• سه‌شنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401071205865
  • منبع : نمایندگی زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

مربیان متولی تقویت تعصب ملی در ورزشکاران هستند

مربیان متولی تقویت تعصب ملی در ورزشکاران هستند

ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مربیان باید تعصب و حس وطن‌پرستی را در ورزشکاران جوان جامعه تقویت کنند تا مبادا اسیر فریب دشمنان شوند.

جواد بازرگان ظهر امروز (۱۲ مهرماه) در مجمع انتخابات هیئت ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان زنجان، با اشاره به لزوم توجه ویژه مسئولان به ورزش حوزه نابینایان و معلولان، عنوان کرد: خوشبختانه وضعیت استان زنجان به لحاظ حمایت در ورزش نابینایان و معلولان در مقیاس کشوری خوب است اما توجه و تلاش بیشتری را در راستای پیشرفت و تعالی این حوزه می‌طلبد.

وی با اشاره به دشواری‌های فعالیت در حوزه معلولان و نابینایان، افزود: فعالیت و خدمات‌رسانی در حوزه معلولان به نوبه خود با سختی همراه است و در حوزه نابینایان و کم‌بینایان نیز تلاش و مجاهدت مضاعفی را می‌طلبد و امیدواریم بتوانیم در این زمینه گره‌گشا باشیم.

بازرگان ضمن گرامی‌داشت ۲۳ مهرماه به عنوان روز نابینا در کشور، تصریح کرد: این مناسبت فرصت خوبی است تا به دغدغه‌ها و چالش‌های این حوزه و مباحث موجود بازنگری انجام شود و با تلاش بیشتری در این عرصه به خدمات‌رسانی پرداخت. در حال حاضر در کشورهای پیشرفته به دنبال فناوری‌های نوین برای تسهیل روند زندگی این قشر جامعه هستند اما متاسفانه در ایران هنوز نیاز به تلاش بیشتری از سوی دستگاه‌های متولی این حوزه است.

این مسئول با تاکید بر لزوم آگاهی و بصیرت در جامعه ورزشی برای گرفتار نشدن در سنگر دشمنان ایران، بیان کرد: طی روزهای گذشته شرایطی در کشور به وجود آمد که از سوی دشمنان برنامه‌ریزی شده بود اما نکته مهم این است که جامعه و ورزشکاران به بصیرت کافی دست یابند و در جبهه دشمن قرار نگیرند و هدف این ناامنی‌ها و شرایط به وجود آمده، اصل نظام جمهوری اسلامی است و مسئله حجاب و سایر حواشی تنها بهانه‌ای برای ایجاد ناآرامی در کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به لزوم آگاهی و بینش در قشر ورزشکاران جامعه، خاطرنشان کرد: لازم است که مربیان و اساتید حوزه ورزش، بصیرت و آگاهی و تعصب نسبت به وطن را در ورزشکاران ایجاد و تقویت کنند، زیرا این ورزشکاران با حمایت مردم و کشور افتخارآفرینی می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha