• چهارشنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۱ / ۲۱:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401071306508
  • خبرنگار : 50416

امضای طومار جامعه قرآنی ملایر علیه هتاکان به قرآن کریم

امضای طومار جامعه قرآنی ملایر علیه هتاکان به قرآن کریم

ایسنا/همدان جامعه قرآنی ملایر امروز با امضای طوماری خواستار برخورد جدی با هتاکان به ساحت مقدس قرآن کریم شدند.

به گزارش ایسنا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر شامگاه چهارشنبه ۱۳ مهر ماه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری( ع) در اجتماع فعالان قرآنی در حسینیه سالار شهیدان خیابان بلال حبشی ملایر ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری( ع) اظهار کرد: هتاکی فتنه‌گران به قرآن کریم نشانه بی ایمانی و دوری از خدا است.

حجت‌الاسلام روح‌اله نجفی حرکات مذبوحانه در هتک حرمت به قرآن کریم، مقدسات، آتش زدن مساجد و.. را نشانه بی ایمانی و دوری از خدا دانست و گفت: عده ای فریب خورده به بهانه حجاب و دفاع از حقوق مردم قرآن آتش می‌زنند، مسجد می‌سوزانند و به اصل ولایت فقیه اهانت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه چرا عده‌ای خواص این روزها در قبال حرکات اغتشاشگران لال شدند، افزود: ما از مال و جان خود در راه قرآن می‌گذریم و همه خواصی که سکوت کرده و آب به آسیاب دشمن ریختند را محکوم می‌کنیم و می‌گوییم تا پای جان در دفاع از اسلام و قرآن خواهیم ماند.

نجفی به محکوم کردن اغتشاشگران توسط ملت انقلابی ملایر در اجتماع امت رسول الله(ص) اشاره و مطرح کرد: جامعه قرآنی ملایر نیز، امروز با این اجتماع هتاکان به ساحت مقدس قرآن کریم را به شدت محکوم می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر ادامه داد: طوماری نیز از سوی جامعه قرآنی امضا می‌شود که به دست مسئولان برسد تا برخورد جدی با عاملان و هتاکان به قرآن و مقدسات صورت گیرد.

نجفی با بیان اینکه ایمان به خدا سبب خدمت رسانی به مردم خواهد شد، افزود: انسانی که به خدا ایمان واقعی داشته باشد، ترویج فرهنگ قرآن کریم و احیای آن در جامعه را وظیفه ذاتی خود می‌داند و از مال و جان خویش برای قرآن هزینه می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ما در پناه قرآن و خادم قرآن و اهل بیت هستیم و باید در این راه گام برداشته و قلم بزنیم، خاطرنشان کرد: ندای یا علی و یا حسین های ملت ایران، انقلاب را پس از ۴۳ سال به پویایی رسانده است و این راه را تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهیم داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن محکوم کردن هتاکان ساحت مقدس قرآن کریم اظهار کرد: بعد از فراگیری سرود سلام فرمانده فضا طور دیگری شد و هر کس در مورد مسائل دینی صحبت می‌کرد و  این برای دشمن سخت و سنگین بود.

هادی بیگی نژاد قرآن را بالاترین و بزرگترین داشته مسلمانان و ملت ایران دانست و گفت: حرکت جامعه قرآنی ملایر در این اجتماع با هدف محکوم کردن هتاکی به ساحت قرآن ستودنی است.

بیگی نژاد ضمن تاکید بر استمرار و تشکیل جلسات قرآنی بزرگ و مرکزی در سطوح بالا توسط جامعه قرآنی شهرستان ملایر ، بیان کرد: این برنامه‌ها سبب انسجام بیشتر فعالیت های قرآنی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به آغاز امامت امام زمان(عج) در نهم ربیع الاول، تصریح کرد: شناخت جایگاه وجودی امام امری مهم و ضروری است و هر چه فهم و درک ما از جایگاه ایشان بالاتر ‌برود باید تبعیت مان از امام زمان بیشتر شود.

بیگی نژاد با تاکید بر ضرورت ایجاد کانون‌های قرآنی و مهدوی در شهرستان گفت: خانه‌های ما باید کانون مهدویت و ترویج فرهنگ مهدوی باشد.

به گزارش ایسنا، در این اجتماع، فعالان قرآنی ضمن محکوم کردن هتاکی به قرآن با دست نوشته ها و سر دادن شعارهایی بر ضد اغتشاشگران و دفاع از قرآن و ولایت فقیه، طوماری با مضمون برخورد جدی با هتاکان به ساحت قرآن کریم امضا کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha