• سه‌شنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401062921438
  • خبرنگار : 71594

انتقاد نماینده نی ریز از مدیرعامل شرکت مخابرات

انتقاد نماینده نی ریز از مدیرعامل شرکت مخابرات

نماینده مردم نی ریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل شرکت مخابرات پاسخگوی هیچ مرجعی نیست و به صورت جزیره ای و خود مختار اقدام و عمل می کند و وزارت ارتباطات نیز اظهار عجز از برخورد قانونی و نظارت با مجموعه شرکت مخابرات دارد.

به گزارش ایسنا، فرهاد طهماسبی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ملت بزرگ عراق برای میزبانی شایسته از حضور حماسی عزاداران اربعین حسینی تقدیر و تشکر می کنم، گفت: از مسئولان و به ویژه گروه های مردمی برای مشایعت و همراهی زائران اباعبدالله الحسین در کشور انجام دادند، تقدیر و تشکر می کنم. در این ایام که مصادف است با حضور رئیس جمهور در مقر سازمان ملل متحد، امیدواریم این حضور حقانیت مواضع ملت قهرمان ایران را در تطابق با مقررات بشردوستانه و بین الملل آشکارتر سازد و به نوعی چهره واقعی ملت ایران را در رعایت مقررات بین المللی و مواضع حق گرایانه دولت و ملت ایران را برجسته‌تر کند.

نماینده مردم نی ریز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مشکلات حوزه انتخابیه خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: از وقوع سیلاب تابستانه گذشته تا امروز حدود یک ماه گذشته است، زحماتی را مسئولین مربوطه متحمل شدند که از این بابت از استاندار و رئیس مدیریت ستاد بحران کشور و همکارانشان تقدیر و تشکر می کنم، اما معاونین وزارت جهاد کشاورزی و معاونین برخی از وزارتخانه های دیگر برای بازدید میدانی از حوزه انتخابیه عزیمت کردند و امید را در دل مردم برای جبران خسارات زنده کردند، اما تا امروز بسیاری از وعده هایی که داده شده محقق نشده و مردم منتظر اقدامات اساسی دولت هستند. وزارت جهاد کشاورزی نیز برای مرمت قنوات به وعده های خود عمل نکرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: بانک کشاورزی در این شرایط خشکسالی و خسارت سیل، پا بر گلوی کشاورزان و دامداران مواجه با مشکلات خشکسالی گذاشته در استمهال وام های سنوات گذشته هیچگونه همکاری با کشاورزان و دامداران نمی کند. انتظار مردم و بنده از دولت این است که امهال اقساط وام های کشاورزی درد و مشکلات کشاورزان و دامداران را بیشتر درک کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: مدیرعامل شرکت مخابرات پاسخگوی هیچ مرجعی نیست، به صورت جزیره ای و خودمختار اقدام و عمل می کند، پاسخگوی کارکنان شرکتی این شرکت نیست، وزارت ارتباطات اظهار عجز از برخورد قانونی و نظارت با مجموعه شرکت مخابرات می کند، چند هزار نفر از جوانان این مملکت سال‌ها عمر خود را در مخابرات گذرانده اند اما امروز با دست رد مدیرعامل شرکت مخابرات رو به رو هستند، حق و حقوق چندین ساله این عزیزان را چه کسی باید پاسخگو باشد؟

طهماسبی در ادامه گفت: در نقشه راهی که در شرکت مخابرات ترسیم شده پس از منطقی شدن تعرفه ها، وعده هایی را پیش بینی کرده که در واقع بهبود شرایطی که منوط به ترسیم این نقشه راه شده، دست بردن در جیب مردم است یعنی افزایش تعرفه های مخابراتی و در این نقشه راه حق و حقوق کارکنان شرکتی شرکت مخابرات پیش بینی نشده و با وجود برگزاری جلسات مکرر تا امروز مشکل این عزیزان را مرتفع نکرده اند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از  نطق خود تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش با وصف قانون رتبه بندی معلمان در مجلس در اجرای تکلیف قانونی با تصویب آیین نامه اجرایی ناکارآمد نقاط حساس و برجسته این قانون را برای معلمان دچار مشکل کرده و نارضایتی هایی را از طرف معلمان و فرهنگیان شاهد هستیم که لازم می دانم به وزیر این نکته را یادآور شوم که رضایتمندی معلمان و فرهنگیان منظور و مراد مجلس از تصویب این قانون بوده و است.

وی در پایان گفت: نیروهای جامانده پیش دبستانی، نهضتی ها، وطرح مهر آفرین گروه هایی هستند که به کرات با نمایندگان و مجلس در ارتباط بوده و از عدم حل مشکلاتشان گلایه مند هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha