• پنجشنبه / ۷ مهر ۱۴۰۱ / ۲۰:۳۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401070703091
  • خبرنگار : 50175

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان:

جایگاه آموزش‌وپرورش بروجرد در شان شهر نیست

جایگاه آموزش‌وپرورش بروجرد در شان شهر نیست

ایسنا/لرستان مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: جایگاه آموزش‌وپرورش شهرستان در شان شهر نیست.

نریمان سبحانی‌نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز در محل سالن جلسات آموزش‌وپرورش بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگار یک واژه یا کلمه نیست بلکه یک راه هست که شخصیت واقعی او حقوقی است چون یک شخصیت جریان‌سازی هست که ریشه در تاریخ و جریان‌های تاریخ‌ساز بشر دارد.

وی تصریح کرد: زبان خبرنگار گویای وجدان عمومی بشریت و بیان خبرنگار روشن‌بخش هر واقعیت و حقیقتی است، خبرنگار مدافع حقوق مردم و تصویرگر روایت زندگی و تحولات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد با بیان اینکه خبرنگار باید بداند آن کسی که آگاه‌تر است مسئول‌تر نیز هست، افزود: مسئول در قبال ملت، کشور، باورها و اعتقادات مردم، منافع ملی، اخلاق جامعه و دفاع از حقیقت پنهان است.

سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید به فکر آخرت باشند برخی حقیقت مطلب را بیان نمی‌کنند و باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه آموزش‌وپرورش بروجرد، گفت: جایگاه آموزش‌وپرورش شهرستان از نظر معدل کتبی و نهایی و کنکور در شان بروجرد نیست به‌طوری‌که معدل کتبی بروجرد ۱۰٫۹۰ بوده که میانگین کشوری ۱۱٫۴۳ بوده و نشان می‌دهد از نرم کشوری کمتر است.

سبحانی نیا ادامه داد: در کنکور امسال ۴۰ نفر توانستند رتبه‌های خوبی را کسب کنند و تلاش می‌شود تا موفقیت‌های در این حوزه افزایش یابد.

وی عنوان کرد: طی دو سال پیش به دلیل شیوع بیماری کرونا، حدود ۴۰ دانش‌آموز از تحصیل بازماندند که با همکاری بسیج دانش‌آموزی تاکنون ۱۵ نفر به تحصیل بازگشته و تلاش برای بازگشت مابقی دانش آموزان ادامه دارد.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد اظهار کرد: هدف این است که هیچ دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند و در این راستا همکاری و بررسی‌هایی صورت می‌گیرد تا شرایط تحصیل برای همه فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha