• یکشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401071708324
  • خبرنگار : 50378

معاون زیارت استاندار خراسان رضوی مطرح کرد

استفاده از تجارب خدمت‌رسانی به زائران در دهه پایانی صفر برای مناسبت‌های مختلف

استفاده از تجارب خدمت‌رسانی به زائران در دهه پایانی صفر برای مناسبت‌های مختلف
عکس از آرشیو

ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: میزبانی زائران در دهه پایانی صفر با کسب تجاربی همراه بود که این تجارب باید زمینه خدمت‌رسانی بهتر به زائران در مناسب‌های مختلف را فراهم کند.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در نشست بررسی اقدامات و تجارب دهه آخر صفر شهرداری که با حضور شهردار مشهد، معاون وی و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش تمام دستگاه‌های عضو ستاد دهه آخر صفر استان از جمله شهرداری مشهد دهه آخر صفر را با ارائه خدمات مناسب به زائران پشت سر گذاشتیم اما تا چشم بر هم بزنیم، ایام نوروز را در پیش داریم که باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی اضافه کرد: مشهد یک شهر زائرپذیر است و اقتصاد آن نیز بر محور زائر می‌چرخد؛ لذا باید برای تسهیل امر زیارت تمام تلاش خود را به ‌کار گیریم.

گنابادی‌نژاد ادامه داد: امسال در کنار اماکن اسکان اضطراری شهرداری بوستان جهان‌شهر را برای اسکان اضطراری آماده‌سازی کرد که استقبال خوبی از آن شد.

وی خاطرنشان کرد: تجاربی ازاین ‌دست می‌تواند در آینده نیز مورد استفاده قرار گیرد؛ لذا نیاز است تا نسبت به جمع‌آوری تجارب در زمینه خدمات‌رسانی به زائران اقدام و از آن‌ها در مناسبت‌های مختلف استفاده شود.

خدمت‌رسانی مناسب به زائران در دهه پایانی صفر 

عبدالله ارجائی، شهردار مشهد، در ادامه این نشست با تقدیر از تلاش‌های تمامی دست‌اندرکاران ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام ‌شده خدمات‌رسانی مناسبی به زائران علی‌ ابن‌ موسی‌الرضا(ع) در ایام پایانی صفر انجام شد.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در کنار خدمات‌رسانی به زائران در دهه پایانی صفر امسال مورد تأکید قرار داشت ترویج فرهنگ میزبانی و مشارکت مردم در اسکان زائران تحت عنوان پویش هر خانه یک زائرسرا بود که با استقبال خوب مردم روبه‌رو شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شهردار مشهد ادامه داد: هر چند که خدمات‌رسانی به زائران با همکاری تمام دستگاه‌ها به نحو مناسبی انجام شد اما نیاز است تجارب به ‌دست‌ آمده برای خدمات‌رسانی بهتر جمع‌آوری و برای سال‌های آینده مورد توجه قرار داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha