• چهارشنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401063022016

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین:

پروژه انتقال پشم‌شیشه شیراز در دست اقدام است

پروژه انتقال پشم‌شیشه شیراز در دست اقدام است

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین اعلام کرد که پروژه انتقال شرکت پشم شیشه ایران از محدوده مسکونی شیراز به منطقه ویژه اقتصادی این کلانشهر، در دست اقدام و انجام است.

امیرحسین نادری چهارشنبه ٣٠ شهریور ضمن بازدید از پروژه انتقال شرکت پشم شیشه ایران در شیراز، به خبرنگاران گفت: پروژه انتقال این واحد صنعتی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده است و تاکنون پیشرفت فیزیکی ۵۴ درصدی دارد.

او بیان کرد: پروژه انتقال این کارخانه از اهداف مهم شرکت سرمایه گذاری صدر تامین است که با توجه به شرایط اقتصادی خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شده اما انتظار ما از مدیران این شرکت انتقال هر چه سریعتر این کارخانه، طبق برنامه زمانبندی اعلام شده به منطقه ویژه اقتصادی شیراز است.

نادری افزود: شرکت سرمایه گذاری صدر تامین این آمادگی را دارد تا با تعامل با شرکت‌های دانش بنیان داخلی و همچنین شرکت‌های خارجی در تجهیز و راه‌اندازی هرچه سریعتر این کارخانه وارد عمل شود و حداکثر تا پایان سال شاهد به بهره برداری رسیدن این کارخانه مادر در حوزه‌های عایق‌های حرارتی و صوتی باشیم.

او اضافه کرد: پروژه انتقال شرکت پشم شیشه ایران در منطقه ویژه اقتصادی شیراز در حال حاضر با هزینه‌ای بالغ بر بیش از  ۲۰۰۰ میلیارد ریال ، پیشرفت فیزیکی ۵۴ درصد و انعقاد قرارداد با شرکت های خارجی و شرکت های داخلی از جمله شرکت پترو نیرو صبا در غالب قرارداد EPC ، ساخت تونل حرارتی و همچنین ساخت و نصب استراکچر و پلت فرم های کوره اقدامات خوبی در دست اقدام دارد.

به گزارش ایسنا، شرکت پشم شیشه ایران اولین تولید کننده عایق‌های حرارتی و صوتی در کشور محسوب می‌شود که با نماد کپشیر در بازار بورس فعال است.

ظرفیت اسمی این شرکت که در شیراز و اشتهارد قرار دارد، تولید سالیانه ۹۰۰۰ تن انواع پشم شیشه و ۵ میلیون مترمربع ایزوگام‌ اعلام شده و ۲۱۶ نفر در آن مشغول کار هستند. 

محصولات تولید شده این شرکت، علاوه بر تامین بخشی از نیاز داخل، به کشورهای جمهوری آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، عراق و کویت صادر می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha