• جمعه / ۸ مهر ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401070803313
  • خبرنگار : 50187

خطیب جمعه کرمان:

با سرکردگان اغتشاشات باید برخورد شود

با سرکردگان اغتشاشات باید برخورد شود

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان گفت: باید با سرکردگان این جریانات برخورد شود، چرا که این افراد به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند اما برخورد با این افراد با فریب‌خوردگان فرق دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر کرمان با تجلیل از نیروهای انتظامی در جریانات اخیر عنوان کرد: نیروهای انتظامی  در عین اقتدار در روزهای اخیر مظلوم واقع شدند و در کلیپ‌هایی که منتشر شد حملات اغتشاشگران و فتنه‌گران به این نیروهای مظلوم را دیدیم.

وی گفت: خوشبختانه خروش مردم در دفاع از نیروی انتظامی را در جای جای کشور مشاهده کردیم و جا دارد از مردم غیور ایران همچون گذشته تقدیر و تشکر کنیم.

خطیب جمعه شهر کرمان با اشاره به اینکه در این جنگ، محور فرهنگی مهمترین محور است، بیان کرد: در روزهای اخیر مشاهده کردیم که دشمنان از یک موضوع فرهنگی کار را به موضوع امنیتی کشانده، شهرها را ناامن کرده و افراد آشوبگر و فتنه‌گر را به میدان آوردند

علیدادی سلیمانی با بیان این مطلب که در این جریانات برخی ممکن است فریب خورده و تصور کرده باشند که وظیفه دارند به میدان بیایند افزود: در داخل کشور هم خواص و نخبه‌ها باید تحلیل درستی از وقایع داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه در حوزه جنگ سیاسی، افسران میدان سیاست کشور باید ورود کرده و پاسخ دشمن را بدهند، گفت:در محور اقتصادی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان باید در سنگر خود از مواضع کشور دفاع کنند

علیدادی سلیمانی خاطر نشان کرد: کشور قرار است به صاحب اصلی آن برسد پس باید در تمام حوزه‌ها مستقل، هوشیار و آگاه باشیم و  در همه مسائل بازدارندگی داشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات عدیده‌ای که متوجه انسان است، گفت: انحراف از جمله مشکلاتی است که متوجه انسان بوده و آرام و آرام و گاهی به صورت نامحسوس انسان را گرفتار می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha