• سه‌شنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401062921540
  • خبرنگار : 50310

نماینده ولی فقیه در لرستان:

نخبگان با جهاد تبیین مرز حق و باطل و خط قرمز را شفاف‌سازی کنند

نخبگان با جهاد تبیین مرز حق و باطل و خط قرمز را شفاف‌سازی کنند

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: نخبگان با جهاد تبیین مرز حق و باطل و خط قرمز را شفاف‌سازی کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در دیدار فرمانده انتظامی لرستان با ائمه جمعه استان، اظهار کرد: یکی از اهداف این جلسه تشکر از زحمات فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی است که در همه عرصه‌ها انجام وظیفه می‌کند و در این موقعیت و در این روزها این اظهار رضایت ائمه جمعه استان جای دقت نظر دارد که انتخاب این روز و این زمان حکایت از حمایت ائمه جمعه از فرماندهی انتظامی است.

وی افزود: از تلاش‌های مستمری که در جهت ایجاد امنیت روانی و امنیت اجتماعی و اعمال قانونی که در رابطه با وظایف گوناگونی که فرماندهی انتظامی در سطح کلان و کل کشور بعمل می‌آورند ما ائمه جمعه لرستان از فرماندهی انتظامی کل جمهوری اسلامی و استان اعلام حمایت می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: در رابطه با وقایع اخیر که پیش آمده ضمن اینکه اظهار تأسف خود را اعلام می‌کنیم که فرزندی از فرزندان این کشور دار فانی را وداع گفته است، اما در عین حال از اعمال قانونی که کارکنان انتظامی در مسیر خود انجام داده حمایت می‌کنیم.

شاهرخی گفت: اظهار تأسف می‌کنیم از خواصی که قبل از این‌که نتیجه این رویداد اعلام شود مطالبی بر زبان جاری می‌کنند و مطالبی را می‌نویسند که هماهنگی با دشمنان نظام اسلامی است و این غیرقابل قبول است از افرادی که روزی خودشان در مسند مسئولیت بودند و کاملاً می دانند می‌بایست مجاری قانونی اعلام نظر کنند و از این‌را که بدون مطالعه در این گونه موارد ورود می‌کنند و فضای کشور را به سمت التهاب پیش می‌برند محکوم می‌کنیم و انتظار داریم نخبگان با جهاد تبیین مرز حق و باطل و خط قرمز را شفاف‌سازی کنند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: به زودی مراجع قانونی نظر خود را اعلام می‌کنند و هر آنچه که دستگاه قضایی اعلام نظر کنند برای همه قابل قبول است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، تصریح کرد: متأسفانه کسانی که در ایامی جزء نخبگان کشور بودند به هر حال بصیرت لازم را از دست داده‌اند، انسان تأسف می‌خورد چگونه این‌ها به گونه‌ای حرف و قلم می‌زنند که هماهنگی با دشمنان نظام جمهوری اسلامی باشد.

شاهرخی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه انتظامی کشور و استان در بحث تأمین امنیت نماز جمعه و صدور گذرنامه برای زائران اربعین حسینی و تأمین نظم و امنیت بیش از پنج میلیون زائر اربعین از تلاش‌های مجدانه فرماندهان و کارکنان این نیرو در کنار سایر نیروهای مسلح تقدیر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha