• شنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401071607364
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سمنان:

اگر دنبال احساس امنیتیم باید از مشارکت عمومی بهره بگیریم

اگر دنبال احساس امنیتیم باید از مشارکت عمومی بهره بگیریم

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با بیان اینکه اگر به‌دنبال احساس امنیتیم باید از مشارکت عمومی بهره بگیریم، گفت: رکن اصلی توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور، امنیت است و خوشبختانه مردم در کنار نیروهای مسلح احساس امنیت می کنند.

سید محمد رضا هاشمی امروز شنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۱ در آئین صبحگاه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح استان سمنان که به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی استان سمنان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام ایران اسلامی و بویژه سه شهید جریانات اخیر استان سمنان و تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: اقتدار همراه با عزت، مهربانی و عطوفت از ویژگی های نیروی انتظامی است و امروز مردم کشور در کنار نیروهای مسلح احساس امنیت می کنند.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه فراجا برخواسته از عزم مردم است و اعتماد مردم بالاترین سرمایه برای نیروی انتظامی است ، عنوان کرد: امانتداری ، درستکاری و حفاظت از جان و مال و ناموس مردم از ویژگی های دیگر نیروی انتظامی است.‌

رئیس شورای تامین استان اظهار کرد: خوشبختانه امروز در مجموعه نیروهای مسلح، در کنار کار برای مردم  ارزش‌ها برجسته و پر رنگ شده است.

هاشمی وحدت و همدلی را رمز موفقیت دانست و افزود: امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا، پشتیبانی مردم و تعامل و همدلی مناسب میان‌نیروهای انتظامی و امنیتی هستیم.‌

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود پشتیبانی مردم از نیروهای مسلح و بویژه فراجا را نشان از حمایت و همراهی مردم با پلیس و عزت و اقتدار این نیرو عنوان کرد و اظهار کرد: رکن اصلی توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور، امنیت است و امنیت برای امر سرمایه گذاری توسعه و بالندگی ایجاد خواهد کرد.

استاندار سمنان همچنین بهره گیری از مشارکت عمومی، ارائه آموزش همگانی مردم و حضور جامع‌نگر فراجا را از وظایف نیروی انتظامی و انتظارات عمومی از این نیرو دانست و گفت: اگر به‌دنبال احساس امنیت هستیم باید از مشارکت عمومی استفاده کنیم .

هاشمی با بیان اینکه خوشبختانه مردم، فراجا را از خود می دانند، بر ضرورت اطلاع رسانی بیش از پیش خدمات و اقدامات پلیس به مردم تاکید و از تلاش و کوشش فراجا بویژه در ایام نوروز و اربعین ، قدردانی و تشکر کرد.‌

استاندار سمنان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه با تلاش فراجا شاهد کاهش سرقت در استان سمنان هستیم، تصریح کرد: خوشبختانه استان سمنان در حوزه امنیت همواره پیشگام است.

همچنین سردار حسنی، فرمانده انتظامی استان در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انتظامی و بویژه شهدای انتظامی استان گفت: شعار امثال هفته نیروی انتظامی، مصداق واقعی تعامل دو سویه مردم و پلیس است.‌

وی افزود: خوشبختانه نیروی انتظامی استان در سال گذشته عملکرد بسیار خوب و امید بخشی داشته است .‌

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: تایید عملکرد نیروی انتظامی توسط رهبر معظم انقلاب ، موجب دلگرمی و امیدواری بیش از پیش پرسنل نیروی انتظامی است. 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha