• دوشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401071105240
  • خبرنگار : 50167

برپایی نمایشگاه اسوه در کاسپین زنجان

برپایی نمایشگاه اسوه در کاسپین زنجان

ایسنا/زنجان رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان گفت: نمایشگاه اسوه از امروز (۱۱ مهرماه) برای به نمایش گذاشتن اقدمات و عملکرد بسیجیان استان در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود و بازدید از این نمایشگاه برای همه عموم مردم آزاد است.

علیرضا حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ایجاد رقابت سالم میان پایگاه‌های مقاومت بسیج زنجان، اظهار کرد: سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان هر ساله برای ایجاد رقابت سالم و سازنده و ارتقای سطح کیفی پایگاه‌های مقاومت بسیج و ارائه کردن الگوهای برتر و ایجاد زمینه برای به ظرفیت‌ رساندن پایگاه‌های مقاومت اقدام به شناسایی و انتخاب پایگاه‌های بسیج می‌کند.

وی در رابطه با نمایشگاه اسوه، اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج زنجان که در مرحله شهرستانی انتخاب شده‌اند، در مرحله استانی در نمایشگاه اسوه واقع در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان از امروز به مدت دو روز برای به نمایش گذاشتن اقدامات و عملکرد خود در مسائل فرهنگی، اجتماعی، علمی، محرومیت‌زدایی، خدمات‌رسانی، حمایتی از اقشار کم‌درآمد، گروه‌های جهادی و غیره حضور خواهند داشت.

این مسئول با اشاره به اینکه پس از بررسی اقدامات و عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج در نمایشگاه اسوه از پایگاه‌های برتر، انتخاب خواهد شد، تصریح کرد: پایگاه‌های منتخب علاوه بر تجلیل در استان، در نمایشگاه کشوری که در هفته بسیج برگزار خواهد شد حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان در رابطه با نمایشگاه اسوه، ادامه داد: بازدید از نمایشگاه اسوه برای همه عموم مردم آزاد بوده و در این نمایشگاه بسیج جامعه پزشکی، غرفه بسیج حقوق‌دانان، بسیج جامعه پزشکی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی نیز حضور دارد.

حیدری در رابطه با زمان برگزاری نمایشگاه اسوه، خاطرنشان کرد: نمایشگاه اسوه از ۱۱ مهرماه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان فعال می‌شود و تا روز چهارشنبه دایر خواهد بود. گفتنی است مراسم اختتامیه نمایشگاه اسوه نیز ساعت ۹:۳۰ روز ۱۴ مهرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha