• سه‌شنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401062921150
  • خبرنگار : 50039

علی کفاشیان تأکید کرد

لزوم احترام به رأی مجمع در انتخاب تاج/ تیم ملی مقابل تیم های سخت خوب است

لزوم احترام به رأی مجمع در انتخاب تاج/ تیم ملی مقابل تیم های سخت خوب است

ایسنا/گلستان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در خصوص انتخاب "مهدی تاج" به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اعضای مجمع به ایشان رأی داده اند و باید به این نظر احترام بگذاریم.

علی کفاشیان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین تغییر و تحول تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران سخن گفت و با بیان اینکه یک مربی زحمت کشیده و تیم را بالا آورده است، نباید تغییر کند و باید همان فرد مسیر را ادامه دهد، اظهار کرد: تشخیص جدید هیئت رئیسه فدراسیون این بود که توقع مردم انتخاب سرمربی قوی و قدر برای هدایت تیم ملی می باشد و به همین دلیل ریسک ماندن مربی قبلی برای هدایت تیم ملی در جام جهانی را نپذیرفت و «کارلوس کیروش» را جایگزین «دراگان اسکوچیچ» کرد.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با تأکید بر اینکه این سلیقه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون بود و ما هم دعا می کنیم تا این تیم در جام جهانی موفق باشد، خاطر نشان کرد: تیم های پیش روی کشورمان در جام جهانی تیم های سخت هستند و این را بچه های ما نشان داده اند که در مقابل تیم های سخت خوب بازی می کنند و نمونه آن را در بازی با آرژانتین دیده ایم.

وی با اشاره به اینکه بچه های تیم ملی باغیرت هستند و مربی تیم خوب است و این مجموعه می تواند خود را با بازی های قابل قبول نشان دهند، در خصوص انتخاب "مهدی تاج" به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت : اعضای مجمع به ایشان رأی داده اند و باید به این نظر احترام بگذاریم.

کفاشیان در ادامه از انتصاب خود به عنوان" رئیس هیئت مدیره هلدینگ مهر عظام" خبر داد و با بیان اینکه نظر اعضای بخش فرهنگی ورزشی هلندینگ این است که در کنار برنامه های مدرسه سازی، آزادی زندانیان، پوشش ایتام، دیگر اقدامات نوع دوستانه راه اندازی شود، ادامه داد: این هلدینگ هم اکنون برنامه احداث ۶۷ مدرسه را در اقصی نقاط کشور در دستور کار قرار داده است که سه پروژه در گلستان می باشد و همه آنها برای سالتحصیلی جدید تکمیل شده اند.

وی با تأکید بر اینکه اعضای هلندیگ تصمیم گرفتند تا مجتمع مهر عظام را برای پوشش رایگان ورزشکاران دختر و پسر ۷ تا ۱۴ سال سراسر کشور در رشته های ورزشی فوتبال، فوتسال دو و میدانی، شنا و ژیمناستیک اجرا کنند، خاطر نشان کرد: در فراخوان هایی که از سوی مجمع منتشر می شود به طور میانگین در مناطق مختلف بین ۷۰۰ تا یک هزار و ۲۰۰ نفر از دختران و پسران ثبت نام می کنند و ما علاوه بر در اختیار گذاشتن مربی، امکانات، تجهیزات، لباس و سایر الزامات ورزش، استعدادهای آنها را شناسایی کرده و برای ورود به عرصه های قهرمانی برنامه ریزی می کنیم.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از امروز یک برنامه ورزشی جدید در استان ورزش خیز و قهرمان پرور گلستان آغاز می شود، افزود: در این استان برای رشته های فوتبال و فوتسال فراخوان صادر شده است و علاقمندان در حال ثبت نام هستند و در آینده ای نزدیک علاوه بر سه رشته دو و میدانی، شنا و ژیمناستیک برای دو رشته والیبال و کبدی که استان گلستان مهد این دو رشته ورزشی می باشد، فراخوان صادر خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ۱۳ استان مثل استان های خراسان رضوی، تهران، آذربایجان شرقی، فارس، کرمان، قزوین و سیستان و بلوچستان با استفاده از ۳۳۰ مربی و کادر فنی از خدمات ورزشی هلندیگ بهره مند شده اند، گفت: در حال حاضر ۱۲ هزار نفر دختر و پسر تحت پوشش خدمات ورزشی هلدینگ هستند که این رقم تا پایان سالجاری به ۲۰ هزار نفر افزایش می یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha