• دوشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1401062820508
  • خبرنگار : 71219

خزاعی به عیادت محمد کاسبی رفت

خزاعی به عیادت محمد کاسبی رفت

رییس سازمان سینمایی ضمن دیدار از محمد کاسبی برای کمک به روند درمانی وی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایسنا، محمد کاسبی - بازیگر قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون - در چند وقت اخیر با مشکلات جسمی مواجه بود و از نیمه مردادماه نیز به دلیل عوارض پس از جراحی قلب در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شد و سرانجام پس از ۱۸ روز مرخص شد.

او همچنان در بستر بیماری است و دوران نقاهت را طی می‌کند و به تازگی رییس سازمان سینمایی نیز به دیدار او رفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی - معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - به همراه قادر آشنا -معاون توسعه فناوری و مطالعات - و یزدان عشیری مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی در منزل این بازیگر حضور یافتند و خزاعی در این دیدار با اشاره به سابقه طولانی حضور کاسبی در فیلم‌های ارزشمند گفت: آقای کاسبی سابقه‌ای طولانی و روشن در ایفای نقش‌های متفاوت و جذاب در ژانرهای مختلف تاریخی، دینی، اجتماعی، دفاع مقدس و طنز دارند و این نشان از توانایی‌های ایشان برای حضور در آثار گوناگون دارد.

او با توضیح اینکه کاسبی از بازیگران محبوب و از افتخارات این عرصه است ادامه داد: ایشان کارنامه پربار و تاثیرگذاری در آثار فاخر چهار دهه گذشته دارد و مردم ما خاطرات خوبی از حضور وی در این آثار دارد.

خزاعی در این دیدار برای این هنرمند پیشکسوت و گزیده کار، آرزوی عافیت و شفای عاجل کرد و برای هر گونه کمک و مساعدت برای بهبود و درمان وی نیز اعلام آمادگی کرد.

محمد کاسبی از هنرمندان سینما و یکی از پایه‌گذاران حوزه هنری است که در فیلم‌هایی همچون بدوک، همسفر، زنگ‌ها، پناهنده، حمله به اچ ۳، ماه و خورشید، دایره سرخ، براده‌های خورشید، مریم مقدس، دنیای وارونه و... ایفای نقش کرده است. کاسبی برای ایفای نقش متفاوت و هنرمندانه در فیلم «پدر» به کارگردانی مجید مجیدی موفق به دریافت جایزه از جشنواره فیلم فجر شد و برای فیلم‌های «بدوک و دیوار» هم نامزد دریافت جایزه جشنواره فیلم فجر شده بود.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha