• چهارشنبه / ۶ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401070602569
  • خبرنگار : 50026

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

امکان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن برای جاماندگان فراهم شد

امکان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن برای جاماندگان فراهم شد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اظهار کرد: امکان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن برای جاماندگان مرحله اول، فراهم شد.

وحید داعی، امروز چهارشنبه ۶ مهر گفت: بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی امکان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن برای تمامی شهرهای استان خراسان جنوبی فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.it برای ثبت‌نام اقدام کنند؛ در مجموع ۷۳ هزار و ۸۱۴ نفر در خراسان جنوبی در مرحله اول برای بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که ۵۵ هزار و ۶۶۳ نفر حائز شرایط شدند و از این تعداد تاکنون ۳۲ هزار و ۷۶ نفر تأیید نهایی شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ادامه داد: ۱۷ هزار و ۳۲۰ نفر از افراد تأیید شده، تا کنون افتتاح حساب کرده‌اند که ۶ هزار و ۵۶۴ نفر در نوبت تخصیص زمین هستند؛ ۱۰ هزار و ۸۹۱ نفر متقاضی دارای آورده بالای ۴۰ میلیون تومان در مرحله تخصیص و افتتاح حساب هستند.

داعی با اشاره به تأمین ۳۰ هزار و ۸۸۹ قطعه زمین در نهضت ملی مسکن استان تا کنون، گفت: در مجموع ۷۲ هزار و ۵۹۵ نفر از مجموع ثبت نام شدگان مرحله اول، تعیین تکلیف شده‌اند.

وی افزود: ساخت سه هزار و ۴۰۳ واحد آغاز شده و ۱۵ هزار و ۹۰۵ نفر قراردادهای ساخت خود به صورت قرارداد با سازنده و یا مشارکت مدنی منعقد کرده‌ و ۳ هزار و ۸۱۹ واحد موفق به اخذ پروانه ساختمانی شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین ۶۳۸۲ واحد در مرحله فونداسیون، ۲ هزار و ۷۲۰ واحد در مرحله اسکلت و سقف، ۸۰۸ واحد دارای سفت کاری، ۳۵۵ واحد دارای نازک کاری و ۲۲۰ واحد در مرحله پایانی است.

داعی یادآور شد: از مجموع متقاضیانی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند؛ ۵ هزار و ۳۷۵ نفر مرد مجرد ۲۳ تا ۴۵ سال، ۳ هزار و ۹۸ نفر زن مجرد بالای ۳۵ سال، ۱۴۸ نفر مرد مجرد بالای ۴۵ سال و هزار و ۶۸۷ نفر مشمول قانون جوانی جمعیت متقاضیان دارای سه فرزند به بالا هستند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha