• جمعه / ۱۵ مهر ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401071506988
  • منبع : نمایندگی قزوین

شمس آذر قزوین بُرد، سرمربی شهرداری آستارا استعفا کرد

شمس آذر قزوین بُرد، سرمربی شهرداری آستارا استعفا کرد
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین تیم فوتبال شمس آذر قزوین در پایان هفته هفتم لیگ دسته یک با پیروزی خانگی مقابل شهرداری آستارا همچنان در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ یک فوتبال پنجشنبه شب ۱۴ مهر در قزوین پیگیری شد و شمس آذر قزوین میزبان شهرداری آستارا بود.

در ابتدای این دیدار که در ورزشگاه سردار آزادگان و با حضور ۲۰۰۰ هوادار برگزار شد، به مناسبت هفته نیروی انتظامی از دلاورمردان عرصه نظم و امنیت با حضور مدیر کل ورزش وجوانان استان و مسئولین هیئت  فوتبال استان تقدیر شد.

در این دیدار شاگردان سعید دقیقی نیمه نخست را با یک گل خورده راهی رختکن شدند و نیمه مربیان با تغییر تاکتیک در روند بازی تیم شمس آذر، نماینده استان در دقایق ۴۸، ۵۶ و ۸۷ نتیجه بازی را به سود خود تغییر داد و با این برد جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی محکم کرد.

در پایان این دیدار سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در جمع خبرنگاران از مردم و مسئولین قزوینی خواست تا از تیم حمایت کنند.

دقیقی ادامه داد: یک بازی با کیفیت را از تیم و بازیکنانم دیدیم و باید از همه آن‌ها تشکر کنم، در نیمه اول اتفاقی گل خوردیم ولی موقعیت‌های خوبی داشتیم و تیم در نیمه دوم شکل بهتری به خود گرفت تا جایی که حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر اضافه کرد: علی رغم اینکه تیم حریف، تیم دست و پا بسته‌ای نبود و بازیکنان جوان و پرانرژی داشت و در شرایطی که تیم مقابل با پنج دفاع و سه هافبک در زمین خود دفاع می‌کرد موفق شدیم با نظم و اهداف تاکتیکی خاص خودمان به گل برسیم.

به توانمندی بازیکنانم ایمان دارم

دقیقی همانند بازی‌ها و نشست‌های خبری گذشته هر بازی را یک فینال دانست و ادامه داد: بازی سختی در آینده برابر مس شهربابک خواهیم داشت اما به توانمندی بازیکنان خوبی که در تیم حضور دارند ایمان دارم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با اشاره به اینکه تیم شمس‌آذر تیمی است که حامی آن بخش خصوصی است، بیان کرد: تیم نوپای شمس آذر از لحاظ بودجه و ساختار در برابر تیم‌های با ریشه و قدیمی مثل سایپا، استقلال خوزستان، پارس جنوبی، مس شهر بابک که رقیب هستند و حمامیان بزرگ اقتصادی دارند قابل مقایسه نیست و نیاز است تمام مسئولین برای موفقیت فرزندان استان حامی شمس آذر باشند.

در پایان این دیدار پیروز قربانی، سرمربی شهرداری آستارا در نشست خبری حاضر نشد و دقایقی بعد در فضای مجازی خبر استعفای این سرمربی منتشر شد.

با پایان این بازی عباس عسگری بازیکن شمس آذر که چند هفته قبل مصدوم شده بود با انتشار پستی در فضای مجازی از جراحی زانوی مصدوم خود خبر داد.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین نماینده استان قزوین با کسب ۱۶ امتیاز در پایان بازی‌های هفته هفتم، همچنان صدرنشین جام آزادگان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha