• یکشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401071707956
  • خبرنگار : 50180

باز هم افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه

باز هم افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه قیمت مرغ گرم در بازار کرمانشاه باز هم افزایش پیدا کرده و پنج هزار تومانی گرانتر از نرخ مصوب به دست مصرف کنندگان می رسد.

به گزارش ایسنا، در حالیکه قیمت مصوب فروش مرغ گرم بر اساس اعلام دولت، کیلویی ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است، مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر کرمانشاه حاکی از آن است که قیمت عرضه هر کیلوگرم مرغ گرم به 65 هزار تومان رسیده است. 

یکی از مغازه‌داران مرغ فروشی شهر کرمانشاه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مرغ از کشتارگاه به قیمت 63 هزار و 500 تومان به درب مغازه‌اش رسیده، گفت: به ما اعلام شده که باید مرغ را با قیمت هرکیلوگرم 65 هزار تومان بفروشیم.

 او برای اثبات ادعای خود در مورد قیمت خرید مرغ از کشتارگاه، فاکتور خرید امروز خود را هم نشان داد و گفت: به ما اعلام کرده‌اند که باید مرغ را با قیمت هر کیلوگرم 65 هزار تومان بفروشیم.

باز هم افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه


وی این را هم گفت که هم‌اکنون به ازای هر کیلوگرم فروش مرغ تنها 1500 تومان سود می کنیم که این میزان سود اصلا به صرفه نیست.

وی اشاره‌ای هم به کاهش تقاضای مردم برای خرید مرغ داشت و گفت: در حالی که تا هفته‌های پیش روزانه 100 کیلوگرم مرغ گرم از کشتارگاه برای فروش روزانه می خریدم، هم اکنون این میزان خرید را به 70 کیلوگرم رسانده ام.

یکی دیگر از مغازه‌داران مرغ فروشی کرمانشاه هم با اشاره به کاهش شدید قدرت خرید مردم، گفت: در حالی که تا قبل از اعلام نرخ مصوب 59 هزار و 800 تومان برای هر کیلو مرغ روزانه بین 300 تا 400 کیلوگرم مرغ می فروختم، این میزان هم اکنون به 60 تا 70 کیلوگرم رسیده است.

منصور کاکایی مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه قیمت رسمی مرغ تا این لحظه 59 هزار و 800 تومان است، به این توضیح اکتفا کرد که با قیمت‌های نامتعارف فروش مرغ در بازار برخورد می شود.

باز هم افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه


 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha