای هستم. من تمام ثروتم را در راه اسلام خرج میکنم. به کوری چشم دشمن رهبر عزیزم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانم فدایی رهبر عزیزم خدا به شما عمر با عزت بده و صبر و سلامتی بده زنده باد رهبر عزیزم زنده باد رهبر عزیزم تشکر ویژه از ریاست جمهوری اسلامی ایران جناب آقای حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی من اله توفیق

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۵:۵۲

انشاالله که همیشه سالم باشند سایه شان مستدام

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۶:۳۲

عشق مثل کوه استوار بالا سر ملت عشق می‌ورزد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۶:۳۵

خدا را هزاران هزار بار شکر میکنیم که سایه رهبر بر سر مسلمانان جهان هست

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۶:۴۴

سایه ات کم نشود از سرمان حضرت یار

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۶:۴۷

خداوند تبارک و تعالی ان شالله همیشه به رهبر عزیزمون سلامتی عنایت کنه ....

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۷:۰۱

تا کور بشه چشم دشمناش

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۷:۱۰

فدای رهبر جونم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۸:۳۱

عالی سلام به بهترین رهبر دنیا

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۸:۴۶

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما از عمر ما بکاه و بر عمر رهبر افزا این شعار رو توی بچگی می شنیدم ولی الان چه قدر خوب درکش میکنم و بهش اعتقاد دارم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۹:۰۲

؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۹:۱۵

واقعا دمش گرم هنوز خیلی مونده عقل و فهم دشمنان آقامون به این چیزها برسه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۹:۳۰

حضرت عشق ..........

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۰۹:۴۲

قرار نیست هیچ کس تا ابد زنده بماند حتی پیامبر اکرم نظام جمهوری اسلامی الهی است با رفتن هیچکس تغییری ایجاد نخواهد شد خداوند سایه رهبر معظم انقلاب را مستدام بدارد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۰:۱۳

سلسله جلیله وبزرگ اهلبیت به هیچ وسیله ای ازبین نمیره حتی اگه تمام جهان برعلیه انها باشه ازبین نمیره چون نگهدارشان خود خداست وبارفتن یکی از انها هیچ اتفاقی نمی افته چون پرچم دارش همیشه اماده است خدا این فرزند عزیز حضرت علی وفرمانده معصومش حضرت مهدی را حفظ کنه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۰:۱۵

الهی قربونت برم آقا جان. الهی همیشه سالم و سلامت باشید ان شاالله. آقا جان ستون این خیمه شما هستی. به عشق تو نفس میکشیم. این هفته هفته سختی بود برامون. ولی باز شما رو از دریچه تلویزیون دیدیم و شکر نعمت کردیم. خدایا شکرت. اقا جان مارو برامون حفظ بفرما جانم فدایت سید علی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۰:۱۸

بسیار عالی بود ممنون

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۰:۲۴

اخرش چی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۰:۳۴

جانم به فدای سید علی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۱:۲۴

جان تمام مسلمانان جهان فدای رهبر عزیزمان ،خداوند توفیق روزافزون به ایشان بدهد جانم فدای رهبر جانم فدای رهبر،

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۰:۴۹

نه عمر نوح بماند و نه ملک اسکندر.نزاع بر سر دنیای دون مکن درویش

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۰:۵۲

خداوند ان شاالله همیشه سایشون رو بالای سر هممون نگه داره اللهم عجل لولیک الفرج

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۱:۰۲

سلامتی صلوات

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۲:۱۵

تا کور شود چشم منافق ومنافق پرست آقا علی سرور ما ملتی بودنت خار چشم دشمنان است قربان ایستادنت آقا دست خدا نگهدارت باشه ایشالا

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۲:۱۶

درود بر بزرگ مرد تاریخ

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۱:۴۴

خدا سایه‌ش رو حفظ کنه♡

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۱:۴۵

جانم فدای رهبر

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۱:۴۹

سلام چشم شیطان کور

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۲:۵۰

تاجان در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست..

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۲:۰۰

جانم فدای رهبرم ایستاده چون سرو به کوری دشمنان

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۲:۱۴

جانم فدایت اقا سایه ات مستدام بر سرمانمه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۲:۱۶

جانم فدای رهبر به کوری چشم دشمنان

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۲:۱۸

خداوند مهربان رهبر گرانقدر مان راحفظ ‌کند چشمان کور دشمنان ذلیل وکوردل ملت ورهبری رابیشترکور کند وبه خودشان مشغول کند تابه ملت ورهبرعزیزماکاری نداشته باشند انشالله .

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۲:۲۱

جانم فدای رهبرم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۲:۳۱

اه اه اه ساندیس خورای چاپلوس

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۳:۲۱

از شما غرب زده ها بهتریم...

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۳:۱۱

تا کور شود هر آن کس که نتواند ببیند خدا حافظت باشد انشاالله آقا جان

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۳:۲۲

سایه ات بر سرمان مستدام

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۴:۳۵

مرگ برانگلیس وسیاستهای استعماریش در جهان

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۳:۴۱

رهبر عزیزم جانم فدای وجود نازنینت

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۳:۴۵

کور شود هر آن کسی که اقتدار این رهبر مقتدر را نمی بیند

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۳:۵۳

آخه من فداتشم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۴:۰۴

سایتون مستدام رهبر عزیز

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۴:۰۶

جانم فدای آقا جانم،،،سایت برسرمامستدام آقای مهربانم از خداوند متعال آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما دارم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۴:۲۴

سلام آقا جان ایشالا سایتون بالاسرمان باشه به چشم کوری دشمناتون

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۴:۳۴

سلام آقا ماباوجودشماقلبمان آرام است.سایه ات مستدام سلامتیشون صلوات.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۴:۴۰

درود برانقلاب اسلامی ومرگ برامریکاوانگلیس واسراییل لطفاتاظهورامام زمان عج یارانه ها رانقدی نقدپرداخت کنیدماملت کالابرگ نمیخواهیم نمیخواهیم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۴:۵۶

آقاجان سرت سلامت به کوری چشم دشمنان خارجی و هم پیمانان داخلی شان

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۴:۵۷

خدا نگهدارت باشه آقای مهربونم ❤❤

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۵:۰۷

مرگ و مردن ، مگر عیب است شتری است که جلوی خانه ی همه کس خواهد خوابید...چه امام معصوم (ص)باشد چه انسان ظالم که البته در پیشگاه خدا....باید پاسخگو باشد...

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۵:۰۹

خیلی از رهبران دنیا بدل دارند ، این که چیز عجیبی نیست .

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۵:۱۱

ان شاء الله همیشه سلامت باشد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۵:۳۰

سلام انشا الله که پرچم اسلام بدست رهبر عزیزم بدست امام زمان برسد به کوری چشم دشمنان 🤗👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۵:۳۹

این حرفها که چی اتفاقا عکس العمل شما بدتر بود میگن فلانی مریض است اینطور و انطور طرف باید بگوید که چی بلاخره من هم انسان هستم و بلاخره هر انسانی روزی خواهد مر د مریض خواهد شد مثل انسانهای دیگه که این حرفها دیگه نقش خاصی پیدا نمیکرد

avatar

با اینکه بیکارم ولی بازهم میکم جانم فدایی رهبرم به گوری چشمدشمنام رهبرمون ایستاد سخنرانی کرد ایول به روحیه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۶:۳۴

انشاالله به سلامتی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۷:۱۲

باورش سخته ....

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۷:۱۳

خدارو شکر سایش مستدام

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۷:۳۱

جانم فدات آقای من

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۸:۱۰

جانم فدای رهبر راه حق هرگز نمی میرد کور شود هر آن کس نتوان دید

avatar

عشق من رهبر عزیزم از دور افتاده ترینروستای مرزی همیشه عاشق رهبر بود ه ام وسلامتی طول عمر باعزت ازخدا برای شما خواهانیم دشمنان همیشه سرکوب وزیر پاه له میشوند چون ولایت ما به دست توست

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۷:۴۵

عشق است

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۸:۰۶

جانم فدای رهبر....

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۹:۰۲

جانم فدای رهبرم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۰:۲۶

جانم فدای رهبر خدا حفظش کنه ان شالله

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۳:۲۳

چیزی ندارم بگم هرچه خدا.به خواد همون میشه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۰۵:۵۱

همیشه مثل سرو،استوارباشی،خدابه همرات ای رهبرفرزانه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۸:۱۲

خدایا شکر

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۸:۳۶

بدل چیز خوبی است

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۸:۵۳

خدا پشت پناهت ،کوری چشم دشمنان

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۹:۱۳

خداوند حفظت کند رهبر عزیز، که مایه ی عزت این کشورید و دشمنان از وجود پر نور شما می ترسند، مثل شیطانی هستند که از وجود نور واهمه دارند و عقب نشینی می کنند

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۹:۱۴

خدایا بدخواهان رهبر عزیزمان خوار و ذلیل هستن.خوار و ذلیلتر کن.و به قدرت نابودشان فرما

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۹:۲۱

خداوندحافظ ونگهبان رهبرم باشد.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۹:۲۲

میرطاهرنیست

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۹:۳۵

خدا حافظ ایشان باشد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۹:۴۴

طوری قربون صدقه میرین انگاری کسی نباید بمیره ما همه مردنی هستیم وبسوی او خواهیم رفت عمر زیاد کاربرد نداره باعث دردسر خانواده میشهاگه اعتقاد به ان دنیا دارید ما باید بمیریم ودران دنیا پاسخگوی اعمال خوب وزشتمانرا جوابگو باشیم انا لله واناعلیه راجعون اگه مسلمون واقعی هستی....

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۱۹:۵۹

ای فدای چشم مستت/ ای عزیز فاطمه عاشق روی تو هستم/ای عزیز فاطمه سر خم می سلامت شکند اگر سبویی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۰:۲۹

قربان قد و قامتت پسر زهرا س وجودتان سلامت عزیز زهرا س

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۱:۰۳

جانم فدای رهبر

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۱:۰۶

انشاءالله سلامت وپایدار باشندالهی خدا وند حق وباطل را با امدن امام زمان نشان بدهد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۱:۱۷

جانم فدای رهبر

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۱:۳۳

جانم فدای رهبرم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۱:۳۴

خداحفظت کنه رهبرماسایتون روسرما همیشه سلامت باشی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۱:۵۴

جانم فدای رهبر. دهها میلیون فدایی داری در ایران وجهان

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۱:۵۸

جانم فدایت رهبرم،،،به کوری دشمنانش زیر سایه حضرت ولی عصر می ماند تا پرچم اسلام را به دست حضرت ولی عصر بدهد ودشمنانش به گورستان خواهند رفت انشاءالله

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۲:۰۰

تاکور شود هر آنکه نتواند دید ، ماشاالله .

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۲:۰۰

مبگی تصاویر قدیمی مگه فیلمش را ندیدی شما کوردل شدی سنگ دشمن را به سینه میزنیددر قلبتان ایمان نیست که به رهبرت توهین میکنی برای خوشحالی استکبار

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۲:۰۱

اولین باره نظرات رو باز گذاشتید. خیلی عالی. بدون سانسور نظرات رو بذارید ببینیم چند چندیم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۲:۰۴

عاشقانه دوستتدارم رهبر عزیزم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۲:۰۶

ان شاءالله همیشه سلامت باشن وتندرست 🤲🤲

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۲:۲۹

جانم فدای مولایمان

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۲:۳۴

آفرین به آقا که امیده همه ماست ایران بدون آقا هیچ ارزشی ندارد تمام .

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۲:۴۴

من فقط همینو میگم کاری هم به کسی یا سیاست ندارم اگر ایرانی هست اگر من تو هستیم فقط و فقط به خاطر آقا هست . با این همه دوشمنی که ایران داره

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۲:۴۷

جانم فدایت لبیک یا سید علی ،زندیم به زندگی تو

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۳:۰۷

خدا حفظت کنه آقا جان به کوری چشم دشمنان بدون عصا و ایستاده سخنرانی کردی ایول ای مرد بزرگ الهی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۳:۰۸

سلام آقا چشم حسوداتون کور سایتون مستدام جانم فدایت بهترینی رهبرم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۳:۱۸

مرگ بر تفرقه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۳:۳۲

صدهزاربارشکر که نقشه دشمنان نقش براب شد دردوبلای رهبرم بخوره توسر دشمنان داخلی وخارجی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۸ ۲۳:۳۴

جانم فدای رهبر

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۰۰:۰۶

ماشالله به به

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۰۴:۱۱

شکرخداکه سلامت هستن رهبرعزیزمان خداوندرهبرمان راباعمرطولانی وشادوسرپانگهدارد.امام زمان نگهداررهبرمون باشه.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۱۸:۴۸

انشاالله طلوع نزدیک است

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۲۰:۴۷

همیشه سلامت باشی اقا انشااله

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۲۰:۴۷

همیشه سلامت باشی اقا انشااله

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۰۹:۵۳

سایه ات مستدام ، جان دل

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۱۰:۴۵

نگران ایسنا هستم با این حجم از آزادی بیان... LOL

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۱۱:۲۵

آقا جانم نه تنها جان ناقابلم فدای شما سه تا فرزندم فدای یک تار موی شما زنده باد رهبرم

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۱۱:۲۶

برای سلامتی رهبر عزیزمان صلوات

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۱۱:۴۳

کسی ازمرگ کسی خوشحال نباید بشه .به آینده ایران فکر کنیم.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۱۳:۱۳

خدا حفظش کنه ان شاء الله

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۱۴:۵۵

جانم فدای رهبر به کوری چشم دشمنان اسلام انشالله که همیشه سالم وسلامت باشه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۱۸:۳۷

جانم فدایت رهبر عزیزم.بابی انت و امی و نفسی و مالی و اولادی ای همه هستی من.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۲۱:۳۷

سلامتی و طول عمر نائب امام زمان(عج) صلوات

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۴

به کوری چشم دشمنان.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۷

ان شاالله همیشه سلامت باشن .

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۲۳:۰۰

هرشخصی ازاد هست نظرشو بگه و واقعیت اینه که هرشخص که مسئولیت مهمی داره هم طرفدار داره هم یه عده که نمیخوانش وکاملا طبیعیه....ما کاری به طرفدار و دوست و دشمن نداریم اما واقعا به روزی فکر کنید که خدایی نکرده ایشون نباشن واااای تصورش سخته اوضاع به هم‌میریزه تا بخواد یکی بیاد و جمع و جور کنه و درایت ایشون رو داشته باشه واااااای خدا ب دادمون برسه...

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۲۳:۰۴

خداروشکر سالمن

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۲۹ ۲۳:۰۹

خداوند حفظ کناد رهبر عزیزمان را

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۳۰ ۰۰:۲۶

جانم فدای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۳۰ ۰۵:۱۷

عکسهای فتوشاپی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۳۰ ۰۹:۰۴

نظری ندارم فقط جالبه چرا دیدار با پوتین بدون ماسک بود . یعنی به پوتین بیشتر اعتماد داره و به خودی ها کمتر؟

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۳۰ ۰۹:۳۴

آقا جان پدر این ملت شمایی .خدا نکند سایه هیچ پدری از سرخانوده اش کم شو‌. خیال نبودنت را به گور خواهند برد آنانکه برای سرنگونی این جامعه دندان تیز کرده آمد.سایه آن مستدام آقای خوبیها.،،🫀 ‌

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۳۰ ۱۰:۰۶

ايسنا هم به فنا رفت... خدانگهدار شاد باشيد

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۳۰ ۱۱:۳۶

خاک تو سر رسانه های بیگانه .. همش دروغ... دروغ.....

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۱ ۱۲:۱۸

زنده بادمولایمان کوربادبدخواهانش، جان فدای مولا

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۲ ۱۴:۱۱

روحی فداک

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۲ ۲۲:۴۰

مرگ برمنافقین کوردل خارجی وداخلی

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۵ ۱۳:۳۵

آقامون دلبره دلا رو میبره با اون نسیمی که داره عطر گل یاس

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۶ ۲۲:۰۲

زنده باد رهبر