• جمعه / ۱ مهر ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1401070100236
  • خبرنگار : 50403

فرمانده سپاه عاشورا:

مردم پاسخ دشمنان، ضد انقلاب و برخی مسئولین بی‌بصیرت را دادند

مردم پاسخ دشمنان، ضد انقلاب و برخی مسئولین بی‌بصیرت را دادند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا گفت: مردم با حضور در این راهپیمایی پاسخ تمامی دشمنان، منافقین، ضد انقلاب و برخی مسئولین بی‌بصیرت را دادند.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده در حاشیه‌ی راهپیمایی مردم تبریز در محکومیت اقدامات اخیر فتنه‌گران، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بزرگ‌ترین پیام حضور مردم تبریز در این راهپیمایی که به پاس قدردانی از زحمات نیروهای نظامی، امنیتی، بسیجیان عزیز و شهیدانی که در این راه جان خود را از دست دادند، این است که مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه‌ حاضر بوده و حقایق را می‌دانند و نسبت‌به تمامی فتنه‌های دشمنان آگاهی دارند.

وی افزود: متأسفانه برخی افراد علی‌رغم اینکه سالیان سال است در مسئولیت‌ها و مناصب مختلف حضور داشته و  در تمامی موضوعات کشور سهیم هستند، مطالبی را بیان می‌کنند که موجب ایجاد نفاق و تفرقه در کشور و دامن زدن به اهداف دشمن می‌شود که این موضوع نشان‌دهنده‌ی بی‌بصیرت بودن این افراد است.

فرمانده سپاه عاشورا تأکید کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران خون نداده‌اند که در مقابل موضوعات کوچک سر خم کنند و فتنه‌هایی به‌مراتب بزرگ‌تر و پیچیده‌تر از این را با رشادت‌های بسیجیان پشت سر گذاشته‌اند؛ اما شاهد هستیم که دشمنان ما از کوچک‌ترین موضوعات نهایت استفاده را کرده و با انجام کارهای تبلیغاتی موجب فریب عده‌ای از جوانان می‌شوند.

وی یادآور شد: متاسفانه علی‌رغم اینکه در موضوع اخیر تمامی موارد مشخص بوده و هیچ‌گونه  قصور از سوی فرماندهی انتظامی انجام نشده است، دشمنان، منافقین، ضدانقلاب  و عده‌ای از مسئولین بی‌بصیرت و ناآگاه که شاید به‌صورت عمدی به این موضوعات دامن می‌زنند، باعث تحریک عده‌ای از مردم و جوانان می‌شود که البته قاطبه‌ی مردم مخالف هرگونه اقدامات هنجارشکنانه و برهم زدن امنیت و آرامش عمومی هستند.

سردار عبلسقلیزاده در خاتمه یادآور شد: مردم غیور آذربایجان با حضور خود در این راهپیمایی جواب دندان‌شکنی به اغتشاشگران، منافقین و برخی مسئولین بی‌بصیرت دادند و همواره در طول ۴۳ سال اخیر ثابت کرده‌اند که پای انقلاب ایستاده‌اند و هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان قسم خورده‌ی نظام به اهداف خود برسند.

براساس این گزارش، در چند روز اخیر شاهد تظاهرات هنجارشکنانه‌ی عده‌ای از عناصر مزدور و فریب‌خورده‌ی ضدانقلاب بودیم که به بهانه‌ی فوت مرحومه مهسا امینی ضمن اهانت به ساحت مقدس قرآن مجید و پیامبر اکرم(ص)، آتش کشیدن برخی مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، هتک حرمت حجاب بانوان، تخریب بیت‌المال و اماکن عمومی، قصد سلب امنیت و آرامش مردم را داشتند که مردم ولایت‌مدار و غیور تبریز با راهپیمایی امروز خود علاوه‌بر دادن پاسخی دندان شکن به همه‌ی فتنه‌گران بار دیگر به همه مستکبرین و منافقین نشان دادند که تا آخرین لحظه پای ولایت و انقلاب ایستاده و اجازه‌ی هیچ‌گونه دست‌درازی دشمنان قسم‌خورده نظام به کشور را نخواهند داد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha