• پنجشنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401071406616
  • خبرنگار : 50184

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان:

بوکسورهای جوان جسارت حضور در مسابقات جهانی را پیدا کرده‌اند

بوکسورهای جوان جسارت حضور در مسابقات جهانی را پیدا کرده‌اند

ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم ملی بوکس جوانان به آماده سازی ملی پوشان برای دومین حضورشان در مسابقات جهانی  اشاره کرد و گفت: بوکسورهای جوان ما جرات حضور در مسابقات جهانی را پیدا کرده اند.

رضا مهدی پور در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی بوکس جوانان به میزبانی کرمانشاه، در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن مسابقات جهانی اسپانیا، اظهارکرد: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در مشهد مقدس، حدود 40 بوکسور را به اولین مرحله اردوی تیم ملی در شهرستان کامیاران استان کردستان دعوت کردیم.

وی افزود: در این اردو یک غربالگری انجام شد و حدود 27 بوکسور به مرحله دوم اردو در مجموعه ورزشی انقلاب تهران د عوت شدند و در آنجا برای مرحله سوم اردوها یک غربالگری دیگر صورت گرفت.

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان به برپایی سومین مرحله اردوها از هفتم مهر در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این اردو که به مدت 21 روز ادامه خواهد داشت، 10 بوکسور حضور خواهند داشت.

وی افزود: تا قبل از اعزام به مسابقات جهانی یک  مرحله دیگر اردو برگزار خواهد شد.

مهدی پور در خصوص پیش بینی عملکرد ملی پوشان در مسابقات جهانی اسپانیا هم گفت: همین که ملی پوشان ما جرات حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده اند، بسیار خوب است.

مهدی پور تصریح کرد: در گذشته نه چندان دور حتی جرات حضور در مسابقات جهانی بزرگسالان را هم نداشتیم، اما اکنون شرایط متفاوت شده است.

وی گفت: فدراسیون عزم خود را برای اعزام منظم ملی پوشان بوکس به مسابقات جهانی جزم کرده و سال گذشته هم به مسابقات جهانی لهستان اعزام شدیم که در آن مسابقات تا پای مدال هم رفتیم.

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان بااشاره به اینکه چند کشور در دنیا در بوکس حرف اول را می زنند، افزود: روس ها سطح اول بوکس دنیا را دارند، با این وجود بوکسورهای ما در مسابقات جهانی لهستان با نتایج بسیار نزدیکی بازی ها را به بوکسورهای روس واگذار می کردند.

وی یادآورشد: البته امسال ضعف هایی را هم در کارمان داریم، از جمله اینکه بازی های تدارکاتی نداشتیم و اینکه اردوها به دلیل انتخابات فدراسیون دیر هنگام برگزار شد و فرصت چندانی در اختیار نداشتیم، با این وجود تلاش داریم تا با بالا بردن آمادگی ورزشکاران چه در بخش تکنیک و چه آمادگی جسمانی بتوانیم ضعف ها را پوشش بدهیم و بوکسورهای جوان کار نکرده گذشته را به انجام برسانند.

مسابقات جهانی بوکس جوانان 2022 اسپانیا 18 آبان ماه برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha