• شنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401071607497
  • خبرنگار : 50180

برنامه‌های "هفته ملی کودک" در کرمانشاه اعلام شد

از برگزاری جشنواره قصه‌گویی تا بازدید رایگان از اماکن تاریخی

از برگزاری جشنواره قصه‌گویی تا بازدید رایگان از اماکن تاریخی

ایسنا/کرمانشاه سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برنامه‌های هفته ملی کودک را در کرمانشاه اعلام کرد.

محمد خیاط زنجانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هفته ملی کودک از امروز( ۱۶ مهر) آغاز و تا جمعه ۲۲ مهر ادامه دارد، گفت: در این هفته برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون پرورشی استان تدارک دیده شده که از همه کودکان برای حضور در این ویژه‌برنامه‌ها دعوت می‌شود.

خیاط زنجانی با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی میان کودکان و نوجوانان پیش‌بینی شده‌، ابراز امیدواری کرد: این برنامه‌ها بتوانند در ایجاد شادابی بیشتر در بین کودکان و نوجوانان در هفته کودک موثر باشد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری بخش استانی بیست‌ و چهارمین جشنواره قصه‌گویی در هفته ملی کودک امسال، گفت: این جشنواره از ۱۸ تا ۲۰ مهرماه  در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش واقع در سه راه ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد که کودکان و نوجوانان علاقمند می توانند در دو بازه زمانی صبح و بعد ازظهر پای اجراهای قصه گویان این جشنواره بنشینند.

 خیاط‌ ‌زنجانی با بیان اینکه نزدیک ۷۰۰ نفر برای شرکت در مرحله استانی جشنواره قصه گویی متقاضی شده بودند، گفت: پس از پالایش‌های صورت گرفته ۵۷ اثر  از آثار دریافت شده واجد شرایط بوده و قصه گویان آنها در مرحله استانی با هم به رقابت خواهند پرداخت. در پایان نیز برگزیدگان این مرحله به مرحله ملی و بین المللی جشنواره قصه گویی که هنوز زمان برگزاری آنها نهایی نشده راه پیدا خواهند کرد.

وی تجمع کودکان سطح شهر کرمانشاه در خانه موزه‌ جلیلی (مرکز  شماره ۱۰ )، برگزاری اولین آیین تجلیل از افتخارآفرینان کودک و نوجوان استان  در عرصه‌های ملی و بین‌المللی در رشته‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و ....، تعیین سطح رایگان و ثبت نام با ۲۵ درصد تخفیف در روز یکشنبه ۱۷ مهرماه در کانون زبان ایران واقع در ایستگاه ۲ کارمندان، بازدید رایگان از آثار تاریخی و مراکز میراث فرهنگی در روز پنجشنبه( ۲۱مهرماه) برای کودکان و نوجوانان پنج تا ۱۸ سال را از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک در استان کرمانشاه عنوان کرد.

 اجرای سرود و اهدا گل به پرسنل نیروی انتظامی با توجه به همزمانی هفته‌ ملی کودک با هفته نیروی انتظامی، اجرای ویژه برنامه‌ جنگ شادی در مدارس با حضور مربیان کانون در شهرستان‌های استان و ... از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک در استان کرمانشاه است که خیاط زنجانی از آنها یاد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha